Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
Home > Romanian > Probleme FL2 din 2008 |
|
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Mufa 02A se conecteaza cu 02B care este in poza pe care am postat-o mai inainte. Chiar deasupra geamului lateral, la mijlocul lui.
|
||||
4th Jan 2016 8:44 am |
|
Axel85 Member Since: 25 Jun 2015 Location: Iasi Posts: 61 |
Ma mai documentez acum... BTW, am luat un set de 10 clesti de rufe dintr-un supermarket si pot repara cu ei inca 9 butoane de la schimbatoarele automate )) |
||
4th Jan 2016 1:46 pm |
|
Axel85 Member Since: 25 Jun 2015 Location: Iasi Posts: 61 |
REMOTE CONTROL COMPONENTS - VEHICLES FROM 2009MY WITH FFBH REMOTE
|
||
4th Jan 2016 2:06 pm |
|
Axel85 Member Since: 25 Jun 2015 Location: Iasi Posts: 61 |
Hmmmm, stii ce am reazilat ? ca de fapt acele fire de pe geam, de fapt sunt antene, si nu au scopul de a degivra, corect ? Deci, pe stanga nu am nimic conectat la antena... doar pe dreapta... chiar ma uitam acum ceva vreme la ele si nu stiam de ce unul e si unul nu e...
|
||
4th Jan 2016 2:10 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Pai ti-am spus prin primele posturi ca pe geamul din stanga e o antena...
|
||
4th Jan 2016 3:24 pm |
|
Axel85 Member Since: 25 Jun 2015 Location: Iasi Posts: 61 |
Ei, in manualul ala de service pt rusia, este varianta de pui antena pe parbriz si conectezi cele 6 fire direct in CJB... si gata... dar piesa nu vine cu antena... si nici mufa aia magica...
|
||
4th Jan 2016 3:34 pm |
|
Axel85 Member Since: 25 Jun 2015 Location: Iasi Posts: 61 |
Am schimbat turbina. Se prezinta bine, nu mai face socurile alea EGR-ul. Fac maine un test drive mai amanuntit.
|
||
5th Jan 2016 4:25 pm |
|
Axel85 Member Since: 25 Jun 2015 Location: Iasi Posts: 61 |
O alta problema pe care o are masina asta e ca la pornirea sub 0 grade, parca porneste in 3... E ca un fel de rateu... bijiile tocmai le-am schimbat deci, nu pare sa fie de acolo... o fi vre-un injector ? Hm... pe cel de pe cilindrul buclucas l-am schimbat... restul, le-am mutat de pe motorul vechi pe cel nou... |
||
6th Jan 2016 5:44 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Injectoarele, cand se schimba, se programeaza (seria lor) in ECU-ul de motor, pentru ca acesta sa stie sa faca corectiile de baza pentru cantitatea injectata.
|
||
6th Jan 2016 8:33 am |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Pentru Haldex, verifica și tu întâi pompa, dacă nu îți baga presiune s-ar putea sa fie arsa. Se da jos ușor are doua șuruburi. Dar înainte vezi ca e și o siguranță în portbagaj. Dacă ai Haldex 4 am niște piese de rezerva, adică pompa și modul electronic, pe care eu le am cumpărat degeaba. |
||
6th Jan 2016 2:51 pm |
|
Axel85 Member Since: 25 Jun 2015 Location: Iasi Posts: 61 |
@ Alex. Pe factura, avea si seria, si scria programat, bla bla... Unul singur a fost schimbat... Deci, daca verific in soft, ar trebui sa il gasesc ? Notat! La urmatoarea vizita, verific sa vad.
|
||
7th Jan 2016 11:35 am |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Ai dreptate cu eroarea în bord. Da de unde știi ca nu funcționează? Ai eroare în bord, sau bu îți trage spatele? |
||
7th Jan 2016 11:51 am |
|
Axel85 Member Since: 25 Jun 2015 Location: Iasi Posts: 61 |
Am urcat masina pe elevator si am invartit rotile. Era decuplat spatele. ) plus ca se simte nu impinge si la plecari de pe loc sa invarte fata daca apas prea tare. Nu am eroare in bord. Daca pun modul de snow, nu zice ca ceva ar fi in neregula.
|
||
7th Jan 2016 11:53 am |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Nu e prea relevanta faza cu invartitul pe elevator. Problema e dacă îți patinează fata la plecări. Senzor de nivel nu are, se umple cu ulei special pana da afara. E destul de greu de diagnosticat, la mine rămânea blocat și trosneau rotile de jale. Mi au zis cei de la land rover ca e modulul electronic, l am cumpărat și nu era, am luat pompa, nu era nici asta. Pana la urma am descoperit ca era acea supapa acumulator de presiune care se gripase pt ca intrase apa în ea .(la o trecere mai rapida printr un vad, au sărit furtunele de balbotaj și cred ca a tras apa pe acolo. L am desfăcut, dar supapa aia e capsata și nu o mai poți pune la loc, asa ca am luat corpul haldexului cu totul, fără modulu electronic ca deja îl aveam. La land rover mi au cerut vro 13000 lei, e scumpa rău drăcia . completa. Chestia e ca nu se baga nimeni sa umble în el, nu se pricepe mai nimeni. Mai vezi ca modulul electronic ia semnale de la diverși senzori, pedala accelerație, rotația volanului, accelerometru și frana și funcție de asta comanda o supapa care eliberează presiunea. A, uitasem, mie eroarea îmi apărea după vro 7-8 km în bord. |
||
7th Jan 2016 12:29 pm |
|
|
All times are GMT |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis