Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Probleme FL2 din 2008
Post Reply  Down to end
Page 3 of 8 <12345678>
Print this entire topic · 
Axel85



Member Since: 25 Jun 2015
Location: Iasi
Posts: 61

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Izmir Blue

Sunt curios de ce supapa vorbesti... caut in carte... am o mare curiozitate legata de ea... cred ca la mine e astupata gaura cu silicon...
In mare, la Haldex trebuiau schimbati rulmentii pt ca haraiau. Ei, acum nu mai haraie nimic Smile)

Post #286429 7th Jan 2016 2:06 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Axel85 wrote:
@ Alex. Pe factura, avea si seria, si scria programat, bla bla... Unul singur a fost schimbat... Deci, daca verific in soft, ar trebui sa il gasesc ? Notat! La urmatoarea vizita, verific sa vad.


Si mai mult, trebuiau puse exact in ordinea in care erau pe motorul vechi. Sau daca le amestecau intre ele, sa introduca corect seria corespunzatoare fiecaruia in pozitia corecta.
Verificarea trebuie facuta cu tester compatibil LR, care stie sa citeasca/scrie acele serii din/in ECU-ul de motor.

Post #286434 7th Jan 2016 2:31 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Axel85



Member Since: 25 Jun 2015
Location: Iasi
Posts: 61

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Izmir Blue

@Alex: Pai cine stie ce au reusit si ce nu au reusit sa faca. Din cate am vazut, au tester Bosch... la pornire, se zgaltaie putin masina... dupa merge bine...
P.S. Cum aflu si eu din ce generatie e haldexul ? am cautat pe aci dar nu prea am gasit...

Post #286435 7th Jan 2016 2:38 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 

Pai tu ai dreptate, trebuie sa te uiți după forma lui și a pompei de pe el. Ar trebui sa scrie și în doc. Masinii.

Post #286437 7th Jan 2016 3:01 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
Axel85



Member Since: 25 Jun 2015
Location: Iasi
Posts: 61

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Izmir Blue

Hmm, in prima dimineata mai geroasa (-7) dupa schimbat motor, turbina, egr, clapeta de aer, bujiile, bateria, filtrul de motorina si am incalzit bujiile de 2 ori, a pornit din prima dar s-a rotit vreo 3-5 secunde motorul pana sa o ia...
Abia astept sa vina conectica de la telestart...

Post #286578 9th Jan 2016 7:34 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Pune doar contactul fara sa pornesti motorul (adica apasa lung butonul start, fara sa apesi in prealabil frana), asteapta sa se stinga becul de bujii si apoi mai asteapta 5-10 secunde.
Fara sa iei contactul, apasa frana si mai apasa odata scurt butonul de start. Daca totul e OK, o sa porneasca aproape la sfert.
Practic, in felul asta, astepti ca bujiile sa ajunga cum trebuie la incandescenta si doar apoi "invarti" motorul.

Post #286598 9th Jan 2016 12:54 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Axel85



Member Since: 25 Jun 2015
Location: Iasi
Posts: 61

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Izmir Blue

Pai asta am spus mai sus ca am facut Razz. De 2 ori.

Post #286600 9th Jan 2016 12:55 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Sorry... missed that... Embarassed Laughing
Partea proasta e ca se racesc destul de repede daca iei contactul... De aia am spus "fara sa iei contactul"...

Post #286604 9th Jan 2016 1:07 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Axel85



Member Since: 25 Jun 2015
Location: Iasi
Posts: 61

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Izmir Blue

Voi tine minte. Eu am scos contactul...
In manualul meu nu am gasit wiring harness pt haldex... Poti sa ma ajuti cu unul, pls. O poza adica Very Happy

Post #286606 9th Jan 2016 1:11 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Ce intelegi prin wiring harness?
Daca e vorba de schema electrica, mai jos (teoretic nu este mai mult de atat)...
Click pe poza pentru o imagine mai mare.

Click image to enlarge

Post #286607 9th Jan 2016 1:23 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Axel85



Member Since: 25 Jun 2015
Location: Iasi
Posts: 61

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Izmir Blue

Partea practica ma intereseaza. Cum mi-ai trimis schema la cele doua mufe, cum vine firul, trece pe unde trece si unde se opreste.

Post #286608 9th Jan 2016 1:32 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Pai e simplu:
1. Verifici sa ai 12v pe pinul 1 al mufei de la Haldex.
2. Verifici sa ai masa (continuitate la masa) pe pinii 2 si 4 ai mufei de la Haldex.
3. Verifici continuitatea traseelor de date astfel: pinul 47 mufa CJB - pinul 8 mufa Haldex si pinul 48 mufa CJB - pinul 7 mufa Haldex.
Asta-i tot.

Click image to enlarge

Post #286610 9th Jan 2016 1:48 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Axel85



Member Since: 25 Jun 2015
Location: Iasi
Posts: 61

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Izmir Blue

Ok. Merci! Cine stie ce au facut meseriasii cand au montat motorul... Vreau sa vad daca au intrerupt ceva...

Post #286612 9th Jan 2016 1:49 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

salut,acum am si eu ceva probleme la haldex si am intrat in legatura cu Valeriu Prisacariu,intra in contact cu el si poate te ajuta si pe tine,uite un sfat primit de la el,poate e bun si pentru tine :
"Fa doua probe simple de tot. Ridica masina pe elevator, deconecteaza pompa de la modul, in locul ei conecteaza un bec de la far cu doua contacte la 12 volti si cam 55-65 wat, bec obisnuit, nu xenon, led sau altceva. Porneste motorul, pune viteza in D si porneste rotile.In timpul acesta uite daca cardanul se invirte, si la pornire becul trebue sa lumineze tare cam 1-2 sec si mai departe trebue sa lumineze la jumate de putere aproximativ. Sint posibile citeva rezultate
1 cardanul nu se invirteste - asta nu la mine, schimbi cutia de distributie
2 becul nu lumineaza deloc - stergi greselile din sistem, repeti testul, daca nu...cauti electrician, ori modululu, ori alimentarea lui, ori CAN
3 becul lumineaza cum am scris - facem semnul crucii ca e tot normal, restul se lecueste"
eu pe luni sau marti cum prind un elevator o sa incerc sa verific ce spune el,in continuare dupa oi vedea ce este dupa test.
adresa de mail : autocarmd@gmail.com.

Post #286647 9th Jan 2016 9:21 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

La Haldex 4, adica masinile din 2009 incoace, becul se va aprinde 2-3 secunde odata la aprox. 10 secunde.

Post #286657 9th Jan 2016 10:00 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Post Reply  Back to top
Page 3 of 8 <12345678>
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site