Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Benzina in loc de motorina
Post Reply  Down to end
Page 1 of 2 12>
Print this entire topic · 
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green
Benzina in loc de motorina

S-a intamplat sa alimentez in graba si fara sa observ cu benzina! La ~45 de litri de motorina in rezervor am mai adaugat 22 de litri de benzina! In prima faza a pornit normal mergand asa fara probleme pana la o prima oprire a motorulului dupa 90km parcursi! Apoi la pornirea lui in prima faza nu a mai vrut sa porneasca,doar dupa ce am mai insistat de vreo 5 ori de dat la cheie mai lung! Am mai facut vreo 2 opriri si tot asa,pornea greu! Am facut Transfagarasanul cu combinatia aceasta cu rulota(~900KG)! Mergand in viteza a III-a la urcare a inceput sa se incalszeasca motorul acul indicand temperatura peste valoarea normala(pentru valoarea normala a temperaturii acul sta in dreptul orei 3),iar in cazul asta acul a urcat in dreptul orei 2(la o distanta egala intre mijloc si dunga alba de sus),unde se tot misca !Am schimbat viteza intra a II-a si dupa un timp am tras pe dereapta sa-si mai revina,lasand motorul pornit!
Ca si coportament motorul tragea la fel,se auzea la relantiu si in sarcina la fel singurul lucru a era ca pornea mai greu,probabil pana se amesteca benzina cu motorina in rezervor! O singura data am vazut putin fum alb spre albastru iesind din toba,dar foarte scurt cand aceleram intr-a III-a!Am incercat sa nu o urc mult in ture,nedepasind 3000 de rot/min!Am parcurs 300km asa pana acul indicatorului de motorina a ajuns la jumatate,dupa care am facut plinul,nemaifiind probleme cu pornirea! Pot spune ca consumul de la 9,5l a crescut la 10.5l cu cobinatia aceasta!

http://i.imgur.com/oMSjLPT.jpg


Last edited by Drinovan Ovidiu on 8th Aug 2016 6:09 am. Edited 9 times in total

Post #303906 5th Aug 2016 7:29 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
kiwi



Member Since: 25 Jul 2016
Location: Wellington
Posts: 28

New Zealand 2008 Freelander 2 i6 S Auto Alaska White

Ouch!

Este motorul OK? 2008 Freelander 2 i6 Alaska White - current
2002 Freelander 1 V6 BRG - gone but I still have the nightmares
1999 Discovery II Coniston Green - almost gone

Post #303907 5th Aug 2016 7:40 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Sper ca e ok!Asa merge lafel!Nu am sesizat ceva schimbari in functonare,doar cand si cand mai exista mici intreruperi de funtionare in mers a motorului un fel de frana de motor!Probabil cum mai ajunge mai multa benzina!?Cand o sa se goleasca rezervorul o sa-i fac plinul cu motorina si apoi sa vad cum merge!

Post #303912 5th Aug 2016 8:46 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
ceferist



Member Since: 10 Mar 2014
Location: Bucharest
Posts: 9

Romania 2008 Freelander 2 TD4 S Manual Zermatt Silver

Salut. Daca te face sa te simti mai bine sa stii ca nu esti singurul. Eu am alimentat gresit de doua ori ( un MB clasa C din 2008). La mine insa proportia a fost inversa. Nu am mers mult. Dupa vre-un km am simtit ca merge ciudat si am oprit. Ulterior am tractat masina in service si am golit rezervorul. Prima data s-a intamplat pe la 20000 mii de km a doua pe la 40000. Acum am vre-o 80000 si masina nu are nimic. Daca nu ai incins motorul sper sa nu patesti nimic. Se poate defecta pompa de motorina si ulterior injectoarele. Acum daca ai inlocuit motorina nu ramane decat sa astepti. La socrul meu cand a facut plinul cu benzina la un VW Bora TDI am turnat pur si simplu in rezervor vre-o 4 litri de ulei T 90 si a mers dupa aceasta foarte bine. A trecut mai bine de 1 an si masina e OK. Sper sa ai bafta si sa te bucuri de masinuta in continuare.

Post #303918 5th Aug 2016 12:37 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
ceferist



Member Since: 10 Mar 2014
Location: Bucharest
Posts: 9

Romania 2008 Freelander 2 TD4 S Manual Zermatt Silver

Da nu astepta sa se goleasca rezervorul. Fa plinul din nou sa se mai dilueze.

Post #303919 5th Aug 2016 12:39 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Da,mai merge motorul un pic pana ajunge benzina la injectoare,dupa care se opreste!Pompa de motorina din rezervor e inconjurata de un recipient ca un borcan in care isi pastreaza tot timpul o rezerva de motorina pentru ca atunci cand e rezervorul mai gol si se ia o curba sa nu ramana pompa fara motorina!

Ce am mai auzit in legatura cu aceasta combinatie de motorina cu benzina ar fi ca supapele de retur de la injectoare isi fac ungerea cu motorina si poate aparea uzura la ele folosind-o asa,iar legat de datul la cheie prea mult fara sa porneasca se poate ca combustibilul sa ajunga in baia de ulei pe la segmenti astfel stricandu-i propietetile,deci uleiul va trebui schimbat,chiar daca dupa un timp combustibilul se va evapora prin circulatia gazelor de carter!

