Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Probleme la motor sau altceva ?
Post Reply  Down to end
Page 4 of 5 <12345>
Print this entire topic · 
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

http://wikisend.com/download/323902/IPC_REV7.rar
pass: revision7

Post #239310 28th Oct 2014 4:17 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
DareDevil



Member Since: 08 Dec 2013
Location: Bucharest
Posts: 25

Romania 2009 Freelander 2 TD4 SE Manual Santorini Black
Salut!

Am dat de o problema cu al meu FL2 si nu prea gasesc rezolvarea. Am fost cu el la Land Atelier dar nu au timp suficient la dispozitie sa-l "disece" din cauza sarbatorilor iar eu as cam vrea sa folosesc masina cand plec la ski in Straja pe 3 ianuarie. Legat de masina si simptome, in mers, la accelerare brusca dar mai ales la decelerare (cand retrogradez cutia, manuala fiind) se aude ca o scapare de aer combinata cu un..."falfait". Pe bord a aparut "reduced engine performance" iar ca si viteza nu mai trece de 100 km/h. Nu sunt sigur 100% dar parca se aude si un fluierat usor. Repet, PARCA se aude. In rest, motorul merge rotund indiferent daca este la ralanti sau in sarcina si nu scoate fum. Cunostintele mele de mecanica, pe o scara de la 1 la 10 sunt...2 Embarassed V-as fi recunoscator pentru orice idee/presupunere pentru a-mi da posibilitatea sa restrang aria cautarilor sau sa o largesc, la fel daca este cineva prin Bucuresti sau imprejurimi (de preferat imprejurimi in Sud, spre Giurgiu) posesor de program dedicat, sa citeasca erorile si eventual sa le interpreteze. Stiu ca sunt sarbatorile si fiecare are altceva mai bun de facut dar...incerc Big Cry Bow down Sarbatori fericite tuturor!
P.S.: Mi-am adus aminte, am apucat sa vad la Land Atelier cand i-au facut diagnoza initiala, scria ceva gen...overboost... "Acela care ar respecta intocmai toate regulile de prudenta invatate, ar ramane in mod practic condamnat la inactivitate" Lionel Terray

Post #285494 27th Dec 2015 12:42 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Ceva de genul? Poate nu asa evident, dar...




Last edited by alex_pescaru on 27th Dec 2015 3:50 pm. Edited 2 times in total

Post #285500 27th Dec 2015 3:34 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

overboost....asta inseamna ca geometria variabila a turbinei este gripata,sau motorasul care o regleaza este defect.greu de rezolvat de cineva fara cunostinte in mecanica.

Post #285501 27th Dec 2015 3:44 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
DareDevil



Member Since: 08 Dec 2013
Location: Bucharest
Posts: 25

Romania 2009 Freelander 2 TD4 SE Manual Santorini Black

Exact asa. Pot spune ca primul film reflecta intr-adevar problema. Ceva idei cum se poate remedia problema? Sunt interesat si de cauza acesteia in vederea unei eventuale evitari pe viitor. "Acela care ar respecta intocmai toate regulile de prudenta invatate, ar ramane in mod practic condamnat la inactivitate" Lionel Terray

Post #285507 27th Dec 2015 4:39 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

tocmai am scris mai sus.geometria variabila a turbinei gripata sau motorasul care o regleaza defect.sincer.mai degraba prima varianta.( lucru des intilnit la gama VAG). primul pas este dat jos turbina si curatata.dar trebuie cineva foarte bun in meserie.pentru intelesul tau,turbina "baga" mai multa presiune de aer decit ii trebuie motorului,presiune reglata de motorasul electric prin intermediul geometriei variabile.daca ea este gripata,nu mai poate controla debitul/presiunea de aer.cauta pe net:

,
"geometrie variabila turbine"

Post #285509 27th Dec 2015 4:48 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
DareDevil



Member Since: 08 Dec 2013
Location: Bucharest
Posts: 25

Romania 2009 Freelander 2 TD4 SE Manual Santorini Black

Scuze de intarziere, eram pierdut in youtube exact pentru cautarea detaliilor. Acum, ca am "descoperit" cauza (lucru pentru care va multumesc Bow down ) o sa stau pe telefoane maine in speranta ca voi gasi un loc unde se pot ocupa de masina/turbina. Personal nu o sa-mi bag nasul, nu e cazul la cunostintele mele nici macar sa o demontez. Un drum de cativa km fara sa o fortez deloc sper sa nu afecteze mai mult. Am gasit pe net 2 ateliere care se ocupa de reconditionari turbosuflante, ateliere cumva...recomandate, direct sau indirect. Sper sa fie OK! O sa postez in cateva zile ce si cum s-a rezolvat! Multumesc inca o data! "Acela care ar respecta intocmai toate regulile de prudenta invatate, ar ramane in mod practic condamnat la inactivitate" Lionel Terray

Post #285513 27th Dec 2015 4:56 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Cauza... hmmm.... ar fi multe de luat in calcul...
Modul de condus, tipul de combustibil, fiabilitatea componentelor, etc...

Daca ti-e teama sa intervii singur, atunci, precum ai spus, o vizita la un atelier specializat e cel mai indicat lucru.
Ideal, daca ai fi stiut ce si cum sa verifici - si aici a spus Catalin ce si cum - ar fi fost bine, ca sa stii ce sa le ceri sau macar sa verifici daca fac bine ceea ce fac.

