Merci . Am vorbit cu mecanicul si a fost amorsat si circuitul inclusiv la injectoare .
3rd Sep 2018 11:19 am
Drinovan Ovidiu
Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150
Nu e nici o problema! Daca ai alimentat cu suficenta motorina mai insista sa dai la cheie de mai multe ori pana la urma o ia! Cu pauze,sa nu incalzesti prea mult electromotorul si sa suplimentezi bateria cu alta,eventual de la o alta masina care are motorul pornit ca asa o golesti!O parte din benzina mai ramane in partea cealalta a rezervorului (adica unde nu e pompa)!Spor
Last edited by Drinovan Ovidiu on 4th Sep 2018 11:57 am. Edited 3 times in total
3rd Sep 2018 5:15 pm
AlexBStratan
Member Since: 01 Jan 2015
Location: Iasi
Posts: 6
ok! Multumesc mult pentru faturi!
3rd Sep 2018 5:37 pm
alex_pescaru
Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642
Daca circuitul nu e amorsat bine, risti sa strici ambele pompe, si cea de joasa si cea de inalta, daca dai prea mult la automat.
OK, aparent nu o sa para ca s-a stricat ceva, dar cum ambele pompe sunt lubrifiate cu motorina, (care nu este daca nu e amorsat bine circuitul) apar uzuri majore, chiar pilitura fina din materialul pompelor, deoarece tolerantele de constructie sunt extrem de mici si imediat apare frecarea pe uscat.
Pompa din tanc e doar pentru a echilibra nivelul de lichid din cele doua sectiuni ale tancului, nu pentru a pompa motorina spre motor.
Singura care trage motorina din tanc, prin filtru, e pompa de joasa, care este pe acelasi corp cu pompa de inalta.
Si nu e in stare sa traga singura motorina din tanc, daca nu e amorsat circuitul, chiar daca dai o ora la automat.
Amorsati bine circuitul, ca sa nu plangeti mai tarziu...
3rd Sep 2018 8:16 pm
Drinovan Ovidiu
Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150
Eu am mai reusit o data sa o umplu cu benzina .Fiind obisnuit numai cu benzinare imi vine greu sa aleg pompa cu motorina! Cand avea vreo 15l de motorina am mai pus 45l de benzina si imediat ce am plecat de la pompa am observat ca motorul incepe sa terpideze si sa nu mai mearga normal!Vazand ca nu merge bine m-am uitat pe bon si am vazut ca scriea benzina ,atunci asa rau cum mergea am mers cu ea inca vreo 10m sa o parchez intr-un loc pentru a putea interveni la scoaterea ei.
Am cuparat o pompa manuala de combustibil si am trecut la operatinea de extragere, care a durat doar 6 ore adica de la 11 seara pana dimineata .Merge foarte incet sa golesti 60l cu o astfel de pompita,dar e mai sigur! Filtrul de motorina la ramas acelasi! Extragerea am facut-o pe la returul pompei de motorina!Si tot ce am scos am bagat-o direct in cealalta masina(VW Passat 93) care find pe benzina am zis sa nu o arunc ci sa o folosesc! Greseala mare am facut deoarece aceasta combinatie de benzina cu motorina a reusit spre sfarsitul plinului bagat, sa-i topeasca ceva garnituri pe la injectoarele motorului pe benzina,acestea ramanand deschise mai tot timpul,de ma miram eu de ce imi creste nivelul in baie cu 1l la 100km si imi consuma 25l/100km,iar cand aceleram iesea si putin fum albicios,care inainte nu iesea. Noroc ca am avut alte injectoare de benzina de la un alta masina ce o am de backup ca altfel masina era compromisa la motor!
Dupa ce am scos tot am pus vreo 10l de motorina si am incercat sa o pornesc,dar dupa vreo 6-7 incercari bateria s-a descarcat si am fost nevoit sa ii ofer curent de la cea de-a doua masina! Dupa inca vreo 5-6 incercari a pornit facundu-ma sa uit de noaptea pierduta!
Click image to enlarge
Da, intradevar ungerea supapelor de retur de la injectoare si a pompei de inalta se face cu ajutorul motorinei. Fara aceasta in proportie de 100% va creea uzuri putand duce pana sa gripeze pompa si sa blocheze injectoarele.
Acuma vad ca la tine s-a oprit dupa 20km si nu a mai mers, deci a aparut o problema in functinare,desi nu ar fi trebuit sa fie la aceasta combinatie!
Ce am mai auzit,e ca apar temperaturi mai ridicate in camera de ardere ce pot distruge in prima faza garnitura de chiuloasa,iar segmenti impreuna cu pistonul pot suferi modificari!
Nu stiu,nu am incercat, dar pentru a verifica ca functioneaza pompa de inalte se poate vedea, cand se da la cheie, daca circula motorina de la returul injectoarelor.
Mai e si axul cu came care in capat se distruge la o fortare mai mare sau blocare a pompei de inalta presiune!
Dar daca a ajuns motorina la injectoare, cand sa amorsat inseamna ca aceasta merge!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum