Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
Home > Romanian > Probleme la motor sau altceva ? |
|
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Pentru cine este interesat am atasat descrierea hartilor din ECU. |
||
25th Sep 2014 6:18 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Multumim mult!
|
||
25th Sep 2014 7:32 am |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Poate ca seamana cu cele pentru Defender ...
|
||
25th Sep 2014 7:50 am |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Am deja peste 600Km cu noul soft si nu mai am erori legate de DPF.
|
||
3rd Oct 2014 10:11 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Vibratiile le am si eu. La fel s-au accentuat de-a lungul timpului si de cand am blocat EGR-ul si a venit si vremea rece se simt mai tare. Dar eu am automata.
|
||
4th Oct 2014 9:34 am |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Senzorul a fost schimbat recent impreuna cu inelul magnetic atunci cand s-a schimbat distributia. Sa nu fie de la vreun injector ca la rece cam bate motorul si bataia se mentine si cand motorul este cald dar este mai greu sesizabila.
|
||
4th Oct 2014 6:33 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
Acum ma bag si eu ca musca....
|
||
4th Oct 2014 6:48 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Cred ca hartile sunt la fel (se pot verifica) doar ca aceste fisiere permit si pornirea webasto-ului remote pentru incalzirea stationara.
|
||
4th Oct 2014 7:02 pm |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Pai prima data cred ca trebuie blocat EGR-ul si urmarit consumul. Eventual sa incerci sa folosesti la cateva plinuri si ulei 2SO. Dar depinde si daca are cutie manuala sau automata. La automata cosumul este mai mare, mai ales in oras. La mine 10l sant scosi in conditii de trafic foarte aglomerat, dar daca traficul nu este aglomerat cred ca am avut si 9.7l, dar mai trebuie sa testez. |
||
4th Oct 2014 7:09 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
masina e manuala,o sa blochez la intoarcere EGR-ul sa vedem ce face,ieri am avut de reparat acea clapeta de pe admisia de aer,am vazut la un coleg din anglia o poza cu roata dintata dusa,asa am avut si eu,dar am decupat acea portiune si am folosit o alta parte din acea roata pentru a reface partea defecta,momenta e ok,cu ocazia asta am descoperit si tija care actioneaza swirl flaps-urile rupta,deci alea se inchdeau si deschideau cum le venea lor prin cap si cum era traseul si presiunea de aer,acum le-am blocat pe deschis.o sa caut o bucata de tabla si o sa blochez si EGR-ul,poate reusesc pina plec la munte sa vad cum se comporta.mersi de sfaturi. |
||
4th Oct 2014 7:30 pm |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Placa de EGR trebuie sa aiba distanta intre gauri este 54mm si gaura de 8mm.
|
||
4th Oct 2014 7:37 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Unde era rupta tija? Si cum ai blocat flapsurile pe deschis daca tija era rupta?
|
||
4th Oct 2014 9:11 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
salut,sint interesat de clapeta,iti dau mesaj pe PM si vb de ea,cu blocatul clapetei a fost mai simplu sa zicem.am dat jos toata capsula vacuumatica,si apoi am folosit un surub autofiletant pe care l-am infiletat in restul ramas,asa mi-am dat seama cum sint,deschise sau inchise,chiar am pornit motorul si am vrut sa vad cum se aude motorul cind inchid sau deschid aceste flaps-uri,sincer,acum cu ele blocate pe deschis pot zice ca motorul are un mers mai lin,parca au disparut unele vibratii la relanty,cum am mai spus,mersul e mai lin,ceea ce la inchiderea flaps-urilor am sesizat ca motorul din contra isi schimba tonalitatea,devenea mai zgomotos si vibra totusi mai tare. Alex,daca vrei poti vedea cind ma intorc diferentele ca e mai usor la mine acum,la cei care inca mai au sistemul intact e posibil sa se rupa tija,sau la decapsularea acelei capsule vacuumatice se rup acele cleme de plastic,deci e cu risc doar incercarea. |
||
5th Oct 2014 6:27 am |
|
dorumarcatoru Member Since: 25 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 174 |
Scuzati-ma ca intervin, cum se manifesta un EGR defect? Pana la urma e de ajuns blocarea lui fizica sau trebuie modificat si in soft?
|
||
5th Oct 2014 11:16 am |
|
|
All times are GMT |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis