alex_pescaru
Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642
![](templates/vbnew/images/spacer.gif)
|
De ce vrei sa le schimbi?
1. Nu mai merg
2. Culoarea a "virat" in mov
3. "Nu mai bat" la fel?
Daca e 3, problema poate fi reflectorul intern, nu becul...
|
1st Apr 2021 6:26 pm |
|
alex_pescaru
Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642
![](templates/vbnew/images/spacer.gif)
|
Atunci poate e doar o problema de temperatura de culoare.
Pe vreme rea, cu cat lumina e mai galbena, cu atat e mai bine, originalele avand undeva pe la 4000K temperatura de culoare, o valoare prea galbena pentru "moda" din zilele astea...
De ce nu comanzi la un magazin de piese dupa codul de pe Philips-ul ala original?
|
2nd Apr 2021 11:33 am |
|
catalin
Member Since: 10 Dec 2018
Location: Romania
Posts: 19
![](templates/vbnew/images/spacer.gif)
|
Nu e diferenta de culoare. Se cunoaste fara probleme pe intuneric si daca e vreme buna diferenta de vizibiliate.
Cel original a iesit de mult din productie.
Cred ca o sa merg pe asa ceva: https://www.emag.ro/bec-auto-xenon-pentru-...X3LLBBBM/. Pe Altex vad ca difera si nu prea vad opinii. Pe Emag ar mai fi un Phillips de care multi s-au plans ca vine stricat sau ca palpaie dupa 5 luni, un Osram cu +20%(e legal asa ceva?) 6000k, dar multi zic ca vizibilitatea e ca la cel de 4300k. Sper ca o sa se vada cum trebuie, daca le iau am sa revin cu niste poze.
PS: Alex, daca tot citesti asta, ai mai auzit de intreruperi de contact intre CJB si cutia de sigurante din fata? 2 electronisti (baieti cu un garaj la colt de bloc, recomandati de service-uri care ei "nu se baga la de astea") mi-au spus ca nu imi merge claxonul din cauza ca releul nu primeste semnal de la CJB, amandoi au zis sa le las masina o zi-doua-trei. Ai mai auzit de asa ceva? Acum claxonul nu merge deloc, inainte avea momente cand ori mergea cum trebuie ori deloc. Posibil sa fi puscat ceva din CJB, posibil vreun cablu sa fi fost ciupit cand mi-au facut mecanicii o scurgere la cutia de viteze (de atunci tin minte ca a inceput sa faca figuri, dar nu sunt sigur)?. M-am uitat putin la fire, am incercat sa misc de mufe, nada. EDIT: Am masurat potentialul electric din pinii de semnal ai releului din tabloul de sigurante de la motor: unul are constant 12.xV celalalt curios, constant ~2.6V, niciunul nu reactioneaza la apasatul claxonului. Asta ma face putin sa cred ca e puscat ceva din CJB, avand in vedere ca ambii pini au potential electric.
|
2nd Apr 2021 8:40 pm |
|