Cert este ca poti, o vreme si usor, sa circuli cu masina. Masina va stii sa se "autoprotejeze" daca sari calul.... Smile

Post #285538 27th Dec 2015 8:17 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Iti recomand AVD Turbo pentru verificarea/reparatia turbinei.

Post #285636 29th Dec 2015 9:08 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
DareDevil



Member Since: 08 Dec 2013
Location: Bucharest
Posts: 25

Romania 2009 Freelander 2 TD4 SE Manual Santorini Black
Salut!

Am luat legatura cu cei de la AVD. Revin la munca pe data de 3 ianuarie.
Din fericire, problema s-a rezolvat mult mai simplu. Am tot cautat pe net un service disponibil perioada asta si am gasit. Este un service pe langa Mc'D in zona Trafic Greu/Rahova. S-a ocupat de masina un baiat Ionut, un baiat foarte de treaba dupa cum aveam sa constat. Am lasat masina ieri la 12.30 si urma sa ma sune pe seara sau in dimineata asta. Ieri seara ma suna si raspund grabit sa vad ce e de facut. Imi spune pe o voce linistita ca masina e...gata!?! Shocked Cum asa? Mi-a spus ca siguranta tijei ce merge la geometria variabila era sarita (cauze necunoscute, din cate stiu nimeni nu a umblat pe acolo iar de sarit la un eventual soc mi-a spus ca nu prea are cum). I-a "aplicat" o siguranta, a testat masina si acum se comporta normal. Thumbs Up Fericire maxima, turbina OK, masina disponibila pentru ski Wink 100ron distractia, exceptie "multumirile" mele Censored pentru ca a fost fair-play si nu mi-a vandut "gogosi". Plateam o reconditionare de turbina fara sa cracnesc Mr. Green Intr-adevar, un mic chat cand am lasat masina, pe langa presupusele probleme cu turbina, a scos la iveala faptul ca avem prieteni comuni (din categoria prieteni buni, foarte apropiati)
Multumesc tuturor pentru sfaturi si ajutor! Bow down
Sa aveti o iarna minunata si fara probleme tehnice!
Anticipat va urez La Multi Ani! "Acela care ar respecta intocmai toate regulile de prudenta invatate, ar ramane in mod practic condamnat la inactivitate" Lionel Terray

Post #285659 29th Dec 2015 3:15 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Axel85



Member Since: 25 Jun 2015
Location: Iasi
Posts: 61

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Izmir Blue

Deci fix asa se auzea la mine, cum pusese Alex primul filmulet.... am schimbat turbina... azi...

Post #286273 5th Jan 2016 7:17 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

DareDevil, acum am vazut postul tau....
Cumva este vorba de un baiat care a lucrat/lucreaza la LR? Deoarece este un baiat cu numele asta care lucreaza/lucra la LR si este tare priceput si cumsecade.
Si de aceea poate stia ca este un buletin de service, SSM70858, care adreseaza exact problema asta a clipsului de la bratul turbo care poate sa sara.

Post #286281 5th Jan 2016 8:10 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Este un baiat Ionut care lucreaza la Premium si dupa amiaza vine la Anglo cars, foarte priceput si binevoitor, intr-adevar, dar nu cred ca e acelasi.
@Alex: daca schimbi acuatorul turbinei trebuie sa-i faci o adaptare?

Post #286319 6th Jan 2016 11:10 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Da, este vorba de acelasi baiat. Very Happy
Cu toate ca m-ati bagat un pic in ceata.... L-am intrebat pe DareDevil, ai raspuns tu.... Very Happy
Cat despre turbina si adaptare, in viziunea LR, da, deoarece este o componenta care "contribuie" la poluare.

Post #286322 6th Jan 2016 12:19 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
johnny_22_83



Member Since: 04 Dec 2010
Location: bucuresti
Posts: 182

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Sumatra Black

Daca tot s-a discutat despre zgomote, am zis sa scriu si eu cateva randuri despre cele pe care le aud eu in ultima perioada cand merg cu masina.
E vorba de un zgomot asemanator cu o vibratie a unui capac de plastic desprins sub capota. Sau poate al unui scut de plastic slabit. Una peste alta, sursa e compartimentul motorului (chiar daca initial am fost tentat sa cred ca se aude de sub masina).
Zgomotul se aude in principal dimineata, cand pornesc masina si motorul e rece sau atunci cand incep sa accelerez usor. Cert e ca in momentul in care motorul incepe sa se tureze mai bine zgomotul dispare.
Sper ca am descris suficient de bine simptomele pentru a putea fi recunoscute intrucat urmeaza sa indic si sursa probabila......si nu e prea placuta.
Am fost la un service, absolut convins ca e un plastic desprins undeva sub masina.
Si de fapt......supriza: se pare ca e vorba de fulia de la fibrochen (adica rola din capatul arborelui cotit - m-am documentat Laughing ca nu prea am cunostinte de mecanica) care are un joc ce da nastere acelui sunet.
Mai exact, se pare ca acum trebuie sa schimb acea fulie si, totodata, rola intinzatoare si cureaua de anexe.
Incercand sa identific piesele pe lrparts am observat ca in spatele fuliei sta un disc (LR010244). Oare si ala se schimba impreuna cu fulia (ca nu e ieftin deloc Big Cry ).
S-a mai lovit cineva de problema asta?

Post #290464 15th Feb 2016 10:18 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Post Reply  Back to top
Page 4 of 5 <12345>
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site