Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
Home > Romanian > Probleme cu pornirea la rece |
|
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Au fost discutii, mai demult, despre anumite situatii cand din cauza ca se apasa butonul de start prea repede dupa introducerea cheii, masina nu reactiona si se comporta exact cum spui tu.
|
||
4th Dec 2012 8:13 pm |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Buna ideea cu cablul suplimentar de masa legat de la minusul bateriei la blocul motor.
|
||
4th Dec 2012 8:36 pm |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Am schimbat urmatoarele:
|
||
17th Dec 2012 8:58 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Nu-ti face griji, nu ai stricat nimic. Rezistenta bujiilor este OK, si oricum ele sunt alimentate printr-un releu si o siguranta, direct din baterie. Deci nu ai nici ce sa strici pe partea de electronica. Electronica comanda doar acel releu pentru bujii si el a ramas acelasi. Calculatorul de motor monitorizeaza, in schimb, sa vada daca bujiile sunt alimentate sau nu. Dar la tine sunt daca spui ca porneste OK masina.
|
||
17th Dec 2012 11:40 am |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Multumesc Alex pentru raspuns !
|
||
17th Dec 2012 12:08 pm |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Azi dimineata la -2 grade tot nu s-a aprins becul de bujii si electromotorul a invartit ceva mai mult pana a pornit. Incep sa cred ca ceva nu este in regula. Poate pleaca mai usor acum din cauza ca bateria este noua si am adaugat si ulei 2T in motorina.
|
||
20th Dec 2012 10:19 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Spui ca nu se aprinde becul... Dar exista o pauza sesizabila intre apasarea butonului si pornirea demarorului? Daca da, totul e in regula.
|
||
20th Dec 2012 3:30 pm |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Eu pornesc motorul in 2 etape, apas butonul si se lumineaza bordul iar apoi dupa ce a facut toate verificarile apas ambreiajul si porneste demarolul. Astept sa mai scada temperatura ca sa vad cum se comporta.
Nu stiu exact cum arata schema in interiorul ECU, sant doar presupuneri analizand schema electrica. Dar orice ar alimenta are legatura cu bujiile pentru ca siguranta de 5A este dupa releu si semnalul care se intoarce in ECU se numeste I_S_GLW iar comanda releului vine pe semnalul O_J_GLW. Parerea mea este ca ECU poate verifica daca bujiile nu sant intrerupte, daca releul functioneaza verificand tensiunea atunci cand releul este comandat dar si curentul absorbit. Zic ca se poate masura curentul pentru ca exact la fel se procedeaza cand se masoara curenti mari. Se masoara sa zicem doar 1/20 din curentul absorbit, masurand tensiunea care cade pe o rezistenta etalon de valoare cunoscuta. Dar repet, sant doar presupuneri. Ar fi interesant de studiat schema ECU ... |
||
20th Dec 2012 7:07 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Daca se doreste ca acea intrare (ISGLW) sa fie folosita pentru monitorizare, atunci ea poate fi folosita in 2 moduri/cazuri.
|
||
20th Dec 2012 8:03 pm |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Azi dimineata, tot la -2 grade, cat arata bordul, surpriza, s-a luminat indicatorul de bujii cam 1 secunda. Masina a pornit putin mai greu si a scos putin fum alb-albastrui la primul puf, apoi totul a fost OK. Este posibil ca temperatura lichidului de racire sa fi fost mai scazuta decat in ziua precedenta, pentru ca ieri, tot la -2 grade, nu s-a aprins.
|
||
21st Dec 2012 7:11 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Iti faci prea multe griji...
|
||
21st Dec 2012 5:12 pm |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Din pacate problema nu s-a rezolvat In aceasta dimineata la -6 grade foarte greu a pornit motorul, doar la a 4-a incercare.
|
||
23rd Dec 2012 1:18 pm |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Am verificat si filtrul de aer dar nu era incarcat dar daca tot l-am desfacut l-am si aspirat de praf si am curatat suportul de filtru si senzorul MAF.
|
||
30th Dec 2012 2:50 pm |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Cred ca problema este rezolvata. Pana de curand am alimentat de la Mol, bineinteles cu combustibil premium, dar ultimul plin l-am facut de la Rompetrol cu motorina Efix Diesel 51. Am ramas surprins sa vad ca la -10 grade cu motorina de la Rompetrol masina a plecat normal. Ma gandesc sa trec pe motorina EfixS Diesel 55.
|
||
13th Jan 2013 1:02 pm |
|
|
All times are GMT |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis