Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Nu pornește dimineata daca o las peste noapte fl2 2.2 td4 2
Post Reply  Down to end
Page 1 of 1
Print this entire topic · 
Silviu Galusca



Member Since: 28 Dec 2020
Location: București
Posts: 8

Romania 2007 Freelander 2 TD4 HSE Auto Martinique Blue
Nu pornește dimineata daca o las peste noapte fl2 2.2 td4 2

Salutare! Al meu fl 2 nu pornește bine dimineața ,decât după multe încercări! Defapt pornește pentru o secundă și moare! La final apare Terrain fault! Frig nu este că sunt 7 grade și pornea bine nu știu dacă este coincidență dar am curățat senzorul Maf Map senzor axa came cu spray contact și spray de Maf! Am filtru motorina nou ,împământare noua! Mașina o luasem cu axa ruptă dar asta este alta poveste!deci daca o las peste noapte pornește pt o secundă și moare! In timpul zilei nu mai are nici o problema pornește ai merge perfect toată ziua! PS după curățarea sensorilor s.a îmbunătățit consumul! Care ar fi problema cu pornirea dimineața! Mulțumesc!

Post #403637 3rd Feb 2021 4:20 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Silviu Galusca



Member Since: 28 Dec 2020
Location: București
Posts: 8

Romania 2007 Freelander 2 TD4 HSE Auto Martinique Blue

Pe diagnoza nu da absolut nimic!

Post #403638 3rd Feb 2021 4:22 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
bebel7



Member Since: 17 Oct 2011
Location: Timisoara
Posts: 51

Romania 2008 Freelander 2 TD4 S Auto Sumatra Black

Aveam aceleasi simptome. A cedat senzorul de la axul cu came la 94.000km.

Post #404118 15th Feb 2021 7:22 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Silviu Galusca



Member Since: 28 Dec 2020
Location: București
Posts: 8

Romania 2007 Freelander 2 TD4 HSE Auto Martinique Blue

Pompa de înalte era problema!

Post #408781 7th Jun 2021 3:59 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Pompa in sine sau valva de volum de pe pompa?
A aparut brusc problema sau in timp, din ce in ce mai greu pornirea?

Post #408782 7th Jun 2021 5:13 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
florin.ro



Member Since: 01 Jun 2019
Location: piatra neamt, neamt
Posts: 3

Romania 2007 Freelander 2 TD4_e HSE Auto Barolo Black

Salutare tuturor colegilor! Am urmarit acest subiect in speranta ca voi gasi si eu o rezolvare, deoarece am aceeasi problema chiar de cand am achizitionat masina, din vara lui 2019. Fostul proprietar mi-a ascuns faptul ca porneste greu dupa ce stationeaza o perioada mai mare de timp (cateva ore), cand am probat-o, pornea la sfert. Asa face si in prezent dupa prima pornire, atunci cand se chinuie cateva secunde bune, iar in perioada rece, se dubleaza timpul. Sunt simptomele unei pierderi de presiune in sistemul de alimentare cu carburant, parca ar prinde aer fals pe instalatie. Cititind subiectele din acest forum, am procedat dupa cum urmeaza:
1. schimbat filtru de motorina cu unul original (desi avea acelasi filtru inlocuit recent).
2. schimbat bujiile incadescente (cele inlocuite erau perfect functionale, cu o vechime de doi ani).
3. montat supapa de unisens pe tur, dupa filtrul de motorina.
4. demontat si testat injectoarele la un service de specialitate cu constatatrea de normal functionale, la remontare au fost puse saibe de foc noi, pe original.
5. testata in service LandRoverYard, singurul defect constat, cica ar fi bateria, care era una de 74Ah/750a, Bosch siver plus S5, de aproape 3 ani vechime.
6. inlocuit acumulatorul cu unul de 85Ah/800a, Varta Silver F18.
7. inlocuit pompa de inalte cu una sh dar de pe o masina normal functionala.
8. montat masa suplimentara.
In service-ul dedicat Land Rover, cat si in JLR SDD v160 (testerul personal), nu s-a constatat nici o eroare legata de acest fenomen, pornirea anormala de grea, dupa o perioada de mai multe ore de stationare (bineinteles cu motorul oprit).
Mai pot adauga faptul ca Freelanderul este din 2007 HSE, 2,2tdi cu 150 cp, 247 mii de km la momentul cumpararii, fostul proprietar achizitionand-o la 230k, efectuand revizia cu toate schimburile necesare varstei si mai ales kilometrajului, la reprezentanta JLR Tiriac Auto, cu facturi doveditoare (a investit aproximativ 20 mii lei pe ax came inlocuit, turbina reconditionata, blocator volan nou, etc.).
Dupa toate cele enumerate, nu e nici o schimbare.

Post #427695 11th Dec 2022 8:45 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 1 of 1
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site