Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Probleme Baterie
Post Reply  Down to end
Page 1 of 1
Print this entire topic · 
Nelu_constanta



Member Since: 29 Jan 2015
Location: Constanta
Posts: 11

Romania 2010 Freelander 2 TD4 S Auto Rimini Red
Probleme Baterie

Buna ziua revin cu o problema , de cand a venit caldura am inceput sa folosesc butonul pentru AC. In momentul in care folosesc butonul de AC. masina imi termina bateria peste noapte chiar daca al las setat in pozitia on sau of bateria se termina peste noapte iar la test cu aparatul de masura imi ramane un consumator de 1.0 (100 miliamperi) nu 0.3 cum ar fi normal. Consumul nu este foarte mare dar nici mic exact cat sa imi consume bateria in cat sa nu mai pot porni decat ajutata.Daca scot borna de plus chiar si pentru 1 secunda consumatorul dispare pana la reactionarea butonului AC. mentionez ca am scos la rand toare sigurantele si releele si consumatorul nu dispare.Tind sa cred ca unul din calculatoarele masini dupa actionarea butonului AC nu mai adoarme......Ceva sugestii va rog in rezolvarea misterului.

Post #261418 23rd Apr 2015 8:42 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Cred ca e o coincidenta chestia cu AC-ul...

Ce varsta are bateria? Cat de des folosesti masina? Cum sunt drumurile, scurte sau lungi?
Poate e doar o baterie "obosita"...

Ia in considerare ca masina intra in sleep si consuma putin doar dupa vreo 30 minute, nu imediat.
Intr-adevar intra mai repede daca inchizi "double lock", dar nici atunci mai repede de 10 minute.

Incearca un "hard reset", adica nu scoate borna doar 1 secunda, ci 1-2 minute. Si eventual cablul pe care-l deconectezi de la plus, atinge-l de borna minus ca sa descarci mai repede condensatoarele electronicii.
Atentie, pui in scurt cablurile deconectate de la baterie, nu bateria!

Putem citi si erorile daca vrei sa vedem daca totul este OK.

Post #261474 23rd Apr 2015 5:05 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Nelu_constanta



Member Since: 29 Jan 2015
Location: Constanta
Posts: 11

Romania 2010 Freelander 2 TD4 S Auto Rimini Red

Bateria este din luna Februarie anul acesta si este o varta productie 12/2015 .Si culmea este ca a facut aceste lucruri dupa ce in ziua precedenta facusem drumuri ceva mai lungi de 100 km insa a facut doar in zilele in care am folosit AC . De aici si banuiala mea cu toate ca nu prea este relevanta chestia cu AC poate doar ca la pornire incearca sa porneasca cu tot cu compresorul AC si de aici si consumarea bateriei ... poate ca tensiunea din baterie nu este destula sa porneasca cu tot cu AC. Nici nu mai stiu ce sa spun , nu gasesc nici o chestie relevanta.Bateria este varta Caracteristici tehnice
Amperaj (Ah):80Curent pornire (A):740Tensiune (V):12. Se poate sa fie batria devina .....

Post #261485 23rd Apr 2015 6:31 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

cel mai simplu,si ca sa afli daca e de la AC,ar fi ca sa faci acea "setare" care iti consuma bateria,simulezi inchiderea masinii,cu un ampermetru legat pe baterie,si dupa o ora,sa fie totul sigur,verifici daca tot 100mA ai consum,daca da,poti sa faci urmatoarea faza,dai jos masca de la radio si clima,si scoti unitatea de clima afar,dar cu firele cuplate,si apoi scoti mufele de la clima,mai intii cele cu accesorii,adica cu legaturile la motorasele de pe clima,la bobina de compresor,etc, apoi ultima mufa cea cu alimentarea.scoti o mufa ,verifici amperajul.e posibil sa ai vreo componenta in clima care nu decupleaza bobina de pe compresorul de clima,sau ceva pe acolo.in felul asta elimini sau confirmi problema de clima.
daca nu se confirma,iei la rind radio,calculatoare usi,tot asa pina afli care e buba.

Post #261498 23rd Apr 2015 7:49 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Nelu_constanta



Member Since: 29 Jan 2015
Location: Constanta
Posts: 11

Romania 2010 Freelander 2 TD4 S Auto Rimini Red

Am precizat ca am scos toate sigurantele si releele masini , nu cred ca mai este necesar sa scot si panoul de comanda al climei deoarece toare circuitele masini trec prin acele sigurante cred ca singurele lucruri care au curent direct sunt modulul sau modulele de confort si calculatorul masini de aici si banuiala mea ca unul dintre acestea nu adoarme ....sau intra in vre-un conflict ceva....

Post #261501 23rd Apr 2015 8:03 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Ce instalatie audio ai? Cumva aceea cu cd-changer si pregatire pentru bluetooth?

Din auzite si experienta, doar calculatorul central al masinii sau modulul audio pot ramane aiurea treze si consuma bateria...

Totusi, incearca acel hard-reset... Deconecteaza bateria si las-o asa cateva minute si apoi pune-o la loc.

Post #261503 23rd Apr 2015 8:17 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Nelu_constanta



Member Since: 29 Jan 2015
Location: Constanta
Posts: 11

Romania 2010 Freelander 2 TD4 S Auto Rimini Red

Da Domnul Alex este un 2din cu bluetooth si usb fara CD pioneer sph-da120 . Am sa incerc acel restart.Este posibil sa fie o problema a bateriei faptul ca nu este pe gel si este una normala?

Post #261522 24th Apr 2015 3:18 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

A, este un alt tip de sistem audio, nu cel original al masinii... Eu vorbeam de sistemul audio care vine cu masina. Acela face figuri cateodata...

Apropo de tipul bateriei. E bine sa o inlocuiesti cu una de acelasi tip si aprox. aceeasi capacitate.
Daca masina a venit cu o baterie cu gel, atunci e bine sa o inlocuiesti cu una cu gel. Daca era una normala, una normala. Au tensiuni usor diferite de incarcare vizavi de temperatura ambianta si masina e setata corespunzator (sistemul de incarcare).

PS: Doar simplu Alex. Domn e doar unul si, culmea, cand ne rugam la el, tot Tu ii spunem.... Very Happy

Post #261533 24th Apr 2015 7:06 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Nelu_constanta



Member Since: 29 Jan 2015
Location: Constanta
Posts: 11

Romania 2010 Freelander 2 TD4 S Auto Rimini Red

Multumesc frumos pentru tot Alex si pentru elucidarea de acum si pentru rezolvarile si ajutorul din trecut , se pare ca intradevar era o pura coincidenta chestia cu AC si se pare ca bateria era vina nu era una corespunzatoare pentru masina mea era una normala mie imi trebuia una AGM .De aici toate problemele , in concluzie nu masina este devina ci utilizatorul ......Multumesc inca o data tuturor pentru ajutor .

Post #261568 24th Apr 2015 9:38 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 1 of 1
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site