Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Probleme tehnice
Post Reply  Down to end
Page 2 of 8 <12345678>
Print this entire topic · 
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Intr-un final am reusit sa rezolv si urmatoarele probleme.

- radio-ul nu functioneaza pe AM.
- B-pilars uzate.
- pielea de pe airbag este ridicata in sus la partea de deasupra, dinspre bord.
- volanul tocit si lipicios.

Primele 2 fara probleme, dar ultimele - si in special ultima - dupa multe discutii...
Intrebarea se pune: daca producatorul recunoaste problema si pana la urma se poate rezolva, atunci de ce oare atatea discutii cu dealer-ul, amanari, vorbe aiurea aruncate in vant, etc.?
Sa nu-mi spuna mie cineva ca din cauza ca au cedat (lasat de la ei) si mi-au facut mie hatarul...
Sunt convins ca nimeni nu cedeaza cand stie ca are dreptate...

Post #94552 8th Mar 2011 8:36 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
johnny_22_83



Member Since: 04 Dec 2010
Location: bucuresti
Posts: 182

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Sumatra Black

chiar daca nu se incadreaza exact in contextul discutiilor de pana in prezent, fiind vorba tot de o "problema tehnica", m-am gandit sa o postez aici.
Intrucat dintr-o prostie am scapat o chestie metalica in priza auxiliara de pe consola centrala acum nu mai functioneaza. Scanteia care s-a produs sa fi fost de vina? Laughing Presupun ca s-a ars siguranta (sau cel putin sper, pentru ca ar fi cel mai usor de remediat). Si acum apare "problema": nu reusesc sa identific siguranta. Am tot citit in manual, am identificat-o pe cea de la bricheta, ba am si schimbat-o, dar pe cea de la priza auxiliara nu o gasesc. Stie cineva care siguranta ar trebui schimbata?

Post #98341 11th Apr 2011 7:26 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Manual, pagina 210...
Este siguranta FA6, in blocul de sigurante din portbagaj.
https://www.freel2.com/gallery/albums/user..._Fuses.pdf

Eu mi-am facut o copie dupa PDF-ul de mai sus, in format mic, si o tin in torpedou.
Nu se stie cand ai nevoie si nu ai manualul la indemana.

Post #98345 11th Apr 2011 8:01 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
johnny_22_83



Member Since: 04 Dec 2010
Location: bucuresti
Posts: 182

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Sumatra Black

multumesc Alex.
ca de obicei, de mare ajutor
am schimbat siguranta FA6 si acum totul merge perfect
buna si ideea cu micsorarea

Post #98631 13th Apr 2011 11:29 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 

am si eu primele probleme la masina la 78 000 dupa un an si 3 luni.... broasca usa dreapta nu se mai inchide si dealerul att zice ca pierd ulei pe la semeringul de la motor. Eu nu am observat nicio pierdere dar asa o fi. Am avut surpriza sa mi scoata masina din garantie ca am depasit nr de km la care trebuia sa ma prezint la revizie. Sad

Post #129692 28th Jan 2012 9:38 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Daca ai luat masina de noua, trebuia pana acum sa aiba cel putin 3 revizii facute...
24000 km sau 1 an, care vine mai repede.

Post #129716 28th Jan 2012 11:05 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
ltoma



Member Since: 09 Feb 2011
Location: Griesheim
Posts: 17

Germany 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Izmir Blue

Azi la -13 grade abia mi-a pornit masina. Bateria e noua. Dupa a 5-a incercare a reusit sa porneasca cu greu si bateria am descarcat-o aproape complet.La un moment dat s-a resetat computerul de bord din cauza tensiunii scazute in timpul incercarii de pornire.Interesant e ca problemele la pornire apar numai dupa ce masina sta mai mult de 12 ore la temperaturi mai mici de -5 grade. Masina nevestei (VW Golf V 2.0 TDI din 2004 si cu 178.000 km nu are nici un fel de probleme la pornire.Stie careva de unde pot sa cumpar un cititor si de coduri de erori care ar sti sa citesca toate codurile de la Freelander 2?

Post #130451 3rd Feb 2012 5:19 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Incearca sa pui contactul mai intai (eventual de 2 ori) si apoi sa pornesti.
Apesi butonul de pornire, fara sa apesi pe ambreiaj (becurile in bord se aprind) si astepti vreo 10-15 secunde.
Apoi iei contactul (apesi din nou pe Start) si peste 1-2 secunde repeti procedura.
Apoi dupa cea de-a doua serie de 10-15 secunde, apesi ambreiajul si apesi Start.
Si mie imi porneste relativ greu, dar aplica aceasta procedura si porneste aproape ca vara.
Au programat un timp prea mic pentru perioada de asteptare inainte de pornirea motorului si nu e suficient timp ca bujiile sa se incalzeasca corespunzator si sa ajute eficient la pornire.

Pentru unul care sa citeasca TOATE codurile, de pe toate modulele, nu doar cele generice, cumpara un FCR (Fault Code Reader) de la Black Box Solutions.

