Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Problema supraalimentare!
Post Reply  Down to end
Page 1 of 1
Print this entire topic · 
Flaviu



Member Since: 10 Jan 2017
Location: Salaj
Posts: 2

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Stornoway Grey
Problema supraalimentare!

Salut. in caz ca s-a mai discutat acest subiect imi cer scuze. sunt nou pe forum si nu am apucat sa "rasfoiesc" toate topicurile. Este vorba despre un freelander 2 din 2007 pe care l-am achizitionat. cum l-am luat l-am bagat in revizie. de la distributie, ulei, filtre, galerie de admisie noua ( flapsurile erau cazute aproape ca le tragea in motor ). clapeta aer admisie noua. dupa toate astea. am doua coduri de eroare care apar dupa un timp. P0045 - ventil presiune incarcare A si P2297 - sonda lambda bank1 senzor 1. ce ma ingrijoreaza cel mai tare e problema pe supralimentare cu toate ca in parametri am 2500 mbari reali si pare sa traga destul de bine. Daca are cineva motor asemanator si a facut masuratori pe parte de presiune cat ar trebui sa fie valoare prescrisa/ceruta? - tin sa precizez ca geometria nu pare blocata. ar urma sa ma bag in actuatorul electronic sa vad ce gasesc. legat de eroare de pe sonda la fel daca stie cineva. orice informatie e pretuita ! multumesc !

Post #314889 10th Jan 2017 12:11 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Atat trebuie sa fie presiunea maxima, 2.5 bari.

Eroarea P0045 (Turbo/supercharger boost control solenoid circuit/open) este legata de comanda geometriei variabile. E posibil sa nu functioneze cum trebuie, chiar daca nu pare blocata.
Eroarea P2297 (Oxygen sensor out of range during deceleration. Bank 1 - sensor 1) pare ca se intampla ceva la frana de motor. In mod normal, la frana de motor se taie complet alimentarea. Totusi aici pare o problema.

Ar fi de un real folos si sub-codurile de eroare, care dau mai multe explicatii apropo de ce se intampla.
De exemplu, la P2297 ne-ar fi spus daca valoarea era mai mare, mai mica, etc. Sau la P0045, daca era intrerupt, avea un scurt, etc.
Subcodurile erau acei 2 digiti de dupa codul principal. Ai aici ceva explicatii: http://www.freel2.com/forum/topic17379.html

Post #314925 10th Jan 2017 7:50 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Flaviu



Member Since: 10 Jan 2017
Location: Salaj
Posts: 2

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Stornoway Grey

Multumesc de inforatie. la turbo tinand cont ca imi incarca codul de fiecare data cand pun contactul ma face sa cred ca actuatorul in momentul in care isi face cursa vede ceva pozitie eronata. am sa verific cablajul si actuatorul. presiune daca este ok momentan imi iau o piatra de pe suflet Smile atasez doua poze cu informatiile suplimentare aferente codurilor.


Post #314985 11th Jan 2017 7:21 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

mai intii rezolva problema cu turbina,deci cauta si vezi comanda ei,cablaj sau mufa murdara.
a doua eroare poate fi cauzata de prima,adica de turba,aer sarac si de aia are combustibil de ars chiar daca este taiata alimentarea.sfatul meu este sa rezolvi cu turbina si apoi vezi si eroarea a doua daca mai apare.

Post #315125 12th Jan 2017 6:04 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 1 of 1
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site