Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
Home > Romanian > STOP Masina! |
|
|
lynx_lynx Member Since: 03 Jul 2015 Location: Bucharest Posts: 80 |
Am uitat sa spun, nici macar electromotorul nu se mai invarte. |
||
12th Jun 2016 8:05 pm |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 |
Problema banuiesc ca e la turbina!
|
||
16th Jun 2016 10:15 am |
|
dorumarcatoru Member Since: 25 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 174 |
Pai si de ce sa nu invarteasca electromotorul?
|
||
16th Jun 2016 1:34 pm |
|
lynx_lynx Member Since: 03 Jul 2015 Location: Bucharest Posts: 80 |
Din păcate... mi s-a gripat motorul... De aia electromotorul nu putea sa se invarta. Acum am piesele pe drum... Vedem ce iese😊. Voi vedea si cu turbina ca s-a īntāmplat... Va tin la curent. |
||
16th Jun 2016 5:36 pm |
|
dorumarcatoru Member Since: 25 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 174 |
Super nasol. A facut ceva zgomote inainte sau a scos fum?
|
||
16th Jun 2016 7:56 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Ai facut recent revizia?
|
||
16th Jun 2016 9:32 pm |
|
lynx_lynx Member Since: 03 Jul 2015 Location: Bucharest Posts: 80 |
Acum aprox o luna am schimbat filtrele si uleiul. Verificam si montarea filtrului.
|
||
17th Jun 2016 6:04 am |
|
dorumarcatoru Member Since: 25 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 174 |
Ceva vesti? |
||
21st Jun 2016 5:24 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Chiar asa.... Cred ca ne-ai facut pe toti curiosi.
|
||
21st Jun 2016 6:43 am |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 |
Care valva ramane intredeschisa la schimbarea filtrului de ulei si ce trebuie facut pentru a evita sa nu se ajunga in aceasta situatie? |
||
21st Jun 2016 11:12 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Pe fundul carcasei pentru filtru este o valva care in mod normal este tinuta inchisa de filtru care apasa pe ea.
|
||
21st Jun 2016 2:43 pm |
|
lynx_lynx Member Since: 03 Jul 2015 Location: Bucharest Posts: 80 |
Toata lumea a crezut ca problema este de la distributie. Nu. Distributia, axele cu came, partea "de deasupra" este intreaga. Problema e in chiulasa. Pistoane sparte, segmenti praf. Cand au dat jos baia de ulei si au scuturat-o un pic, facea ca un ceas vechi trantit de pamant. Era plin de ramasite de piese. Acum am comandat toate piesele in Anglia- sunt pe drum: pistoane, cuzineti, segmenti, pompa de ulei (e plesnita si aia). Curios este ca nu am sesizat vreun semn legat de presiunea scazuta a uleiului in bord pana la zgomotul de caruta. La 2-3 secunde de la mersul anormal s-a aprins martorul pentru ulei, si la alte cateva secunde dupa, s-au aprins toate becurile in bord, semn de colaps. Totul s-a petrecut foarte repede.
|
||
22nd Jun 2016 7:33 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Pai si nu ati facut o "investigatie"? De la ce a pornit totul?....
|
||
22nd Jun 2016 3:08 pm |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 |
Ma tot gandesc care sa fi fost adevartul motiv?Daca era lipsa ulei in rampa se auzea un sunet ca la masina de cusut,un fel de tacanit,dar sa se sparga pistoanele (nu stim cate si pozitia I,II,III,IV sau daca acestea prezinta urme de topire) si sa de rupa segmenti probabil la cele sparte,nu imi pot da seama care ar fi cauza!
|
||
23rd Jun 2016 11:15 am |
|
|
All times are GMT |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis