Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
Home > Romanian > Probleme cheie contact? |
|
|
bebel7 Member Since: 17 Oct 2011 Location: Timisoara Posts: 51 |
Salut.
|
||
20th Dec 2019 4:24 pm |
|
p_gill Member Since: 06 Dec 2011 Location: USA Posts: 1248 |
|
||
20th Dec 2019 5:21 pm |
|
p_gill Member Since: 06 Dec 2011 Location: USA Posts: 1248 |
yes the key has a battery
|
||
20th Dec 2019 5:26 pm |
|
dorumarcatoru Member Since: 25 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 174 |
Bateria din telecomanda nu cred ca are treaba cu pornitul masinii.
|
||
22nd Dec 2019 6:48 am |
|
Liviu-San Member Since: 11 Mar 2018 Location: Bucharest Posts: 10 |
Cred ca in cazul meu,cheia nu are legatura cu pornitul masinii.Daca era din cheie, invartea electromotorul si nu pornea motorul, dar la mine porneste pret de o secunda si se opreste.Daca e cald afara,porneste la prima cheie.Am curatat mufa de la senzorul de pe vibrochen. Maine mai pun un tester,sa vedem ce erori da. Nu am check engine aprins in bord. |
||
23rd Dec 2019 7:14 pm |
|
p_gill Member Since: 06 Dec 2011 Location: USA Posts: 1248 |
things to consider
|
||
23rd Dec 2019 7:24 pm |
|
Liviu-San Member Since: 11 Mar 2018 Location: Bucharest Posts: 10 |
Multumesc pentru raspuns. Sunt sofer profesionist si stiu despre ce este vorba. Masina o am de 2 ani de zile si pana acum nu am avut probleme cu pornirea. |
||
23rd Dec 2019 7:40 pm |
|
p_gill Member Since: 06 Dec 2011 Location: USA Posts: 1248 |
Based on your Sparkplug comment i assume that you have the 6 cylinder engine that Land Rover shared with Volvo (or the newer 2.0 Turbo)
|
||
23rd Dec 2019 7:56 pm |
|
Liviu-San Member Since: 11 Mar 2018 Location: Bucharest Posts: 10 |
Motorul este 2.2 diesel(PSA),automatic. Nu am probleme cu coloana de directie. |
||
23rd Dec 2019 8:11 pm |
|
p_gill Member Since: 06 Dec 2011 Location: USA Posts: 1248 |
You are in the right place for the Diesel Freel2 there are a lot of Diesel owners here.
|
||
23rd Dec 2019 10:52 pm |
|
Liviu-San Member Since: 11 Mar 2018 Location: Bucharest Posts: 10 |
Revin cu un update. Am pus masina din nou pe tester si a dat eroare pe senzor ax came.Am schimbat senzorul si problema persista. O sa mai verific clapeta de acceleratie si sa verific cititorul de la fulia vibrochenului. |
||
27th Dec 2019 7:14 pm |
|
Liviu-San Member Since: 11 Mar 2018 Location: Bucharest Posts: 10 |
Se pare ca am rezolvat problema, in sensul ca am schimbat pozitia senzorului de la axa cu came,montandu-l la maxim spre distributie si a porit motorul. Senzorul are in capatul cititorului,un fel de cioc de plastic,pe post de distantier iar gaura prin care intra surubul este ovala,permitand acestuia sa se miste pe orizontala. Multumesc pentru raspunsuri si ajutor. |
||
28th Dec 2019 12:33 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Mai jos procedura, unde se vede ca pentru un senzor nou, se pozitioneaza axa de asa natura incat pinionul sa fie intr-o pozitie care sa blocheze/obtureze gaura senzorului, iar acesta se pozitioneaza in asa fel ca acel pin distantier sa fie in contact cu pinionul.
|
||
28th Dec 2019 4:36 pm |
|
Liviu-San Member Since: 11 Mar 2018 Location: Bucharest Posts: 10 |
Senzorul vechi,are acel pin tocit,ceea ce ma duce cu gandul ca a mai fost schimbat de-a lungul timpului,deci nu e cel original. Ce ma intriga pe mine, este pozitia lui. Adica dupa ce a fost montat lipit de roata distributiei,la ceva timp dupa a fost repozitionat si nu inteleg de ce. Oricum am avut noroc,cand am montat senzorul,ca am nimerit pe partea metalica a rotii si nu intr-o gaura,ca probabil il reteza din start.Burghiul respectiv se foloseste tocmai ca sa verifici daca pe orificiul senzorului dai de metal sau gaura. |
||
30th Dec 2019 3:00 pm |
|
|
All times are GMT |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis