Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
Home > Romanian > Probleme motor |
|
|
NinelW Member Since: 27 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 62 |
Buna ziua,
|
||
27th Jan 2013 12:15 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Incearca sa afli echivalente pentru componente si cumpara-le pe cele mai accesibile ca pret.
|
||
27th Jan 2013 1:59 pm |
|
NinelW Member Since: 27 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 62 |
Azi am fost la Colina unde am facut o constatare la motor.
|
||||||||||
29th Jan 2013 5:10 pm |
|
NinelW Member Since: 27 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 62 |
Multumesc pentru pareri si sfaturi. O sa tin cont de ele. |
||
29th Jan 2013 5:50 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
daca totusi te hotarasti sa pastrezi motorul,vezi ca blocul se poate rectifica la prima cota de reparatie,si apoi vezi ca trebuie sa cauti pistoane si segmenti de reparatie. |
||
29th Jan 2013 5:56 pm |
|
NinelW Member Since: 27 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 62 |
Motorul pe care l-am gasit este de pe un Peugeot 4007, 2179cc, 156cp. Din ce am vazut pe internet codul motorului este 4HN, DW12MTED4. Persoana care il vinde mi-a spus ca este acelasi motor de care eu am nevoie. |
||
30th Jan 2013 10:01 am |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
aici trebuie sa te ajute cineva care stie diferenta intre motoare,peugeot e posibil sa nu fi modificat prea multe la motor fata de cel de pe LR2,dar trebuie de vazut sa se pupe si cu electronica de pe masina,mai ales cu ECU.cel mai bine e sa mergi la reprezentanta si sa vezi daca ECU tau accepta acel motor,pentru ca se pune problema si de IMO si celelalte,cred ca Alex te poate ajuta in vreun fel.da-i un PM si vezi ce zice si el.
|
||
30th Jan 2013 11:16 am |
|
NinelW Member Since: 27 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 62 |
Astazi am dat jos vechiul motor. Am curatat si montat anexele pe noul motor de Peugeot 4007. Este practic acelasi motor, mai putin suportii pe care i-am luat de pe vechiul motor. Mecanicii mi-au spus ca nu trebuie schimbat kit-ul de distributie, deoarece acesta este ca nou. Asta imi intareste si mai mult convingerea ca omul de la care am cumparat motorul nu m-a mintit cand mi-a spus ca are 28.000km.
|
||
12th Feb 2013 5:55 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Bravo! Iti tin pumnii sa mearga totul fara nici o problema si sa te bucuri de el.
|
||
12th Feb 2013 7:21 pm |
|
NinelW Member Since: 27 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 62 |
Asa cum am mai spus, am cumparat motorul fara anexe(pompa de injectie, injectoare, galerie admisie, turbo).
|
||
14th Feb 2013 3:11 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Multumesc mult pentru poze.
|
||
14th Feb 2013 4:05 pm |
|
dorumarcatoru Member Since: 25 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 174 |
Ceva vesti? Ai terminat operatiunea? |
||
25th Feb 2013 8:24 pm |
|
NinelW Member Since: 27 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 62 |
Din pacate, intre timp am primit numai vesti proaste. Parghia care actioneaza clapeta din galeria de admisie era rupta. Tot atunci am aflat ca o bucata din supapa rupta a ajuns in turbosuflanta si a afectat rotorul.
|
||
26th Feb 2013 6:51 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Flapsurile din galeria de admisie, cele de pe fiecare cilindru sunt pentru optimizarea functionarii la turatii mici.
|
||
26th Feb 2013 8:00 pm |
|
|
All times are GMT |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis