Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Problema in timpul acceleratiei
Post Reply  Down to end
Page 1 of 1
Print this entire topic · 
woox



Member Since: 22 Jan 2013
Location: Bucuresti
Posts: 42

2008 Freelander 2 TD4 HSE Auto Lago Grey
Problema in timpul acceleratiei

Salutare tuturor!

Revin cu o problema la masina mea care nu stiu cum sa ii dau de cap, problema este in felul urmator:
am plecat la un drum lung si dupa aprox 30-40 km la o acceleratie mai tare a aparut eroare la bord cu performanta motorului este redusa, si numai accelera peste 100km/h si nici nu mergea in a 4a ( masina fiind echipata cu cutie automata ).
si am tinuto asa cu 100 pana la destinatie ( am incercat si am oprit pe dreapta am scos cheia din contact, apoi am pornit din nou, nu era eroarea dar cand am accelerat mai brusc iar sa produs.

A doua zi, in drum inapoi spre bucuresti NU mai era nimic , am accelerat maxim si nu era nimic. deci nicio eroare .
La fel si in Bucuresti, cat as accelera si cat as da la maxim eroarea NU apare.

am duso la un mecanic cu tester si a zis ca a gasit o eroare ciudata : ceva cu presiune de motor/injector scazuta si crescuta in accelasi timp si ca nu isi da seama de la ce este, a zis ca a desfacut senzorul si a strans pinii si curatat.

Dar cand am plecat din nou cu ea la drum sa intamplat faza din nou la plecare si la intoarcere nu avea nimic.

Este absolut bizar si nu inteleg de ce doar la plecare.

A mai patit cineva asta? ce sfaturi aveti pentru mine in situatia asta?

Multumesc mult!

Masina : freelander 2 . 2.2 diesel , cutie automata.

Post #224798 14th May 2014 2:50 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Chestia cu performanta redusa la motor poate fi generata si pe partea de alimentare - presiunea in rampa comuna scazuta/crescuta - si pe partea de aer - presiunea de aer in admisie mica/mare.
Si am mai auzit/vazut treaba asta din cauza unui filtru de combustibil infundat la Catalin (cata26bcn).

Ne trebuie codul de eroare corect si complet. Il mai ai?

Daca nu, incearca sa contactezi unul din baietii de aici de pe forum si care sunt din Bucuresti (johnny_22_83 e unul din ei) si sa-ti mai citeasca odata erorile, daca spui ca a aparut problema din nou.

PS: Tie parca ti-a mai facut probleme (doar) la pornire, nu? Parca pornea doar dupa cateva chei...

Post #224806 14th May 2014 3:44 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
woox



Member Since: 22 Jan 2013
Location: Bucuresti
Posts: 42

2008 Freelander 2 TD4 HSE Auto Lago Grey

Salut!

da, mai am codurile de eroare, sunt:
P2290-00
P0087-22
P0088-27

mecanicul zice ca de la pompa de injectie dar eu nu cred asta, ca sa intamplat doar de doua ori adica fix la plecare din bucuresti, si acum nu are nimic in bucuresti, si nici la drumul de intoacere asa ca nu stiu ce sa cred Sad

problema la pornire am rezolvatao asta iarna, am schimbat bujiile.

Post #224866 15th May 2014 12:59 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Verifica si conexiunile la senzorul de presiune de pe rampa si de la valva de return, tot de pe rampa.
La un capat si celalalt al rampei comune.
Eventual daca ai un tester, sa citesti si sa monitorizezi un pic presiunea din rampa.
Orice tester generic poate face asta, deoarece presiunea din rampa e una din valorile pe care ECU-ul de motor le pune la dispozitie prin PID-urile generice OBD2.

Post #224879 15th May 2014 3:48 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

Salut,eu am avut problema asta de la filtrul de motorina murdar si/sau vacuum in rezervor datorita supapei blocate din busonul de la rezervor.
Cel mai simplu iti dai seama cind e rece motorul,si mai ales iarna,cind la o accelerare brusca motorul "da in nas" cam pe la 1800-2000 rpm,dar daca o iei mai usor,urci in turatie fara probleme.
Cit despre vacuum,poti verifica prin desfacerea busonului,sau prin purjarea filtrului de motorina,are un fel de surub care dreneaza mizeriile din filtru,eu asa mi-am dat seama ca am vacuum in rezervor,prin desfacerea acestuia am observat ca in loc sa imi curga motorina din filtru ( cu mizeriile aferente) el tragea aer pe acolo....
daca nu m ainsel eroarea mea era ceva de genu "low pressure fuel system".

Post #225126 19th May 2014 11:56 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 1 of 1
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site