Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
Home > Romanian > Revizii: Unde, Cand, Cat ? |
|
|
ltoma Member Since: 09 Feb 2011 Location: Griesheim Posts: 17 |
|||
22nd Mar 2011 5:02 pm |
|
ltoma Member Since: 09 Feb 2011 Location: Griesheim Posts: 17 |
Am scris anterior:"saiba de cupru de la surub baie de ulei:LR004304". Am gresit, acela e surubul de la baia de ulei si nu trebuie schimbat. Saiba are codul LR006295.
|
||||||||||
22nd Mar 2011 8:12 pm |
|
johnny_22_83 Member Since: 04 Dec 2010 Location: bucuresti Posts: 182 |
Faceti-ma si pe mine sa inteleg!
|
||
23rd Mar 2011 7:22 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Da.
|
||
23rd Mar 2011 7:28 am |
|
ltoma Member Since: 09 Feb 2011 Location: Griesheim Posts: 17 |
Cineva pe forumul german scrie ca a reusit sa schimbe filtrul fara a folosi scula respectiva. A desfacut surubul pt. scoaterea apei apoi tinand mana jos pe orificiul de scurgere a umplut filtrul cu motorina cu o palnie pe sus pana iese motorina afara pe orificiile superioare, apoi a insurubat surubul de scoatere a apei la loc. Operatiunea se face la filtrul nou inainte de a-l instala. El specifica(se vede clar intr-o poza) ca a folosit 4 capace(3 albe si unul rosu) pentru a inchide furtunele pline cu motorina in timp ce se deconecteaza filtrul vechi pentru a nu permite motorinei sa se scurga jos din furtun.Eu nu am primit decat un capac rosu impreuna cu filtrul.
|
||
23rd Mar 2011 8:38 am |
|
ltoma Member Since: 09 Feb 2011 Location: Griesheim Posts: 17 |
In procedura de amorsare a filtrului (Fuel system bleeding) nu se specifica ca trebuie desfacut orificiul de scurgere a apei din filtru. In cazul asta ce se intampla cu aerul din sistem? Pe unde iese afara? |
||
23rd Mar 2011 9:09 am |
|
ltoma Member Since: 09 Feb 2011 Location: Griesheim Posts: 17 |
Acuma am inteles. Se pare ca scula aia scumpa Fuelsystem bleeder 310-163 are o supapa de evacuare a aerului(nu intelegeam de ce e asa de scumpa). Nu imi ramane decat sa folosesc metoda descrisa in forumul german(umplerea filtrului cu motorina inainte de schimbare).
|
||
23rd Mar 2011 9:52 am |
|
ltoma Member Since: 09 Feb 2011 Location: Griesheim Posts: 17 |
Se pare ca orificiile din spate(alea unde e sageata) nu au legatura cu primele doua. Motorina nu trece prin filtru. Cred ca e un sistem simplu de decantare fara filtru prin care trece motorina.
|
||
23rd Mar 2011 10:13 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Pai traseul motorinei e cam asa:
|
||||
23rd Mar 2011 1:26 pm |
|
ltoma Member Since: 09 Feb 2011 Location: Griesheim Posts: 17 |
Am reusit azi sa fac inspectia la masina singur. Filtrul de ulei e destul de greu de desurubat. Fara combinatia de chei descrisa mai sus nu as fi reusit. La strangere se strange pana la capat unde are un guler de plastic care nu mai permite strangerea.La filtrul de motorina am incercat cu o pompa de guma sa umplu filtrul dar nu a functionat. Pana la urma am umplut filtrul cu motorina folosind o palnie pe sus prin orificiul de scurgere a apei. Am pus degetul jos la capatul celalalt pana am umplut filtrul iar apoi am strans la loc busonul. Cele 4 furtunase ce raman deconectate le-am astupat cu niste dopuri de 8mm(2 buc) si 10mm(1 buc) ce le-am comandat de la un magazin de computere(se folosesc la PC cu racire cu apa).Filtrul de aer si de polen e o gluma sa le schimb.La busonul de la scurgerea de ulei trebuie nuca de 21mm. Am strans cu cheie dinamometrica la 20Nm. Cele 6 suruburi de la scutul protector se strang cu nuca de 13mm la 60Nm. Sunt fericit ca am reusit sa rezolv inspectia singur cu 160EUR (in pret inca 2 litri de ulei de rezerva) colegii mei nemti nu scapa nici unul fara minim 500 EUR. |
||
15th May 2011 8:06 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Bravo tie!
|
||
15th May 2011 8:19 pm |
|
ltoma Member Since: 09 Feb 2011 Location: Griesheim Posts: 17 |
Multumesc Alex. Am uitat sa precizez ca la umplerea motorului cu ulei am pus 6 litri de ulei( la bidonul nr. 6 de ulei am crezut ca e al 5-lea) iar acum nivelul e cam cu 5mm peste cel maxim. Crezi ca e necesar sa dau drumul iar la un pic de ulei? Ma asteapta in 2 saptamani un drum de Romania cu remorca deci nu voi depasi viteza de 110 km/h. |
||
16th May 2011 8:58 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Nu cred ca e nevoie...
|
||
16th May 2011 11:06 am |
|
dorumarcatoru Member Since: 25 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 174 |
Ce parere aveti de schimbul distributiei? L-a facut cineva?
|
||
2nd Jan 2014 11:16 am |
|
|
All times are GMT |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis