lynx_lynx
Member Since: 03 Jul 2015
Location: Bucharest
Posts: 80
![](templates/vbnew/images/spacer.gif)
|
Salut,
treaba cu furtunul crapat am patit-o si eu. La un colier de la furtunul scurt. Si asta de vreo doua ori.
Ultima data a fost ciudat. De aceasta data nu aveam nimic la tubulatura. Masina nu era la mine, era la un service, cei din service au sters eroarea, un prieten a plecat in probe si a aparut iar eroarea. Eroarea starsa, plecat iar in probe si evident, iar eroarea. Am mers la locul faptei cu laptopul pe care am instalat JLR Mongoose Pro SDD luat de pe net. Am facut diagnoza, am sters eroarea care nu a mai aparut. Asadar, cu softurile de diagnoza universale eroarea reaparea, dupa stergerea erorii cu JLR Mongoose Pro SDD s-a dres. Dar lucrurile nu s-au oprit aici. Am plecat in Delta cu barca agatata de masina- deci cu o greutate de 2-300 kg in plus. La intoarcere, iar eroare, de vreo doua ori. Nu era prea placut sa mergi pe drumul de la Babadag spre C-ta, in urcare cu 60 km/h, fara putere. Asteptam coborarile sa-mi iau avant. Din fericire nu am avut nevoie de vreun soft de diagnoza, limp mode-ul disparand la fiecare oprire a motorului, ceea ce nu-se ai intamplase pana atunci. Am dus din nou masina in service si... aveam un rulment din diferential blocat. Aveam un kit de reparatie pt diferential, pe care l-am folosit integral si de atunci nu mi-a mai intrat in limp mode nici cu barca, nici fara. Asa ca, probabil din cauza acelui rulment, calculatorul masinii primea parametri ca si cum ar fi fost sparta tubulatura turbo. Tragea dar fara putere.
Asa ca am mai gasit o cauza de intrare in limp mode... de luat in calcul ![Smile Smile](images/smiles/icon_smile.gif)
|