Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
Home > Romanian > Problema galerie admisie, putere scazuta la masina |
|
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Nu galeria e cu probleme, ca e doar o chestie de plastic, ci acea clapeta care ajuta la oprirea corecta a motorului. Sunt repere separate, demontabile separat.
|
||
2nd Nov 2014 9:20 am |
|
bogdanm Member Since: 01 Jul 2014 Location: Bucharest Posts: 17 |
Chiar ca a venit vorba de furtune.
|
||
2nd Nov 2014 9:33 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Daca scapa presiune, pana ECU regleaza injectia, raportul aer/combustibil este dezechilibrat si, pentru cata motorina este injectata, aerul este mai putin, deci fum.
|
||
2nd Nov 2014 9:57 am |
|
bogdanm Member Since: 01 Jul 2014 Location: Bucharest Posts: 17 |
Multumesc.
|
||
2nd Nov 2014 10:11 am |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
salut,clapeta se blocheaza in cele mai multe cazuri pe deschis,asta deoarece are un arc destul de puternic,si in cazul in care s-au dus rotitele dintate arcul o readuce in pozitia de deschis.daca e blocata in vreun fel,ai sa vezi ca la oprire motorul are o vibratie mai mare,simti ca se zgiltiie masina la oprire.mai exista si unele sanse in care clapeta NU are dinti rupti,doar tociti,si atunci se blocheaza clapeta undeva la mijloc intre doi dinti,atunci ramine acolo unde este,arcul nu mai are posibilitatea sa o aduca la pozitia de deschis,asta e un caz "mai fericit" sa spun asa,eu am reparat si una cu dinti rupti,si una cu dinti tociti,la cea cu dinti tociti ideea e sa o desfaci,o cureti,si apoi sa schimbi pozitia rotii dintate din mijloc opus pozitiei in care a functionat,pui o vaselina siliconica,si asa o mai ai citiva ani pe masina pina se tocesc dintii definitiv.
|
||
2nd Nov 2014 4:15 pm |
|
bogdanm Member Since: 01 Jul 2014 Location: Bucharest Posts: 17 |
Am schimbat furtunul. Trage ca noua.
|
||
6th Nov 2014 9:45 pm |
|
bogdanm Member Since: 01 Jul 2014 Location: Bucharest Posts: 17 |
Unde a disparut clapeta ?
|
||
11th Jan 2016 2:53 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
cine a zis ca e in intercooler a gresit mult.nu avea cum sa ajunga acolo deoarece aceste swirl flaps sint dupa tot sistemul de aer,inclusiv turbo si intercooler,sint chiar inainte de admisia in motor.daca ai avea si niste poze ar fi extraordinar,sint curios pentru ca si eu sint cam in aceeasi pozitie,la mine tija era rupta si le-am blocat manual pe deschis.din cite stiu la noi,LR, situatia este mai buna deoarece din cite am mai citit sint din plastic ( asta poti sa verifici si tu la galeria veche ), si dupa parerea mea plasticul a fost topit de temperaturile destul de inalte in timpul arderii din motor.la BMW fiind metalice ei au avut probleme mari,s-a lasat cu chiuloase si motoare distruse,de aceea o sa gasesti pe net kit-uri de reconversie/eliminare a acestor swirl flaps doar pentru BMW si alte modele echivalente motorizarilor cu aceasta problema.
|
||
11th Jan 2016 3:02 pm |
|
bogdanm Member Since: 01 Jul 2014 Location: Bucharest Posts: 17 |
Sigur.
|
||
11th Jan 2016 3:10 pm |
|
bogdanm Member Since: 01 Jul 2014 Location: Bucharest Posts: 17 |
Gata pozele.
|
||||||
11th Jan 2016 4:09 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Stai linistit, precum a spus si Catalin.
|
||
11th Jan 2016 5:46 pm |
|
Rusu Member Since: 27 Jan 2022 Location: Bistrița Posts: 7 |
Salutare și scuzati dacă am postat greșit, nu ma pricep, scuzați! Ma puteti ajuta va rog cu o problema la mașina. Am un freelander 2, 2008, 2.2, 152 de cai automat. Mașina dintr-o data nu a mai mers mai mult de 60 și nu se tura mai mult de 2500-3000. Am dus o la mecanic, mi-a pus testerul și mi-a dat eroarea “Abatere reglare presiune de supraalimentare” cod P0299, a curățat el ceva senzori pe acolo, a șters eroarea, am mers cu ea 10-15 minute si funcționa normal, dar după acele 15 minute a apărut din nou eroarea, in bord îmi scrie putere motor scăzută, poate sterge eroarea de 10 ori, același simptome. El zice ca ar fi defect turbo, ca face prea putina presiune, doar ca nu as schimba turbo și sa nu fie asta problema..ma puteți ajuta cu un sfat, va rog? Mulțumesc! |
||
27th Jan 2022 12:52 am |
|
|
All times are GMT |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis