Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
Home > Romanian > "Transmission Fault, Traction Reduced" |
|
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Dar in mod normal un tester ar trebui sa vada lucrurile astea....dar cred ca tre sa fie unul bun si cineva care sa stie sa le interpreteze sau un specialist in haldex. Multumesc mult pentru sfaturi timpul alocat. |
||
24th Sep 2014 8:22 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Scrie baiatului asta: https://www.youtube.com/channel/UCYAum0fhe1PooFrE1JO94Zg
|
||
24th Sep 2014 8:35 pm |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
ok. Multam mult. |
||
24th Sep 2014 8:36 pm |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Azi am fost iar la reprezentanta. E o enigma si pentru ei, procedurile spun sa schimbi modulul si daca nu merge sa schimbi tot Haldexu. Am pus-o pe tester din nou si acum zicea ceva de date eronate transmise la modulul electronic al haldexului(dif spate) de catre ATCM - automatic transmision control module. Tipu de acolo s-a tot chinuit , a desfacut iar pompa, modulul, am verificat acel solenoid care controleaza presiunea alimentandu-l la 12V, acuma a ramas sa mai discute cu cei de la asistenta Land Rover ca nu intelege nimeni ce se intampla. Cei de la asistenta l-au pus sa trimita o fotografie cu uleiul, in care se pare ca ar fi intrat apa?????????????
|
||
29th Sep 2014 11:33 am |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Au desfacut haldexul, l-au demontat, l-au curatat si suflat bine, schimbat ulei. Mecanic totul pare a fi ok.Am ajuns la concluzia ca tot modulul electronic ar fi de vina cu toate ca acesta isi face si upgrade de soft si pare ok. Acuma sfatuiti-ma ce sa fac:
|
||
1st Oct 2014 6:30 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Si dupa toata operatiunea asta de curatire si schimbare a uleiului tot asa face?
|
||
1st Oct 2014 9:22 am |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Intr un final am cumparat controlerul de la Haldex.....si tot asa face. Nu stiu unde sa o mai duc, nu imi mai apare nici o eroare in bord dar tot asa face ? Dupa ce o repar o vand, astia de de la service sun varza, imi iau un vw. Dupa ce am fost la rrezentanta am fost si la ford , tipu de acolo a verificat senzorii abs, semnale pe can bus, totul parea ok. Incep sa le dau dreptate celor care zic de fiabilitatea Freelanderurilor. |
||
25th Oct 2014 5:09 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Imi pare rau sa aud asta... Intr-adevar ed destul de frustrant cand se intampla asa ceva, dar nu e chiar asa nefiabila.
|
||
26th Oct 2014 8:50 am |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Am aceleasi tip si dimensiuni la roti. Am dat jos piesa noua, ca macar sa nu o ard pe parcursul diverselor experimente. Am legat doua fire pe pompa si le am tras in masina sa vad cand primeste comanda, dar acum mi am dat seama ca pompa de fapt mentine presiunea in acel acumulator si nu efoarte elocvent momentul in care e alimentata. Am mai gasit pe forumurile audi ca cei cu audi tt s au mai confruntat cu aceiasi problema, cineva zicea ca ar ramane discurile de la ambreiaj lipite dar nu cred si altcineva zicea ca din cauza unei legaturi proaste la masa acel modul ar primi semnale eronate, altcineva a schimbat pompa care cu toate ca functiona, dupa schimbarea ei s ar fi rezolvat. O sa o iau pe rand si as incepe cu legaturile la masa. Ma poti ajuta cu o schema din care sa rezulte pozitionarea lor? Mai precis legatura la masa a modului electronic? |
||
26th Oct 2014 12:52 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Legatura la masa este prin firele mufei. Pinul 2 si 4. Firele negru-gri.
|
||
26th Oct 2014 3:38 pm |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Mi ar trebui locul unde sunt prinse firele la masa mașinii, ca am īnțeles ca ar fi mai multe locuri. Cimeva zicea ca dacă acolo e o legătură imperfecta se pot obține date eronate pe can. |
||
26th Oct 2014 4:02 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
poti masura diferenta de tensiune sa vezi cit de bune sint legaturile la masa.teoretic,poti pune aparatul de masura intre borna de plus si pe rind cei doi pini de masa si vezi daca apar diferente intre citiri,chiar o citire "directa" fata de un punct de masa solid,mai poti face acelsi lucru si punind aparatul de masura intre cei doi pini de masa,daca totul este ok ar trebui sa fie 0,daca apar diferente posibil o mufa sau un surub de masa slab,fir corodat.mai poti face un lucru si atunci scoti din discutie aceasta posibilitate,poti lega un fir direct de la cei doi pini la un punct de masa pe care il alegi tu,cit mai aproape si cit mai bun,astfel elimini orice dubiu.mai verifica si pinii din mufa,de obicei isi mai pierd din elasticitate si atunci nu mai fac contact.
|
||
26th Oct 2014 5:37 pm |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Ce am observat atunci cānd am legat voltmetru la bornele pompei este ca tensiunea era de 10V și nu cel puțin 12 cum cred ca ar trebui. Sau poate ca atāt e īn sarcina... |
||
26th Oct 2014 5:44 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
nu trebuie sa aiba aiba asa o mare cadere de tensiune,de la 12,chiar 14V la 10V,masoara sa vezi de unde e tensiunea asta joasa,daca pe pompa e asa de joasa,masoara intrarea in modul,acea tensiune de dupa releul de contact,daca si acolo ai tot 10V verifica releul,siguranta,mufe,daca la intrare in calcu de haldex ai 12-14V si pe pompa ai doar 10V sint doua posibilitati,asa trebuie sa fie ,desi ma indoiesc ca asa e corect,motorul fiind la 12V fiind o pompa,ori motorul este in scurt/da la masa si atunci nu face fata modulul si de aia e o tensiune asa de mica,dar poate fi si o masa slaba,verifica si fata de caroserie,un punct de masa bun. |
||
26th Oct 2014 6:06 pm |
|
|
All times are GMT |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis