Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
Home > Romanian > Probleme cu pornirea la rece |
|
|
johnny_22_83 Member Since: 04 Dec 2010 Location: bucuresti Posts: 182 |
In acest weekend am inlocuit si eu bujiile. Oribila operatiune. Din fericire pentru mine, am un prieten mecanic care a fost inzestrat de Dumnezeu cu maini de pianist.
|
||
4th Feb 2013 1:22 pm |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Bujiile se pot verifica masurand cu un clampmetru cu memorie curentul pe care-l consuma, in jur de 40A. Fiecare bujie consuma cam 10A. Curentul este maxim in primele secunde, iar apoi scade treptat pe masura ce bujia se incinge. Cu diagnoza nu cred ca poti vedea daca sant bune. Legat de garniturile de la galeria de admisie la mine eu le-am schimbat cu unele noi dar cele pe care le-am dat jos nu pareau uzate.
|
||
4th Feb 2013 2:14 pm |
|
johnny_22_83 Member Since: 04 Dec 2010 Location: bucuresti Posts: 182 |
Nu era neaparat o problema in a cumpara si garniturile respective, doar ca mecanicul a spus ca prefera sa nu "deranjeze" admisia, cat timp exista si o alta cale posibila.
|
||
4th Feb 2013 2:46 pm |
|
atlas Member Since: 27 Jul 2012 Location: Timisoara Posts: 207 |
Sincer la mine a meritat sa "deranjeze" admisia, pentru ca erau depuneri de carbon, mai ales pe teava care vine de la EGR.
|
||
4th Feb 2013 6:00 pm |
|
dorumarcatoru Member Since: 25 Jan 2013 Location: Bucharest Posts: 174 |
Pana la urma bujiile arse lasa vreo eroare stocata sau nu?
|
||
24th Sep 2013 7:39 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Bujiile arse nu lasa erori.
|
||
24th Sep 2013 10:06 pm |
|
Ionut Member Since: 12 Jan 2010 Location: Romania Posts: 73 |
Salutare tuturor.
|
||
23rd Dec 2013 1:04 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Bujiile au un rol esential la pornirea la rece si in primele momente dupa pornire.
|
||
23rd Dec 2013 5:30 pm |
|
bebel7 Member Since: 17 Oct 2011 Location: Timisoara Posts: 51 |
CA sa mai ai o parere: Alex are perfecta dreptate. Am un Ford Sierra 1,8TD din 1991; masina are 370.000km; o singura data am dat injectoarele jos pe la 200.000km sa verific compresia; injectoarele nu s-au inlocuit niciodata; bujiile cam de vreo 4-5ori.Inca face de ras loganul de firma care are 67.000km la pornire la rece; vorbesc de temp sub 10grd C. |
||
27th Dec 2013 5:36 pm |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Īn primul rānd la mulți ani la toată lumea. Sunt la munte la o cabana și de doua zile incerc sa pornesc masina pe frigul asta. Trebuia sa schimb bujiile dar mecanicul nu a mai avut timp asa ca mi a zis să iau un spray de pornire. Am dat doua jeturi īn cutia cu filtrul de aer dar degeaba,nu da nici un semn . știe cineva cum se folosește spray-ul asta? Oare de trebuie sa dau mai mult sau trebuie sa dau īn alta parte? |
||
1st Jan 2015 8:40 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
La Multi Ani!
|
||
1st Jan 2015 9:52 am |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
Mulțumesc pentru răspunsul prompt. O sa mai īncerc. Culmea e ca am băgat și motorina din aia mai scumpa. |
||
1st Jan 2015 10:50 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Si eu am cu siguranta probleme cu bujiile. La -7 grade porneste cam impiedicat si merge la fel cateva secunde, cu fum alb la evacuare.
|
||
1st Jan 2015 1:25 pm |
|
irinel_g Member Since: 06 Nov 2010 Location: Craiova Posts: 213 |
La asta mă gāndeam și eu de dimineață de ce nu oi fi făcut și eu pornire īncălzitorului asta vara!!!! Asta e cea mai buna soluție. Am reuși am pornit o cu curent de la alta masina.dupa ce a īnvārtit mai repede a luat o.culmea e ca bateria are doar 4 luni(tudor). |
||
1st Jan 2015 2:53 pm |
|
|
All times are GMT |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis