Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Probleme motor
Post Reply  Down to end
Page 2 of 2 <12
Print this entire topic · 
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Scuze, dar nu stiam ca turbina are si o parte electronica. La ce foloseste? E o chestie la turbinele de generatie noua? Intreb pt ca la VAG amreconditionat turbina si n-avea nici o parte eletronica.

Post #173345 26th Feb 2013 8:38 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

La VAG actionarea este vacuumatica, aici actionarea este facuta cu un motor pas cu pas care are si partea electronica de comanda inglobata in acelasi corp.
Cu alte cuvinte, la VAG venea un furtunel la capsula vacuumatica, aici vin 5 fire la o cutiuta din care iese bratul de comanda al vanelor.
Uite:

Click image to enlarge

Post #173353 26th Feb 2013 9:11 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
NinelW



Member Since: 27 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 62

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Auto Tonga Green

Astazi... Milestone

A PORNIT!

Pe la ora 11 m-au anuntat baietii ca au pornit motorul. Eu am ajuns la masina pe la ora 16, am pornit-o si eu. Motorul merge foarte bine, insa nu am putut sa merg cu ea deoarece eram foarte grabit. Ei mi-au spus ca au facut cateva ture prin curtea service-ului si ca totul este in regula. Maine o sa intre la vopsitorie, unde o fie vopsite in culoarea caroseriei urmatoarele: manerele usilor, jumatatea superioara a oglinzilor, pragurile, bara spate si noua bara fata.


Turbina noua a fost cumparata de la PowerChip, insa ei sunt specializati si in reconditionarea si vanzarea turbosuflantelor. Aici este site-ul lor, unde prezinta activitatea lor.
Cat despre cea veche, nu o arunc. Razz Cand treci prin Bucuresti putem sa ne vedem si sa iti prezint masina, vechiul motor si turbina. Nu am fost de fata cand au testat turbina, dar avand in vedere ca au o aparatura omologata RAR(singura din tara, dupa spusele lor) inclin sa le dau dreptate.

Post #173462 27th Feb 2013 6:28 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Felicitari! A meritat bataia de cap?

@alex: prea multa electronica... Sad

Post #173467 27th Feb 2013 7:22 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

@dorumarcatoru

Te sperii prea mult de electronica... Laughing
Cate module de airbag sau de abs, pe partea de electronica, ai vazut defecte?
De multe ori dai masina la casat si blocul abs cu a sa electronica inca functioneaza OK.
Asta e o dovada ca atunci cand se vrea (abs fiind un echipament critic/safety) se pot face fara moarte.

Acum, intorcandu-ne la modulul de turbina, eu cred ca e chiar mai bine asa.
Inchipuieste-ti posibilitatile...
Din electronica poti face ca le oprire si pornire acel motor sa faca cateva curse de dute-vino cu geometria variabila si in felul asta o sa ai muuuult mai putine probleme cu geometrii ancrasate cu depuneri de carbon, deoarece le poti "curata/sterge" cu aceste miscari. Ba chiar poti supraveghea curentul necesar pentru aceste miscari si poti, din timp, spune cand da semne de oboseala, deoarece la o miscare ingreunata este un consum mai mare, nu?
La cele comandate cu vacuum, nu prea poti asta, nu? Deoarece valva da drumul la aer sau nu si nu ai un feedback "static" de la turbina, nu?
Etc, etc.


@NinelW

Bravo! Felicitari! Cu toate ca la sfarsit cand o sa tragi linie o sa iasa cam scumpa distractia...
Multumesc mult pentru turbina si invitatie. Cu proxima ocazie ne intalnim.
Ai vreun nr. de telefon? Al meu este 0722.710.337
Thanks!

Post #173469 27th Feb 2013 7:31 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
NinelW



Member Since: 27 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 62

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Auto Tonga Green

Intre timp a trebuit sa schimb si racitorul de gaze. Odata cu acesta am schimbat si EGR-ul, deoarece au venit montate impreuna.(sunt cele originale de pe motorul de Peugeot)
Pe 3 am fost si am facut RAR-ul. Totul a fost in regula. Cu aceasta ocazie, am facut un drum de ~70km. Masina mi s-a parut surprinzator de confortabila, atat pe asfalt cat si pe drum neasfaltat. Ceea ce nu imi place este sunetul redat de instalatia audio. Parca ar fi un difuzor de perete, de acum 30 de ani. Usor, usor m-am obisnuit si cu pozitia mai inalta de condus. Cred ca este un avantaj in teren accidentat.
Per total sunt multumit de masina. Este legata bine, nu troncane, nu bate si nu este zgomotoasa.

Am vrut sa efectuez retusurile la caroserie, insa cei de la Colina mi-au facut o oferta de nerefuzat pentru vopsirea integrala a masinii. Mr. Green Am acceptat oferta lor, asa ca masina este acum la vopsit.

Cand masina v-a fi gata, o sa revin cu alte poze.
Numarul meu de telefon: 0745318522. Very Happy


Post #174373 6th Mar 2013 6:04 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
NinelW



Member Since: 27 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 62

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Auto Tonga Green

Vestea buna: Azi am scos masina din service. Ma declar foarte multumit de cum a iesit de la vopsitorie. Arata ca noua, atat in interior cat si in exterior. Bara fata facelift schimba radical aspectul masinii. In drumul catre casa, a fost condusa de sotie, care s-a aratat foarte multumita de pozitia inalta de condus, cat si de comfortul oferit. Nu a mai avut nici un comentariu vis-a-vis de bord. Bow down
Am condus si eu cativa kilometri, merge bine, consumul mediu fiind undeva la 14,2.
Sper sa fie doar o impresie, dar mi se pare ca la demaraj exista un sunet ca de masina electrica.

Saptamana viitoare sper sa imi ajunga si rotile de Evogue din Anglia, pe care o sa le montez pe masina mea. Vreau sa cumpar si spoilerul spate (eleronul), de deasupra portbagajului. Deasemenea, vreau neaparat sa montez o tableta(cu 3G, fiindca vreau internet) sau daca nu, un gps. Cine poate sa ma ajute cu un sfat, ii multumesc anticipat. Daca tot vorbim de interior, vreau sa montez si ornamentele de mahon(stiu ca este o imitatie) insa nu stiu daca acestea se pot monta pe modelul de echipare S.
Consider utila si achizitionarea treptelor exterioare(side steps), insa ma tem ca acestea vor reduce garda la sol si voi avea probleme in off-road.

Vestea proasta: Am platit taxa de poluare pe 12 Martie, 10.300ron. Mi sa spus ca pot sa inmatriculez masina pana pe data de 25 a lunii urmatoare, adica 25 Aprilie. Dupa noul timbru de mediu trebuie sa platesc 28.800Ron. Au spus ca o sa creasca taxa cu 10-15%. In cazul meu taxa creste cu aproape 300%.
Cine doreste sa semneze petitia impotr iva timbrului de mediu, poate sa o faca pe http://jostimbrudemediu.info

In concluzie, masina cand se strica se repara, insa omul stricat nu se repara niciodata.

Acum si cateva poze facute in graba. Cele in detaliu urmeaza.

Post #176805 22nd Mar 2013 7:36 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 2 of 2 <12
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site