Post #130467 3rd Feb 2012 6:38 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
ltoma



Member Since: 09 Feb 2011
Location: Griesheim
Posts: 17

Germany 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Izmir Blue

alex_pescaru wrote:
Incearca sa pui contactul mai intai (eventual de 2 ori) si apoi sa pornesti.

Am incercat si asa dar fara nici un rezultat. Cred ca sunt duse bujiile incandescente ca de la motorina nu poate fi(alimentez cu unul din cei mai scumpi carburanti: ARAL Ultimate Diesel si masina merge de rupe odata ce a pornit).

Post #130469 3rd Feb 2012 6:56 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 

Intre timp am facut 100 000 km. Cei de la tiriac mi-au schimbat in garantie urmatoarele
- broaste usi stanga dreapta fata
- semering palier
- garnitura esapare (undeva langa turbina)
- inca udevice care nu stiu ce a fost dar care se "afumase" de la garnitura de la esapare
Cei de la Tiriac din Otopeni nu au tinut cont ca depasisem km pentru revizii si au rezolvat problemele in garantie.
Dupa cum v-am mai spus mi-a fcut cineva volanul in piele. Am facut 100.000km si inca era ok daca nu puneam mana murdar de diluant pe el.Asa ca l-am schimbat si a venit nenea si mi l-a facut din nou. Am fost foarte mutumit. M-a costat 200 ron. O sa incerc sa pun si poze dar nu ma prea pricep

Post #151456 18th Aug 2012 10:11 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Destul de putine si simple probleme. Si comune as putea spune...
Ultimile 2 chiar sunt acoperite de un buletin de service.

Cat despre poze, iaca: http://www.freel2.com/forum/topic4.html
La sfarsit, dupa ce ai uploadat cu succes pozele, te duci la Gallery, My Gallery, Folderul in care le-ai pus, dai click pe poza si in josul paginii, iei link-ul de la "BBCode Full Size" si ii faci copy/paste in corpul mesajului pe care-l scrii.

Post #151469 18th Aug 2012 1:26 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 

130 000 km......nici o alta problema.......

Post #174546 7th Mar 2013 9:07 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
hutanur



Member Since: 11 Mar 2013
Location: BOTOSANI
Posts: 3

Romania 2011 LR2 TD4 SE Manual Orkney Grey

Ambreiaj

Este posibil si acceptabil ca un ambreiaj sa se uzeze "datorita exploatarii" la 42.000 km?
Mi s-a dus discul de ambreiaj si dealerul sustine ca e datorat modului de utilizare a masinii si nu imi accepta acoperirea lucrarii din garantie. Masina o conduc numai eu, 95% din kilometri ii are facuti pe asfalt, nu am tractat pe nimeni, singura mea "vina" este ca am mai dus-o si pe drumuri mai accidentate, am facut un pic de offroad, dar din ce am vazut prin filmuletele pe youtube, nu am facut ceva extraordinar. Prima data cand mi-a mirosit ambreiajul a fost pe Transalpina, la 1200 km. Am crezut atunci ca e discul prea nou si ca trebuie sa se rodeze putin. Nu e posibil ca aceasta uzura sa se datoreze calitatii scazute a pieselor?

Post #175208 12th Mar 2013 2:56 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Din pacate da, aceasta problema exista.
Dar este valabila si la masinile franceze care au acelasi motor, cu toate ca asta nu prea are cum sa te incalzeasca... Pana la urma tind sa cred ca e o problema de proiectare.
LR nu (prea) o recunoaste, deoarece considera ca ambreiajul este consumabila.
Pe forum au fost si inca mai sunt multe discutii despre asta. Uite cateva topicuri:
http://www.freel2.com/forum/topic4503.html
http://www.freel2.com/forum/topic11081.html - se pare ca o treime au probleme... Mult...
http://www.freel2.com/forum/topic14459.html

Post #175236 12th Mar 2013 6:35 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
hutanur



Member Since: 11 Mar 2013
Location: BOTOSANI
Posts: 3

Romania 2011 LR2 TD4 SE Manual Orkney Grey

alex_pescaru wrote:
Din pacate da, aceasta problema exista.
Dar este valabila si la masinile franceze care au acelasi motor, cu toate ca asta nu prea are cum sa te incalzeasca... Pana la urma tind sa cred ca e o problema de proiectare.
LR nu (prea) o recunoaste, deoarece considera ca ambreiajul este consumabila.
Pe forum au fost si inca mai sunt multe discutii despre asta. Uite cateva topicuri:
http://www.freel2.com/forum/topic4503.html
http://www.freel2.com/forum/topic11081.html - se pare ca o treime au probleme... Mult...
http://www.freel2.com/forum/topic14459.html


Multumesc frumos pt raspunsul, prompt si documentat! Ai idee, cam cum ar trebui sa actionez, sa ii conving sa imi acopere lucrarea din garantie? Pana la urma cine este cel mai important in ecuatie, dealerul sau producatorul?

Post #175262 12th Mar 2013 8:43 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Post Reply  Back to top
Page 2 of 8 <12345678>
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site