Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150
Continui sa caut cauza descarcari bateriei, stiind ca consumul in mod normal trebuie sa fie de 23-24mA!
Nu se intampla tot timpul,dar se intampala (o data pe an)!
Dupa ce nu am mai folosit-o o saptamana am avut surpriza sa constat ca nu mai am curent in baterie!
Bateria este noua de tip AGM la 80A de la Tudor!
Datorita sezonului rece apar probleme de contact pe la usi,capota si hayon care fac din cand in cand sa porneasca alarma,dar doar luminile,deoarece claxonul l-am pus pe releu pentru a se decupla,cand motorul este oprit! Poate fii si aceasta o cauza!
Ce am mai observat ,este ca alimentarea unitati audio este permanenta (siguranta F6 CJB) si doar din ea se face trecerea in standby scazand cutentul cu 0.6A, dupa un timp de 12min in modul Full Alarm(doble locked) si 35min in modul Partial Alarm(single locked),cand primeste o informatie de inchidere pe CAN!
Eu ma gandeam ca exista un releu care decupleaza toti consumatori dupa un timp!
Consum dupa deschiderea masini 1,1A din care se scade 0.6A(unitatea audio) si ramane 0,5A, care ajung sa fie masurati pana la cele 2 fire principale de alimentare a CJB-ului!(Central Junction Box)
Am mai facut cateva masuratori ale curentiilor separat pentru cativa consumatori cu motorul pornit:
Curent la pornire motor 170A;
Bec plafoniera 1x 0.7A;
Cele 4 bujii incandescente 28A calde si 35A reci;
Parbriz incalzit 45A;
Luneta incalzita 15A
Pozitii 2A;
Lumini faza scurta 9A;
Clima pornita 5A;
Ventilatie pozitia 1-3A; 2-5A; 3-6A; 4-10A; 5-14A; 6-20A; 7-25A.
Eu am mers putin mai departe si am facut un montaj care sesizeaza, daca se intrerupe vreun contact de pe la usi capota si hayon, astfel indicandu-mi printr-un led locul inreruperi! Daca acesta se va stinge inseamna ca acel contact s-a intrerupt ramanad stins chiar daca va face din nou contacat!
Toate contactele se inchid la masa masini! Eu am montat cate un releu pentru fiecare contact! Infasurarea acestuia este inseriata cu o dioda la + si se inchide circuitul la - contactului! Chiar daca ramane in aer minusul releului pe acesta nu va veni tensiune! Deci circuitul alarmei va fi protejat!
In prima faza dupa s-au inchis toate usile(contactele) releele trebuiesc alimentate(aclansate) cu +12V de la un push buton din afara masini pentru a ramane aprinse toate ledurile!
Click image to enlarge
Click image to enlarge
Se poate observa cum ledul de la usa din stanga sa stins datorita deschideri!
Click image to enlarge
4th Mar 2018 7:43 pm
irinel_g
Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213
A mai gasit cineva un motoras compatbil pentru usi?
25th Mar 2018 9:50 pm
cata26bcn
Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122
sint motorase pe ebay.
daca nu ma insel cred ca mai am eu un set dar nu mai tin minte sigur.
21st Apr 2018 8:35 am
MihneaS
Member Since: 24 Apr 2020
Location: Bucuresti
Posts: 6
A mai avut cineva probleme cu broasca-inchizatoarea de la haion - FL2 - 2008.
Nu se mai inchide - se aude ca motorasul ar merge dar nu se inchide. Ramane tot timpul deschis
Multumesc
26th May 2020 6:51 pm
dorumarcatoru
Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174
Si a mea a ramas blocata pe deschis.
E destul de scumpa noua, plus ca trebuie sa astepti.
Eu am gasit la dezmembrari.
4th Jun 2020 12:23 pm
MihneaS
Member Since: 24 Apr 2020
Location: Bucuresti
Posts: 6
Multumesc, am rezolvat a 2-a zi. Demontata si schimbata - pret 450 ron pe original
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum