Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Idle turația motorului la relanti
Post Reply  Down to end
Page 1 of 2 12>
Print this entire topic · 
Nilatac



Member Since: 23 Jul 2018
Location: Dublin
Posts: 14

Ireland 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Barolo Black
Idle turația motorului la relanti

Salutare freelander 2 ! Știe cineva de ce atunci când rotesc volanul acul turometrului scade sub 500 rotati ?? Aproape ca moare motorul.... ! Daca aveți vreo părere ...va rog ... ajutați-mă sa anteleg sau sa rezolv problema ! Mulțumesc !

Post #358525 11th Oct 2018 7:35 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Este din cauza consumului energetic pe care pompa de la servofrana o are cand rotesti volanul. Dar a scadea turatia sub 500 e prea mult.
Ai doua variante. Ori consumul energetic al pompei este foarte mare si deci este o problema cu pompa, ori este o problema cu motorul care in regim de relanti nu genereaza suficient cuplu.
1. Cum se comporta masina? "Trage" in toata gama de turatii, pornind de la relanti in sus?
2. Face asa si la rece si la cald?
3. Se aud ceva zgomote de la pompa cand rotesti volanul? Cu alte cuvinte "se vaita" pompa?
4. Ai schimbat de curand ceva la motor? Sau a facut asa de cand ai cumparat-o?

Post #358529 11th Oct 2018 8:00 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Nilatac



Member Since: 23 Jul 2018
Location: Dublin
Posts: 14

Ireland 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Barolo Black

Salut ! La relanti sta perfect.. doar când sunt oprit și anvart volanul scade .. sau când ma apropi de semafor și francez brusc da sa moara ! Daca nu calc ambreiajul moare . An afara de simptomelea astea .. totul e perfect !

Post #358530 11th Oct 2018 8:25 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Te-am mai intrebat - face si la rece si la cald la fel? A facut asa de la inceput? Filtrul de motorina este schimbat?
Intreb asta, deoarece unele filtre - hai sa le spunem, nu totdeauna originale - au o valva de recirculare a motorinei, pentru incalzirea filtrului, care daca functioneaza prost, se ajunge ca motorul sa functioneze cu o motorina foarte fierbinte, iar ECU-ul motor reduce cuplul.

Ai cumparat masina de noua? Daca nu, proprietarul precedent sau chiar tu ai facut schimbarea de distributie?
Intreb de distributie, deoarece daca arborii motorului (arborele cotit si axa cu came) nu sunt calate bine cand se schimba distributia, poate aparea o diferenta in avansul static al distributiei, care, in extremis, poate duce la aceasta manifestare. Dar asta mai bine o lasi ultima in cauzele cautate.

Post #358536 11th Oct 2018 9:51 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Badx



Member Since: 11 Oct 2017
Location: Braila
Posts: 3

Romania 

Salut
A gasit cineva problema?
Nu face mereu dar cand franez sa ma apropi de stop nu mereu se subtureaza motorul apoi se ridica inapoi...

Post #359202 22nd Oct 2018 5:59 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Nilatac



Member Since: 23 Jul 2018
Location: Dublin
Posts: 14

Ireland 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Barolo Black

Salut ! Încă ma documentez sa aflu câte e problema și la mine cu turația la relanti .. ce am mai observat ca atunci când aprind farurile tot cu motorul la relanti la fel scade puțin turația . Cred ca e ceva cu partea electrică ECU ( electronic control unit). Nu știu sigur dar nu ma las pana nu-i dau de capăt!!!

Post #359207 22nd Oct 2018 6:49 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Incearca sa pui un cablu serios (aditional) de masa intre minusul (-) de la baterie si carcasa motorului/cutiei de viteze.
S-ar putea ca legatura ta de la baterie la caroserie sa fie un pic corodata.
Oricum, daca nu-l ai, e bine sa-l pui, deoarece Land Rover l-a montat oricum suplimentar pe modelele mai noi.
Mai multe info aici: www.freel2.com/forum/topic16694.html

Post #359227 22nd Oct 2018 9:01 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Nilatac



Member Since: 23 Jul 2018
Location: Dublin
Posts: 14

Ireland 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Barolo Black

Multumesc!!! O so fav si pe asta.

Post #359238 23rd Oct 2018 4:15 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dragomirion79@gmail.com



Member Since: 19 Nov 2018
Location: Bucuresti
Posts: 4

Romania 

Salutare!
Am un Freelander 2 SD4 S automat din 2012 cu care am urmatoarea problema. Cand sunt la semafor cu piciorul pe frana si cutia in D, am niste fluctuatii la relantii( scade putin sub relantii) si parca se simt niste mici socuri de parca m-ar lovi cineva din spate.
Am verificat cutia la https://www.automatico.ro/ nu au dat nimic pe tester
Am verificat si masina la reprezentanta si nici acolo nu a dat nimic pe tester.

Ce poate fi?!

Post #360684 19th Nov 2018 8:27 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Trebuie sa identifici sursa. Cutia sau motorul.
Face doar la cald, sau nu conteaza temperatura motorului?
Face si cand este in Neutral?
Daca ar face si in N, chiar daca nu se simte (poate) la fel de puternic, atunci e posibil sa fie de la motor...
Sau, daca cutia este cu auto-neutral, atunci e posibil sa fie de la cutie, mai exact mici pierderi de presiune pe la niste semeringuri interne.
Cati Km are masina? Ai schimbat uleiul vreodata? La cutiile post 2011, cu ulei AW1, intervalul de schimb este de aprox. 50K Km, mai ales cutiile cu auto-neutral.

Post #360689 19th Nov 2018 9:47 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dragomirion79@gmail.com



Member Since: 19 Nov 2018
Location: Bucuresti
Posts: 4

Romania 

Salut!
Masina are 127.000Km
In N nu face deloc, nu are nici un simtom. Nu exista nic un pattern dupa care sa ma ghidez. Imi face atat la cald cat si la rece, sau poate sa nu faca deloc.

Ex. am fost plecat din bucuresti am parcurs 350Km dus-intors, la revenirea in bucuresti pe A1, cat am stat in coloana cu piciorul pe frana la semafor mi-a facut figura asta de vre-o 4-5 ori in mod repetat, apoi si-a revenit, pana sa ajung acasa la alte 2 semafoare la fel a facut. Daca dau drumul usor la frana, are tendinta sa dea in nas si parca se ineaca motorul (apar iar acele fluctuatii de turatie)
Am mers ieri cu ea in bucuresti (trafic decent) nu am avut probleme nici la cald, nici la rece.

Am schimbat uleiul asta vara, si am facut 10.000Km maxim cu el, Am facut si update de soft si au resetat si setarile cutiei.

Post #360693 19th Nov 2018 10:12 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Da, daca face si la rece, nu cred sa fie de la acele semeringuri din cutie.
Eu as tinde sa cred ca este totusi de la motor... Mai exact senzorul de pozitie a arborelui cotit.
Incearca sa te uiti la el, eventual deconecteaza mufa, vezi intern daca este oxidat vreun pin al mufei, etc.
E usor de ajuns la el, e cam expus si de aceea pot aparea probleme.
Link-uri aici:
https://www.autoexpress.co.uk/land-rover/f...aft-sensor
https://www.autoexpress.co.uk/land-rover/f...r-pictures

Post #360694 19th Nov 2018 10:21 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dragomirion79@gmail.com



Member Since: 19 Nov 2018
Location: Bucuresti
Posts: 4

Romania 

Am vb la service land-rover&Jaguar din Otopeni ( ei cunosc masina decand am cumparat-o, tot ei au facut si update-ul de soft la cutie) si mi-au dat 2 variante:
1. Senzorul cum spunea-i si tu 75% sanse
2. Supapa EGR 25% sanse

Apropo de update de soft la cutie. Inainte de update aveam un consum mediu de 7.4L chiar si in oras, dupa update nu scot sub 9.4L nici in oras nici afara (la peste 130km/h)

Post #360697 19th Nov 2018 10:31 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

9-10 am si eu in conditiile spuse de tine. Si pot sa spun ca a mea functioneaza corect si in parametrii. Nu are cum softul de la cutie sa modifice asa mult consumul.
Sau poate sa-l modifice un pic in sus, schimband la turatii un pic mai mari. Ceea ce e mai bine pentru motor si turbo, chiar daca ai acest mic inconvenient cu consumul.
Probabil o sa scada consumul dupa ce rezolvi problema, consumul marit fiind poate un simptom al problemei.

Post #360701 19th Nov 2018 11:31 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dragomirion79@gmail.com



Member Since: 19 Nov 2018
Location: Bucuresti
Posts: 4

Romania 

Nu este atat de deranjant consumul, doar ca am observat schimbarea produsa dupa update. De schimbat schimba undeva la 1800 de turati ceva nu foarte diferit ca inainte....

Post #360702 19th Nov 2018 11:33 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Post Reply  Back to top
Page 1 of 2 12>
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site