![]() |
|
Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
![]() | Home > Romanian > Experiente, teste si aventuri cu Freelander 2 |
![]() ![]() |
|
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 ![]() ![]() ![]() |
Articol despre LRF2: https://www.amsonline.ro/test-land-rover-freelander-2/ |
||
![]() |
|
livius1302 Member Since: 28 Dec 2016 Location: Prahova Posts: 4 ![]() ![]() ![]() |
Un drum frumos de soft-road Campina-Valea Doftanei-Sacele prin pasul Predelus.
|
||
![]() |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 ![]() ![]() ![]() |
|
||
![]() |
|
Skalids Member Since: 18 Sep 2016 Location: Bucharest Posts: 39 ![]() ![]() ![]() |
Freelander-ul din ultimul film are turbina pe duca. Se tot aude zgomotul de turbo surge. Probabil de asta pierde si din putere cand incearca sa urce prin nisipul ala.
|
||
![]() |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 ![]() ![]() ![]() |
Mda,nu știam de ce făcea așa după ce nu mai putea merge!Eu mă gândeam la un tuning făcut la motor-turbina pentru mai multa putere. Din câte știu la ruși se găsește montat pe Duster un motor de 2l diesel! Tot la Duster am observat cum lucra transmisia fiind vorba de un diferențial clasic in care se învârte doar o singura roata pe punte,cea ce face că la o urcare sa întoarcă mașina într-o parte.
|
||
![]() |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 ![]() |
Cred ca nici unul din ei nu a redus presiunea din pneuri pentru terenul ala... Trebuia sa o reduca pana pe la 1 bar si era mult mai bine.
|
||
![]() |
|
Skalids Member Since: 18 Sep 2016 Location: Bucharest Posts: 39 ![]() ![]() ![]() |
Pai Terrano era in Lock + MT-uri suficient de late incat sa ofere destula portanta.
|
||
![]() |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 ![]() |
FL2 a incercat in mod normal primele dati si apoi a cuplat Sand mode. Se aude in dialogul dintre cei doi.
|
||
![]() |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 ![]() ![]() ![]() |
TracČiunea se face in mod normal de utilizare (onroad) 80% pe puntea din fata !
|
||
![]() |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 ![]() ![]() ![]() |
La o trecerea prin noroi datorita sleaurilor mai adaci s-a ajuns putin pe burta,lucru care a facut ca sa se apese scutul din Al spre baie si sa se indoaie aparatoarea din tablita de Al ce protejeaza rezervorul de caldura venita de la toba!
|
||||||||||
![]() |
|
Skalids Member Since: 18 Sep 2016 Location: Bucharest Posts: 39 ![]() ![]() ![]() |
La balaceala |
||
![]() |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 ![]() ![]() ![]() |
Continental 4x4 Winter Contact cu profil de 5mm. Nu-s eu cu balaceala,dar nu m-am mai intors din drum! |
||||||||
![]() |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 ![]() ![]() ![]() |
Tractiunea pusa la treaba pe gheata!
|
||
![]() |
|
![]() ![]() |
|
All times are GMT |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2025 Futuranet Ltd & Martin Lewis
![](../images/layout/footer/disclaimer.gif)