Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
Home > Romanian > "Transmission Fault, Traction Reduced" |
|
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Poate ma ajuta Alex cu sigurantele.... |
||
28th Oct 2014 10:48 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
In manual le gasesti... http://www.freel2.com/forum/topic10621.html
|
||
28th Oct 2014 10:57 am |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Multam mult |
||
28th Oct 2014 11:09 am |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
http://www.borgwarner.com/en/Haldex-AWD/pr...-Gen4.aspx
|
||
28th Oct 2014 4:53 pm |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Am incercat sa scot siguranta de la abs dar masina nu mai porneste, la fel si la srs. Cred ca am epuizat toate variantele. O sa incerc sa gasesc un haldex , sa - l schimb cu totul.Am primit o oferta de land atelier pentru un haldex fara ecu si pompa la 2000 lei. Cred ca o sa-l iau . |
||
28th Oct 2014 5:00 pm |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Daca scot siguranta F3 din habitaclu masina porneste si se opreste imediat.E cu cutie automata.Daca scot siguranta F2 nu porneste deloc. Am incercat varianta cu dezactivat din butonul de pe consola si nu merge. De umplut ar fi a 3 a oara, chiar nu mai am chef sa mai dau bani pe ulei. Sper sa nu il schimb degeaba ca atunci chiar ca pauza |
||
28th Oct 2014 6:36 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
pai daca e ulei nou nu are rost sa il schimbi,doar il dai jos si reumpli haldex-ul,nu mai schimbi uleiul ca chiar de trei ori sa schimbi uleiul e prea de tot.nu are ce sa fie daca il dai jos intr-un recipient curat si apoi il pui la loc,dar macar sa respecte pasii cum scrie la carte,poate cine stie,o fi avind aer in instalatie si de aia face asa,nu degeaba spun aia acolo sa il umplii,lasi 5 minute cu contactul pus si apoi sa scoti acea cantitate de ulei....
|
||
28th Oct 2014 7:13 pm |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Am rezolvat cu haldexul. Adica a venit cel comandat de land atelier fara modulul electronic si a costat 2000 lei. A fost inlocuit si s-a rezolvat problema. Acuma mi-a ramas un modul electronic si o pompa, pe care probabil o sa le valorific sa mai scot din cheltuiala. |
||
16th Nov 2014 6:31 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
deci a fost ceva mecanic sa intelegem,chiar sint curios ce ar fi putut fi defect in acel haldex...... |
||
16th Nov 2014 6:35 pm |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Se pare ca in haldex a intrat apa si ablocat acel acumulator de presiune. Eu am observat ca ramanea presiune in el si dupa ce deconectam pompa si scoteam acel solenoid de la modulul electronic, lucru care nu era normal. |
||
16th Nov 2014 8:01 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
da,foarte interesant,e bine de vazut cum poate intra apa intr-un sistem de ulei aflat totusi sub presune,si destul de mare,si asta fara a da semne de pierderi ale uleiului. |
||
16th Nov 2014 8:16 pm |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Acest haldex are si o baie de ulei care nu este sub presiune exact ca la motor, este situata aproape de diferential. Atat haldexul cat si diferentialul au in partea superioara doua stuturi pentru aerisire din care pleacadoua furtune pe sub aparatoarea aripii pana undeva in partea de sus a telescopului. Eu cand am dat haldexul jos am gasit acel furtun sarit de pe stut, probabil din cauza vitezei cu care am intrat in apa. Ebine sa le verificati si eventual sa le puneti cate un colier, ca nu au. |
||
17th Nov 2014 6:11 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
mersi mult,cred ca e bine sa le verificam si sa vedem cum sint,si mai este bine sa le verificam si daca nu sint infundate,ca altfel se creeaza condens,si tot acolo ajungem,la aparitia apei in haldex.
|
||
17th Nov 2014 6:15 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
si ca sa intru si eu in rindul celor cu erori la haldex,azi m-am pricopsit si eu cu eroare de la haldex,pe diagnoza imi da pe prezent eroare de "low oil pressure"...ceva idei inainte sa ma apuc de dat banii pe pompa si alte nebunii??din cite am citi aici ar fi primul lucru de incercat un senzor ( care o fi ala?? banuiesc ca cel de presiune+temperatura) , dupa care urmeaza pompa si apoi..sper sa nu ajung pina aici.
|
||
7th Jan 2016 7:48 pm |
|
|
All times are GMT |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis