dorumarcatoru
Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

|
Dupa doi (2) ani, o gramada de specialisti si bani aruncati in sfarsit am rezolvat problema!!
Sa recapitulam: la accelarari in forta pe o durata de timp ceva mai mare, masina, la un moment dat se punea in cap si nu mai vroia sa traga. Un comportament destul de asemanator cu un limp mode.
Problema era ca nu dadea nici o eroare pe diagnoza. Se pare ca, in dinamica, turbina facea presiune ceva mai mica decat ar fi trebuit.
Schimbat filtru combustibil, resoftat motor, cutie - nici o schimbare.
Luat o pauza.
Intercoolerul era fisurat. Un mecanic a lansat ipoteza ca acolo ar fi problema, ca pierde presiune.
Nefiind o chestie sigura, am decis sa-l repar, nu sa-l schimb.
Nici o schimbare.
Clapeta de admisie s-a defectat.
Acelasi mecanic a zis ca poate sa fie de acolo.
Am demontat-o eu si am constatat ca era blocata pe deschis complet, deci nu influenta.
S-a fisurat furtunul scurt de la turbo!
Eu, bucuros, zic ca poate era f putin spart inainte si nu ma prindeam eu, imediat l-am schimbat.
Degeaba.
Luat o pauza.
Demontat turbina, verificata, calibrata, remontata.
Teapa.
Luat o pauza.
Alt mecanic vine cu ideea unei probleme a acuatorului de la turbina care se manifesta doar la cald.
Eu verific problema la rece si, intr-adevar, masina nu facea probleme.
Bucuros nevoie mare demontez turbina, schimb acuatorul, calibrat, remontat turbina!
...
Degeaba. Tot la fel.
Ma duc la Ionut de la Premium Auto.
Facem niste teste in mers mai serioase si constata ca, de fapt, atunci cand masina te punea in cap, presiunea motorinei scadea aproape la zero.
Cum masina nu dadea semne ca ar avea problema serioase la injectie ( pompa de inalta presiune, injectoare etc), s-a inceput cu ceva simplu - rampa de retur de la injectoare. Are 4 furtune si o valva care trebuie sa tina presiunea in circuit.
Si uite asa am gasit buba
Sper sa fie si altora de folos.
|