Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
Home > Romanian > "Transmission Fault, Traction Reduced" |
|
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
Alex,chiar daca exista componente interne de comanda si executie,acestea nu au voie sa dea o astfel de cadere de tensiune intre intrare si iesire pe componenta executanta,chiar daca nu are releu.orice tranzistor/tiristor sau alta componenta de putere nu trebuie sa faca asa ceva,cel putin in toate cele desfacute si facute de mine nu am vazut asa ceva,daca apare acea cadere de tensiune inseamna ca ceva nu e in regula,consumatorul absorbind mai mult decit trebuie si apare caderea de tensiune pe componenta de comanda,aceasta incalzindu-se si in cele din urma v-a ceda.eu tot zic ca ceva e in neregula,pompa hidraulica are sigur motor de 12V,e ceva normal ca si la electrovalvele de pe motor,tot la 12V si tot 12V au comanda pe ele,chiar as fi curios sa vedem daca gasim pe net undeva caracterisiticele acelui modul si pompa/motor sa vedem ce alimentare trebuie sa fie pe motor.o tensiune mica de alimentare inseamna o presiune mai mica pe pompa,asta insemnind o presiune mica care se aplica pe placile haldex-ului,ceea ce duce ca sa axiste scapari intre placi deoarece forta de apasare nu e cea care trebuie,si atunci sa apara acele trosnituri,cind placile scapa.
|
||
26th Oct 2014 7:28 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Hai sa gandim...
|
||
26th Oct 2014 7:47 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
dupa cum se manifesta simptomele,si eu cred ca acea electrovalva are probleme,in sensul ca nu poate regla/depresuriza sistemul cind trebuie,mai nasol e ca nu are senzori de presiune sa poti citi ce cere sistemul si presiunea actuala.nu stiu cit de usor ar fi sa se dea jos acea eletrovalva de control si sa fie curatata si suflata cu aer,eventul verificata bobina.din cite spune eroarea,e o defectiune mecanica pe electrovalva,daca era bobina ar fi trebuit asa o dea ca open sau short to ground,deci in picioare ar ramine axul interior blocat,sau mizerie care infunda sau blocheaza axul. la presiunea de 30 bari nu exista sa se infunde,deci ramine varianta cu blocarea axului electrovalvei din anumite cauze.
|
||
26th Oct 2014 8:12 pm |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Multumesc mult pentru interesul acordat. Azi am fost iar la reprezentanta. Cei de acolo nu au multa experienta pe masina asta, reprezentanta finnd de 1 an in Craiova si nu au mai intalnit asa ceva. Am pus iarasi modulul cel nou (cu electrovalva noua - asa a venit) am facut actualizarile de soft - Nici un rezultat. Am schimbat pompa cu una nou a pe care o aveau ei pe stoc. - nici un rezultat. Am tras masa separata la controler. nici un rezultat. CE am mai observat este ca sistemul nu se descarca de presiune. Mai era o masina in service ridicata pe elevator si la ea daca roteai o roata acesta se rotea independent. La mine si dupa ce am scos valva si pompa deci teoretic am descarcat de presiune sistemul, daca invarteai o roata celalta se invartea in sens opus, iar daca le invarteai in acelasi sens pe cele din spate miscarea se transmitea si la cele din fata, deci clar ca inca mai era haldexul cuplat chiar fara pompa si valva. Ma gandesc acum la acel acumulator de presiune din haldex, sau la acele pistonase care apasa pe placi sa nu fie blocate -cei de la reprezentanta mi-au zis sa ma mai duc odata sa desfacem haldexul cu toate ca nici eu nici ei nu stiu ce sa verificam ( Nu e nevoie sa va spun ca la orice intrebare pusa la Bucuresti raspunsul este schimbati cu totul). Dupa cum am mai zis am mai desfacut odata haldexul si l-am spalat cu benzina, nu parea sa fie nimic in neregula. Singura parte pe care nu am putut-o desface este exact acel acumulator de presiune- poate o sa incercam de data asta...... |
||
27th Oct 2014 7:54 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
E normal sa se invarta asa cum spui. Si la mine face la fel.
|
||
27th Oct 2014 8:03 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
daca ramine cu presiune acel acumulator,e ciudata totusi chestia,deoarece conform acelui pdf,acea electrovalva ar trebui sa descarce presiunea din acumulator,deci daca tu ai scos si electrovalva si pompa,tot,si tot ramine haldex-ul blocat,atunci e ceva care blocheaza placile.posibil sa existe uzura in pistonasele care apasa placile din haldex,si atunci ele ramin blocate,chiar daca presiunea este zero,altceva nu exista care sa blocheze placile de la haldex.este cum era la vechiel dacii etrierul pe fata,se bloca pistonasul in etrier,si atunci iti bloca placutele de frina,se uzau si nu aveai frina,desi tu nu aveai presiune in etrier.
|
||
27th Oct 2014 8:04 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Daca "pistoanele" de actionare ar fi blocate, ar ramane pretensionat tot timpul, inclusiv atunci cand scoti alimentarea.
|
||
27th Oct 2014 8:06 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
sa mai verifici miine cind desfaci din nou haldex-ul ca acele placi sa alunece usor pe caneluri,si pe interior,dar si pe exterior,sa nu existe unele care sa se "agate" si sa se blocheze,verifica seccesiunea lorsi la fel pistonasul,daca ai fi avut si un kit de garnituri sa pui toate garniturile noi ar fi fost perfect.
|
||
27th Oct 2014 8:15 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Iaca material didactic: http://www.axelzone.ro/car/lr/Haldex4.rar |
||
27th Oct 2014 8:24 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
nu este foarte complicat,dar am vazut ca nici cel care a facut pozele nu s-a bagat sa desfaca acel acumulator,cred asta din cauza acelor arcuri puternice,posibil sa fie nevoie de o presa,ceva.principiul de functionare e simplu,daca placile sint in regula,garniturile si ele ok,pompa pusa noua,electrovalva noua,modul nou,eu inclin sa cred ca totusi problema e din alta parte,si poate fi un senzor ABS care citeste o viteza gresita pe una din rotile din fata,si crezind ca masina patineaza cu una din rotile din fata,da comanda la Haldex sa cupleze maxim puntea spate,frineaza roata cu "problema" si atunci iese beleaua.poate fi cablul dintre senzor si caroserie,si la virarea rotilor sa faca un contact imperfect si sa dea o viteza nereala.
|
||
27th Oct 2014 8:39 pm |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Asta observasem si eu, ca nu a desfacut acel acumulator de presiune. Am verificat pe tester senzorii de abs, precum si orice alta componenta. Nu exista nici o eroare stocata sau prezenta. La un moment dat a aparut o eroare de genul " lost comunication abs control module with rear diff module" . Comunicarea dintre ele se face pe can bus, nu pot sa verific niste simple fire cred......Sunt atat de multe variabile incat nici nu stii de unde sa o mai apuci...... Si ma mai intreb ceva: Oare terrain response nu are nici o treaba cu toate astea? |
||
27th Oct 2014 8:52 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
incearca sa vezi daca exista posibilitatea sa vezi in timp real vitezele date de cei 4 senzori de ABS de pe fiecare roata,stiu ca la VAG eu am aceasta posibilitate,si sa mergi in probe si sa reproduci ceea ce se intimpla,si de vazut daca inainte de a se produce acel fenomen apare pentru un scurt timp o diferenta de viteza pe vreuna din roti,ea nu v-a fi ca eroare,pentru ca nu il da ca senzor defect,doar ca citeste alta viteza.mai mica sau mai mare,si atunci ABS/SRS actioneaza in consecinta.
|
||
27th Oct 2014 9:00 pm |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
FEnomenul se produce numai in curbe foarte stranse, la intoarceri in trei miscari, moment in care sistemul ar trebui sa fie dezactivat de catre coloana de directie, pentru ca in curbe stranse oricum viteza este diferita pe fiecare dintre roti. O sa mai desfac haldexul odata si dup-aia nu mai stiu...... |
||
27th Oct 2014 9:32 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
mai incearca si urmatoarea chestie,dezactiveaza pe rind SRS,ABS ( daca se poate,vezi care e siguranta pentru ABS) si incearca sa vezi ce se intimpla,dar mai ales fara SRS,ala are legatura cu virarea masinii. |
||
28th Oct 2014 5:54 am |
|
|
All times are GMT |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis