![]() |
|
Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
![]() | Home > Romanian > Experiente, teste si aventuri cu Freelander 2 |
![]() ![]() |
|
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 ![]() ![]() ![]() |
Articol despre LRF2: https://www.amsonline.ro/test-land-rover-freelander-2/ |
||
![]() |
|
livius1302 Member Since: 28 Dec 2016 Location: Prahova Posts: 4 ![]() ![]() ![]() |
Un drum frumos de soft-road Campina-Valea Doftanei-Sacele prin pasul Predelus.
|
||
![]() |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 ![]() ![]() ![]() |
|
||
![]() |
|
Skalids Member Since: 18 Sep 2016 Location: Bucharest Posts: 39 ![]() ![]() ![]() |
Freelander-ul din ultimul film are turbina pe duca. Se tot aude zgomotul de turbo surge. Probabil de asta pierde si din putere cand incearca sa urce prin nisipul ala.
|
||
![]() |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 ![]() ![]() ![]() |
Mda,nu știam de ce făcea așa după ce nu mai putea merge!Eu mă g�ndeam la un tuning făcut la motor-turbina pentru mai multa putere. Din c�te știu la ruși se găsește montat pe Duster un motor de 2l diesel! Tot la Duster am observat cum lucra transmisia fiind vorba de un diferențial clasic in care se �nv�rte doar o singura roata pe punte,cea ce face că la o urcare sa �ntoarcă mașina �ntr-o parte.
|
||
![]() |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4643 ![]() |
Cred ca nici unul din ei nu a redus presiunea din pneuri pentru terenul ala... Trebuia sa o reduca pana pe la 1 bar si era mult mai bine.
|
||
![]() |
|
Skalids Member Since: 18 Sep 2016 Location: Bucharest Posts: 39 ![]() ![]() ![]() |
Pai Terrano era in Lock + MT-uri suficient de late incat sa ofere destula portanta.
|
||
![]() |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4643 ![]() |
FL2 a incercat in mod normal primele dati si apoi a cuplat Sand mode. Se aude in dialogul dintre cei doi.
|
||
![]() |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 ![]() ![]() ![]() |
Tracțiunea se face in mod normal de utilizare (onroad) 80% pe puntea din fata !
|
||
![]() |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 ![]() ![]() ![]() |
La o trecerea prin noroi datorita sleaurilor mai adaci s-a ajuns putin pe burta,lucru care a facut ca sa se apese scutul din Al spre baie si sa se indoaie aparatoarea din tablita de Al ce protejeaza rezervorul de caldura venita de la toba!
|
||||||||||
![]() |
|
Skalids Member Since: 18 Sep 2016 Location: Bucharest Posts: 39 ![]() ![]() ![]() |
La balaceala |
||
![]() |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 ![]() ![]() ![]() |
Continental 4x4 Winter Contact cu profil de 5mm. Nu-s eu cu balaceala,dar nu m-am mai intors din drum!
Inainte
Dupa (digul mai in fundal) ![]()
Masina a facut mai mult decat trebuie cu aceste anvelope pe un asfel de drum ! Ce ma impresiunat foarte mult este cum reusea sa urce din prima in unele locuri pe cate o panta mai abrupta de pamant sau cu iarba fara sa patineze! |
||||||||
![]() |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 ![]() ![]() ![]() |
Tractiunea pusa la treaba pe gheata!
|
||
![]() |
|
![]() ![]() |
|
All times are GMT + 1 Hour |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2025 Futuranet Ltd & Martin Lewis