Post #303920 5th Aug 2016 1:29 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

A aparut o modificare in functionarea motorului cand e in sarcina!
Cand motorul ajunge in plaja de turatie de la 2000rot/min pana pe la 2300rot/min se simte o usoara franare a motorului ca si cum nu mai are destul combustibil!Acest comportament nu e prezent tot timpul,ci cand si cand!De exeplu o zi de mers la lucru cu ea s-a simtit aceasta franare slaba mai tot tipul o alta zi nici nu sa simtit!
Cand motorul e acelerat in gol nu sunt probleme,urca in ture continu,fara nici o gatuire!
Metionez ca exista inca ca si compozitie in combustibil de cand s-a facut plinul cu jumatate din rezervor cu concentratia de motorina+benzina si jumatate din rezervor cu motorina!

Post #305076 23rd Aug 2016 6:55 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Oare care ar fi fost procedura de scoatere a benzinei din rezervor(pe unde si cum),iar pe urma,dupa umplerea rezervorului,ajungerea motorinei pana la injectoare,fara a merge la vreun service?
Atasez poza cu sistemul de alimentare:
http://i.imgur.com/X9C0nPO.jpg


Last edited by Drinovan Ovidiu on 31st Aug 2016 2:12 pm. Edited 1 time in total

Post #305665 30th Aug 2016 4:50 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Eu as fi facut asa:
- as fi gasit o pompa electrica veche la dezmembrari. una pentru benzinare.
- as fi scos filtrul contaminat si l-as fi aruncat.
- as fi pus pompa electrica sa-mi scoata toata benzina din rezervor.
- as fi pus 10-20 litri (o canistra) de motorina in rezervorul gol
- as fi pus un filtru nou.
- as fi amorsat circuitul - tot cu pompa electrica - si as fi pornit masina.


Last edited by alex_pescaru on 12th Sep 2016 9:16 pm. Edited 1 time in total

Post #305673 30th Aug 2016 5:29 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Ma gandesc la un alt loc in care e posibil cu ajutorul unei pompe de tras uleiul sa fie scoasa benzina din rezervor in imediata apropiere a rezervorului prin desfacerea fitingului de tur!

http://i.imgur.com/YrQqr2u.jpg
http://i.imgur.com/qe6SwFL.jpg

Post #306636 12th Sep 2016 11:44 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Pai de ce sa te bagi sub masina, cand poti sa stai elegant in fata ei, la motor, unde oricum vei avea de schimbat si filtrul de motorina....

Post #306677 12th Sep 2016 9:15 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Da e mult mai bine,mai ales ca se afla in locul cel mai de sus si se face aerisirea circuitului mai usor.

Post #306688 13th Sep 2016 9:29 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Drinovan Ovidiu wrote:
A aparut o modificare in functionarea motorului cand e in sarcina!
Cand motorul ajunge in plaja de turatie de la 2000rot/min pana pe la 2300rot/min se simte o usoara franare a motorului ca si cum nu mai are destul combustibil!Acest comportament nu e prezent tot timpul,ci cand si cand!De exeplu o zi de mers la lucru cu ea s-a simtit aceasta franare slaba mai tot tipul o alta zi nici nu sa simtit!
Cand motorul e acelerat in gol nu sunt probleme,urca in ture continu,fara nici o gatuire!
Metionez ca exista inca ca si compozitie in combustibil de cand s-a facut plinul cu jumatate din rezervor cu concentratia de motorina+benzina si jumatate din rezervor cu motorina!


Da! Problema aceasta a disparut odata cu alimentarea numai cu motorina!

Post #309004 14th Oct 2016 6:16 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
AlexBStratan



Member Since: 01 Jan 2015
Location: Iasi
Posts: 6

Romania 2007 Freelander 2 TD4 SE Manual Narvik Black

Salutari,
Pe acelasi topic: din varii motive am facut aceeasi greseala am pus benzina in loc de motorina aproximativ 35 l peste 20l, am condus masina aprox. 20 de km si s-a oprit.
Am dus masina la un mecanic: golit rezervor, schimbat filtru, aerisit, masina a pornit; a 2 a zi cand sa ma duc dupa masina mecanicul ma suna si mi spune ca nu mai vrea sa porneasca, cand a verificat rezervorul din nou a gasit benzina sau amestec Shocked , a urmat aceeasi procedura, iar, dar se pare ca nu mai vrea sa porneasca. A pus tester, nici o eroare, totul functional: pompa de inalta presiune, injectoare..
Am nevoie de niste sugestii, va rog

Post #356039 1st Sep 2018 9:45 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Verifica se fie bine amorsat circuitul. Eventual clasic, cu desfacut un pic conductele din capul injectoarelor.

Post #356044 1st Sep 2018 1:16 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Post Reply  Back to top
Page 1 of 2 12>
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site