Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > problema cutie automata
Post Reply  Down to end
Page 2 of 2 <12
Print this entire topic · 
ilea.victor



Member Since: 30 Nov 2014
Location: Tirgu Mures
Posts: 83

Romania 2011 Freelander 2 TD4 Dynamic Auto Rimini Red

Si nu mai spui noutati?

Post #243347 2nd Dec 2014 8:38 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Pai nu era nici de la cutie, nici de la filtre.
Masina am cumparat-o cu intercoolerul fisurat, insa la momentul respectiv mi s-a spus ca nu e f mare fisura si ca se poate merge si asa.
Probabil ca in timp s-a marit gaura si a aparut si problema in sarcina.
Deci, problema era de la intercooler.

Post #243416 3rd Dec 2014 10:05 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
gravon 42



Member Since: 10 Jan 2013
Location: Birmingham
Posts: 522

United Kingdom 2013 LR2 TD4 Dynamic Manual Santorini Black

Just pull the thingimmy jig out of the wotsit! That should fix it! Rolling with laughter 2013 Dynamic Santorini black
2011 XS Lago grey
2007 HLS Stornoway grey
sometimes towing an Elldis AVANTE 574.

Post #243417 3rd Dec 2014 10:13 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Dupa doi (2) ani, o gramada de specialisti si bani aruncati in sfarsit am rezolvat problema!!
Sa recapitulam: la accelarari in forta pe o durata de timp ceva mai mare, masina, la un moment dat se punea in cap si nu mai vroia sa traga. Un comportament destul de asemanator cu un limp mode.
Problema era ca nu dadea nici o eroare pe diagnoza. Se pare ca, in dinamica, turbina facea presiune ceva mai mica decat ar fi trebuit.
Schimbat filtru combustibil, resoftat motor, cutie - nici o schimbare.
Luat o pauza.
Intercoolerul era fisurat. Un mecanic a lansat ipoteza ca acolo ar fi problema, ca pierde presiune.
Nefiind o chestie sigura, am decis sa-l repar, nu sa-l schimb.
Nici o schimbare.
Clapeta de admisie s-a defectat.
Acelasi mecanic a zis ca poate sa fie de acolo.
Am demontat-o eu si am constatat ca era blocata pe deschis complet, deci nu influenta.
S-a fisurat furtunul scurt de la turbo!
Eu, bucuros, zic ca poate era f putin spart inainte si nu ma prindeam eu, imediat l-am schimbat.
Degeaba.
Luat o pauza.
Demontat turbina, verificata, calibrata, remontata.
Teapa.
Luat o pauza.
Alt mecanic vine cu ideea unei probleme a acuatorului de la turbina care se manifesta doar la cald.
Eu verific problema la rece si, intr-adevar, masina nu facea probleme.
Bucuros nevoie mare demontez turbina, schimb acuatorul, calibrat, remontat turbina!
...
Degeaba. Tot la fel.
Ma duc la Ionut de la Premium Auto.
Facem niste teste in mers mai serioase si constata ca, de fapt, atunci cand masina te punea in cap, presiunea motorinei scadea aproape la zero.
Cum masina nu dadea semne ca ar avea problema serioase la injectie ( pompa de inalta presiune, injectoare etc), s-a inceput cu ceva simplu - rampa de retur de la injectoare. Are 4 furtune si o valva care trebuie sa tina presiunea in circuit.
Si uite asa am gasit buba Smile
Sper sa fie si altora de folos.

Post #299605 28th May 2016 8:27 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Da, acea valva trebuie sa tina 10 bari in conductele de retur pentru camera hidraulica a injectoarelor.
Dar ce e mai ciudat este ca, desi presiune in rampa scadea spre 0 precum spui, nu stoca nici o eroare. Si e musai sa stocheze una in cazul asta.
Unii tuneri, ca sa nu ai, sau sa nu se vada, anumite probleme pe care le-ar declansa un tuning prost, au obiceiul sa anuleze tabela de erori a ECU-ului....
Sa nu ai si tu aceeasi "ajustare" daca inca mergi cu softul modificat...

Post #299610 28th May 2016 9:15 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Am ultima varianta de soft de fabrica pentru motorul meu.
Daca insistam ca melteanul cu piciorul pe pedala de acceleratie cand incepea sa faca figuri, pana la urma motorul se oprea, si masina lua o eroare.
Dar banuiesc ca era eroarea primului senzor care vedea ca e ceva in nereegula.
Putea fi, intr-adevar "system fuel rail pressure too low" ( o singura data), dar putea fi si "turbo pressure underboost" sau "torque converter clutch solenoid circuit intermitent".

Post #299665 29th May 2016 3:23 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 2 of 2 <12
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site