Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Probleme FL2 din 2008
Post Reply  Down to end
Page 8 of 8 <12345678
Print this entire topic · 
johnny_22_83



Member Since: 04 Dec 2010
Location: bucuresti
Posts: 182

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Sumatra Black

Azi am zis sa mai caut o data mufa din spate din portbagaj, doar doar o da norocul peste mine si o voi gasi.
Ghinion, din pacate. Singura mufa pe care am gasit-o este una mica, cu doar doua fire.



Pentru cine e curios sa vada cum arata portbagajul in partea stanga




Partea mai ciudata e ca la mufa din spatele torpedoului la pinul 24 eu am un cablu maro/verde, cel albastru/alb fiind in pinul de deasupra.




Pentru ca pinul 24 este ocupat, este foarte greu sa mai introduc un fir acolo (mai ales ca nu prea pot trage mult de conector, ca sa am o pozitie din care sa pot umbla mai usor). Exista vreo varianta mai accesibila unde as putea sa leg firul?
Potrivit buletinului de instalare a modulului Telestart, firul rosu se baga in slotul 75 al conectorului maro care vine in cutia de sigurante de la picioare. Asta am facut, cu chiu cu vai. Urmeaza sa schimb siguranta f24 cu una de 5, dar nu-mi dau seama de ce eu am acolo una de 15, cand, teoretic, f24 ar trebui sa fie goala.

Post #334982 12th Nov 2017 2:16 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

sincer,cred ca cel mi simplu ar fi sa legi modulul in felul urmator:
-rosu la o siguranta cu 12v continuu,ceva ce e alimentat to timpul.( vezi schema tabloului ). ca sa fii mai sigur, te legi dupa siguranta,iar pe fir mai pui o siguranta ( se gasesc la magazinele de specialitate sigurante "pe fir" dar de un amperaj mai mic decit cel din tablou,sugerez ceva de 2.5A, mai mult nu are de ce consuma acel modul )
-maro sau negru la caroseria masinii,se gaseste un punct de masa in zona.
-apoi mai ramine acel fir de W-Bus, care il legi direct pe cel indicat ce Alex ( din schema),din mufa in care deja l-ai gasit.eu asa am facut ( cu un modul confectionat de mine si programat de Alex ) si merge brici.

Post #335007 12th Nov 2017 8:15 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Axel85



Member Since: 25 Jun 2015
Location: Iasi
Posts: 61

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Izmir Blue

Dupa ce am pornit topicul, acum am alta problema... Am dat un reset la setarile din fabrica cu SDD si nu mai merge modulul de FBH... Au capul... Cand incerc sa incarc softul imi da error a06..


Asta e problema, si sunt cam disperat... nu porneste la frig nici in draci iar asta e singura solutie de utilizare a masinii iarna...

Deci, mufa e mica johny.. Dar avea 3 fire din 4 parca... Este in dreptul prizei din portbagaj...

Later edit: utilizand numeroasele SDD-uri pe care le-am colectionat, am reusit sa resuscitez animalul... Merge incalzirea. Tb sa testez doar telestartul, sa vad daca merge... Pfew...

Later edit: merge si telestartul... nimic nu se compara cu mirosul motorinei prajite in diminetile friguroase Smile)
P.S. La noi la Iasi, o diagnoza cu SDD este 100 euro fara tva...

Post #336124 28th Nov 2017 11:50 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
bmarian8



Member Since: 03 Jan 2018
Location: Corbu.constanta
Posts: 21

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Manual Stornoway Grey

Salutare.am imprumutat masina unui prieten sa-si rezolve ceva treburi.pe autostrada spre Bucuresti s-a dus pedala de ambreiaj la podea si acolo a ramas.am tractat lr2 pana acasa si a doua zi am bagat-o in service la navodari dupa ce am luat "mecanicii"pe care ii cunosteam la rand(nici unul nu a vrut sa se compliance).am inceput prin a comanda kit ambreiaj(disc,placa presiune si rulment presiune).dupa 2 zile ma suna mecanicii ca trebuie si volanta.ok.schimbam si volanta.se monteaza tot pe masina si se constata ca pierd lichid de la o teava (tub)prin care vine lichid la rulment presiune.ok.comandam si teava.mi-i se spune ca dureaza intre 3-5 zile fiind pe original.dupa 10 zile vine si piesa.se monteaza totul la loc si dupa 2 saptamani de asteptare reusesc sa plec cu masina.ma gandesc sa fac schimbul de ulei,filtru ulei,filtru aer,filtru motorina,filtru polen.iar nu a vrut nici un mecanic sa se bage.si m-am bagat eu.cu ceva informatii de pe youtube ma apuc de treaba.toate bune si frumoase.filtru ulei -un chin.daca nu ai 27 krichet si flexibila e de rau.cu mare chin am schimbat filtru ulei.si schimb si filtru motorina.dar nu-mi da prin cap sa umplu filtrul cu motorina.si uite asa am ramas si fara baterie.norocul meu a fost alex_pescaru care m-a invatat sa scot conducta de retur din filtru si sa pompez aer in rezervor.presiunea creata a impins motorina in filtru si toate cele,revenind prin retur filtru.astfel mi-am dat seama ca instalatia are motorina.am incarcat bateria si am rugat-o pe sora mea sa dea la automat in acelasi timp desfacand fiecare conducta la injectoare sa vad ca vine motorina.dupa aceasta operatie masina a pornit ok.cand s-a descarcar bateria mi-a aparut si mesaj in bord (ceva legat de hdc).inca o data alex m-a linistit ca e ok.ca s-a descarcat bateria.a doua zi a venit alex si a rezolvat problema cu climatronicul pe care o aveam,mi-a schimbat meniyl in engleza(era in germana si nu intelegeam nimic),si alte maruntisuri la care tot alex le-a dat de cap.cost ambreiaj piese+manopera.4000 lei.manopera 1200 lei.pe aceasta cale tin sa-i multumesc inca o data lui alex pt.ajutor.un om de nota 10.el si cu dl.mihai (prieten al lui alex),m-au scos din incurcatura.MULTUMESC MULT PT.AJUTOR ALEX SI MIHAI.

Post #350830 4th Jun 2018 5:30 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Axel85



Member Since: 25 Jun 2015
Location: Iasi
Posts: 61

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Izmir Blue

Bine ca il ai tu pe Alex acolo! Thumbs Up Cool Aici in Iasi pana si aia de la reprezentanta sunt niste prosti... Big Cry

Post #350831 4th Jun 2018 5:36 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
JohnnyBlack



Member Since: 15 Jul 2019
Location: Bucharest
Posts: 6

Romania 2007 Freelander 2 TD4 HSE Manual Baltic Blue

alex_pescaru wrote:
Care sunt ultimele 6 cifre din VIN? Sunt pana in 092000? Cati Km are masina?
Intreb apropo de ceea ce s-a intamplat cu motorul....


Salut Alex,

Care e treaba cu VIN-ul pana in 92.000 ?
Ultimele 6 cifre la mine sunt 000735 The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous. Verily this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it’s my very good honour to meet you and you may call me V.

Post #375135 16th Jul 2019 4:34 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
AlexBStratan



Member Since: 01 Jan 2015
Location: Iasi
Posts: 6

Romania 2007 Freelander 2 TD4 SE Manual Narvik Black

Axel85 wrote:
Dupa informatiile gasite, pare haldex 3, nu ?
Click image to enlarge


Update: am pus aparatul de masura si venea tensiune pe comanda, deci, pana aici e ok, apoi am pus si pe pompa si am bagat in drive si era alimentata cum povestea alex mai inainte.
Deci, pompa e de vina. Miercuri o demontez in service si vedem ce spune mecanicul; poate reuseste sa o repare... Una noua e in jur de 1900 lei...

Dupa ce am plecat din service, furtunul de la rampa de retur care fusese spart de meseriasii care au schimbat motorul si care a fost ulterior schimbat a crapat... asa ca am stat in frig si l-am inlocuit cu unul care sper sa fie mai bun ca primul... nush cat costa toata rampa de retur si daca merita sa o schimb pt un amarat de furtunas....
Ar trebui unul care sa reziste la presiune mai mare...

De telestart nu am avut timp...

Post #392975 23rd Jun 2020 11:08 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
AlexBStratan



Member Since: 01 Jan 2015
Location: Iasi
Posts: 6

Romania 2007 Freelander 2 TD4 SE Manual Narvik Black

Salutari,

Am niste intrebari, daca esti amabil:
1. Un electrician auto priceput in Is?
2. Am si eu relativ aceeasi problema haldex/diferential. Am cumparat si montat un kit reconditionare diferential + filtru si ulei haldex; problema este ca in viraje stranse imi blocheaza(taraie) rotile spate.
O recomandare unde as putea sa verific daca nu este pompa de la haldex? inainte sa ma duc in Bv. la Kritters (se ocupa de reconditionari haldex/diferential).

Multumesc,
Alex

Post #392977 23rd Jun 2020 11:19 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 8 of 8 <12345678
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site