Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Eroare pompa combustibil
Post Reply  Down to end
Page 1 of 1
Print this entire topic · 
ilea.victor



Member Since: 30 Nov 2014
Location: Tirgu Mures
Posts: 83

Romania 2011 Freelander 2 TD4 Dynamic Auto Rimini Red
Eroare pompa combustibil

Buna,iarăși e bai. Īmi apare pe diagnoza o eroare la autorizarea pompe de combustibil. Mașina funcționează bine mai puțin cānd īmi da niște șocuri mici si scurte care m-a duc cu gāndul la probleme de transmisie dar nedovedite. Ieri in schim au fost mai dese si parca erau de la motor. Eroare numai atāt

Click image to enlarge


Cam așa pot pune poza cu eroarea,nu m-a prea știu .....
Click image to enlarge

Post #305745 31st Aug 2016 1:36 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Salutare!
Teorectic o fi:releul de comanda(contact imperfect),conectorul de pe pompa (contacte oxidate) sau motorul de la pompa (la care periile sunt uzate)!
http://i.imgur.com/B09etQP.jpg
http://i.imgur.com/McYyXXk.jpg

Post #305748 31st Aug 2016 2:39 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
ilea.victor



Member Since: 30 Nov 2014
Location: Tirgu Mures
Posts: 83

Romania 2011 Freelander 2 TD4 Dynamic Auto Rimini Red

Multumesc,eu am desfacut mufa de la pompa(sub bancheta spate) dar este ca nou totul,masina are 86000 km,siptomele sunt rare,la service a spus ca a mai vazut aceasta eroare dar nu e problema. O sa icerc sa caut releul,pompa e greu de demontat,nu de demonteaza pe sus,trebuie demontat rezervorul. poate a mai avut cineva aceeasi problema.

Post #305806 1st Sep 2016 9:32 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

sincer as incerca prima data cu releul de comanda pompa de motorina,daca exista acest releu,nu m-am uitat pe schema,apoi posibil comanda lui de la bcm.vazut pe schema si cautat releul si inlocuit,primul pas,apoi sa te uiti pe sub masina sa vezi daca nu ai agatat ceva fire de pe burta masinii,daca ai facut ceva off-road.ultima ar fi pompa,dar trebuie dat jos cardanul si apoi rezervorul.din cite stiu parca sint 2 pompe,unde de transfer intre cele 2 parti ale rezervorului,si pompa propriu zisa de alimentare motor.

Post #305881 2nd Sep 2016 8:18 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Ar fi interesant de stiut ce an de fabricatie are masina. (In profil e o sectiune unde ai fi putut introduce informatia si ar fi aparut o masinuta sub id, langa steagul tarii)
Iaca mai jos ceva info.

Post #305953 4th Sep 2016 6:59 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Cristian_



Member Since: 08 Oct 2016
Location: Constanta
Posts: 6

Romania 2010 Freelander 2 TD4 S Manual Santorini Black

Salutare
Se poate verifica daca functioneaza pompa de transfer de motorina intre cele doua parti ale rezervorului fara sa fi nevoit sa demontezi jumatate din masina ?

Post #313598 21st Dec 2016 1:38 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Poti vizita conectorul si masura daca vine tensiune la pompa prin gaura din podea, de sub bancheta din spate.
Pinii 3 si 4, cei cu firele cele mai groase.
Eventual asculti si "simti" daca apar sunete/vibratii caracteristice unui motoras electric, atunci cand este tensiune.

Post #313619 21st Dec 2016 4:08 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Cristian_



Member Since: 08 Oct 2016
Location: Constanta
Posts: 6

Romania 2010 Freelander 2 TD4 S Manual Santorini Black

Salut
Deci sa o luam cu inceputul ! Pe 30 noiembrie am plecat de la Constanta spre Bran. Rezervorul aproape full (prima gresala). Nu am alimentat pe drum (a doua gresala). Pe centura Brasovului s-a aprins martorul la motorina. Am trecut de un peco, l-am observant tarziu si nu m-am intors (a treia gresala). De cand s-a aprins martorul si pana s-a oprit masina am mers cam 10 km. Cu masina oprita pe centura Brasovului am avut noroc de doi oameni de mare omenie. Primul a oprit cu o platforma si mi-a dat un numar de telefon de la tractari, al doilea a oprit s-a uitat la masina a vazut ca indicatorul la combustibil mai arata ceva si mi-a zis sa urc masina pe platforma sa o duc la el in service ca a mai intalnit aceasta problema si dureaza cinci minute. Zis si facut, urcat masina pe platforma, alimentat la peco, am incercat sa o pornesc de 6-7 ori, m-am lasat pagubas, si am plecat la service. Era pe la 17.30, intuneric afara si deja lumea se pregatea de 1 Decembrie. La service omul ma astepta a scos furtunul de combustibil, a pus o pompa de vacuum, a tras pana a venit motorina pe furtun, cheie si a pornit. S-a cunoscut ca era profesionist nu facut la apelul bocancilor ! Mi-a zis omul ca pompa de transfer nu a cuplat si nu a transferat motorina dintr-o parte in alta.
Acum intrebarea este: Ok nu a cuplat pompa e nevoie sa desfac jumate de masina ca sa o verific daca nu se aude nimic sub bancheta ? si chiar nu ai nici o modalitate sa o pornesti daca a ramas fara motorina ?
Nu sunt adeptul mersului cu rezervorul gol, chiar ii fac plinul daca scade sub jumate dar atunci am neglijat si mi-am luat-o in bot cum s-ar zice !

Post #313664 22nd Dec 2016 1:46 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Din pacate spatiul prin gaura de sub bancheta nu-ti permite sa scoti pe acolo modulul unde este si pompa. Ca atare, da, trebuie dat rezervorul jos pentru a ajunge fizic la pompa de transfer.

Daca nu-ti merge pompa, va consuma doar dintr-o jumatate a rezervorului si daca ajunge pana la fund, trage si aer si se dezamorseaza turul de motorina. Deci va trebui sa faci ce a facut acel om, sa reamorsezi circuitul, deoarece pompa care trage din rezervor e dupa filtru, pe corpul pompei de inalta presiune.
Pana rezolvi problema, mergi cu masina cu rezervorul plin si cand ajunge spre jumatate, umple-l la loc.

Inca o chestie.... Pompa de transfer e doar pentru a egaliza cele doua jumatati ale rezervorului, nu si pentru a trimite combustibil pe turul de motorina, cum este la alte masini.

Post #313668 22nd Dec 2016 8:19 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

ok,acelasi drum il fac si eu cam o data de doua ori pe an.dar NICIODATA BU MI-A ARATAT SA TERMINE REZERVORUL DE LA PLECARE CTA PINA LA BRASOV.Clar pompa ta de transfer nu a facut transferul dintr-o parte in alta,eu cind ajung la bran mai am jumate de rezervor,poate un pic mai putin.Legat de pompa de transfer,ca orice pompa trebuie sa aiba un releu de comanda.o sa ma uit azi sau miine pe schema,poate e cineva care stie deja si poate posta aici care e si unde e situat.poti sa mergi la un electrician si sa schimbi acel releul,si cu ocazia asta poti sa faci si o verificare simpla sa vezi daca lucreaza pompa sau nu.cu releul scos,un aparat de masura setat pe masurarea curentului,pui aparatul intre cei doi papuci care inchid circuitul catre pompa.sincer nu am idee daca are un curent mai mare de 10 amperi sau nu,daca e totusi mai mare de 10 amperi trebuie un aparat mai special.cind inchizi acel circuit prin aparat,daca pompa fuctioneaza o sa ai pe afisaj o valoare a curentului consumat de pompa.daca ai 0 atunci e pompa dusa,sau probleme pe cablaj,daca totusi ai indicatie de curent,poate 1-3 amperi ar fi ok,zic eu.sa vedem schema si poate si siguranta de pe circuit,si atunci stim cit de cit exact un consum al pompei.

Post #313724 22nd Dec 2016 8:29 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Releul e in acel modul (CJB) de la picioarele pasagerului si nu e accesibil...

Post #313726 22nd Dec 2016 8:33 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

din cite am vazut se pare ca se poate desface acel CJB,nu este capsulat, deci s-ar putea verifica/schimba acel releu.
in vara asta o sa ma bag in el ca am de schimbat un MOSFET.

Post #315494 16th Jan 2017 8:51 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 1 of 1
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site