Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Furtun intercooler
Post Reply  Down to end
Page 1 of 3 123>
Print this entire topic · 
ejas



Member Since: 26 Apr 2013
Location: Bucharest
Posts: 31

2009 Freelander 2 TD4 S Auto Martinique Blue
Furtun intercooler

Salut,

La FL2 meu din 2009 am un furtun care este fisurat dintr-un ansamblu care pleaca de la motor si se leaga la intercooler.

Ansamblul se numeste 6K683A si este format dintr-un furtun scurt, cel fisurat, un tub metalic si inca un furtun mai lung, orizontal ce duce la intercooler.

A mai avut cineva aceasta problema?

Am cerut citeva cotatii pentru furtun, dar nu se vinde decit tot ansamblul, in jur de 450 lei !!!, cea mai buna cotatie.
Momentan am rezolvat problema cu Power Tape, un inel lat de cauciuc si un colier de 64 mm, dar as vrea o inlocuire permanenta a furtunului scurt.

Are cineva o solutie mai ieftina decit cumpararea intregului ansamblu?

Multumesc!
PS: sunt nou pe forum si nu stiu cum sa fac upload la pdf-ul cu ansamblu respectiv Peace to you!

Post #229031 13th Jul 2014 11:49 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Masina are vreun simptom? Putere scazuta, fum negru?

Post #229085 14th Jul 2014 8:19 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Re: Furtun intercooler

ejas wrote:
Are cineva o solutie mai ieftina decit cumpararea intregului ansamblu?

Ai putea sa masori dimensiunile si sa cauti pe la alti producatori ceva asemanator, poate chiar mai lung din care sa tai cat iti trebuie.
Poate pe la Ford, deoarece FL2 a fost facut in colaborare cu ei?
Introducand 6K683A in Google, sunt ceva imagini pe net, chiar de la Ford....

Post #229089 14th Jul 2014 8:32 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
ejas



Member Since: 26 Apr 2013
Location: Bucharest
Posts: 31

2009 Freelander 2 TD4 S Auto Martinique Blue

dorumarcatoru wrote:
Masina are vreun simptom? Putere scazuta, fum negru?


Am avut senzatia de putere scazuta si de aceea m am uitat mai atent la motor si am vazut furtunul fisurat.
Ulterior mi a aparut si senzorul de bord, probleme motor.
Dupa ce am acoperit fisura cu Power Tape si colierul respectiv simptomele au disparut. Peace to you!

Post #229097 15th Jul 2014 7:23 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
ejas



Member Since: 26 Apr 2013
Location: Bucharest
Posts: 31

2009 Freelander 2 TD4 S Auto Martinique Blue
Re: Furtun intercooler

alex_pescaru wrote:
ejas wrote:
Are cineva o solutie mai ieftina decit cumpararea intregului ansamblu?

Ai putea sa masori dimensiunile si sa cauti pe la alti producatori ceva asemanator, poate chiar mai lung din care sa tai cat iti trebuie.
Poate pe la Ford, deoarece FL2 a fost facut in colaborare cu ei?
Introducand 6K683A in Google, sunt ceva imagini pe net, chiar de la Ford....


Cit priveste un alt furtun, da, m am gindit la asta. Singurul meu dubiu este calitatea, rezistenta, caracteristicile speciale, pe care nu le cunosc.
Cit priveste Ford, da, m am gindit sa iau legatura cu BDG, un service Ford.

Voi nu v ati confruntat cu problema asta sau este ceva ce apare la 100.000 km, cum este cazul meu? Peace to you!

Post #229098 15th Jul 2014 7:33 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
ejas



Member Since: 26 Apr 2013
Location: Bucharest
Posts: 31

2009 Freelander 2 TD4 S Auto Martinique Blue
Re: Furtun intercooler

alex_pescaru wrote:
ejas wrote:
Are cineva o solutie mai ieftina decit cumpararea intregului ansamblu?

Ai putea sa masori dimensiunile si sa cauti pe la alti producatori ceva asemanator, poate chiar mai lung din care sa tai cat iti trebuie.
Poate pe la Ford, deoarece FL2 a fost facut in colaborare cu ei?
Introducand 6K683A in Google, sunt ceva imagini pe net, chiar de la Ford....


Apropo Alex, daca tot ai mentionat imagini, ai idee cum se face upload la un pdf, pentru a prezenta imaginea ansamblului?
Multumesc! Peace to you!

Post #229100 15th Jul 2014 7:47 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

La fel ca o imagine.
Iar cum sa faci upload la imagini si sa le postezi pe forum, mai jos.
http://www.freel2.com/forum/topic4.html
http://www.freel2.com/forum/topic5.html

Post #229101 15th Jul 2014 8:17 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
ejas



Member Since: 26 Apr 2013
Location: Bucharest
Posts: 31

2009 Freelander 2 TD4 S Auto Martinique Blue

Multumesc Alex!

Incerc acum sa incarc poza cu ansamblul 6K683A.




Sper ca am reusit. Peace to you!

Post #229132 15th Jul 2014 7:17 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Daca-i vorba de piesa incercuita, atunci cu siguranta o sa gasesti un inlocuitor....
E relativ dreapta si sigur gasesti ceva relativ asemanator pe la piese auto sau pe la vreun producator de furtune.
Iaca unul, chiar in Bucuresti: http://www.emsaindustriale.ro/furtun-cauciuc.php
Uita-te la furtunele pentru apa din cauciuc, presiuni 5-20 bari, diametre 8-200 mm.
In galerie nu sunt mai mult de 3 bari, maxim.

Post #229136 15th Jul 2014 8:00 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
ejas



Member Since: 26 Apr 2013
Location: Bucharest
Posts: 31

2009 Freelander 2 TD4 S Auto Martinique Blue

Da, ala este furtunul cu fisura.

Deci tu crezi ca as avea nevoie de un furtun ce rezista la minim 3 bari.

Ar mai fi:
- temperatura maxima a punctelor de conectare
- sa reziste la vaporii de ulei Castrol
- sa fie rezistent mecanic, la vibratii, etc
O sa vorbesc cu producatorii.

Crezi ca ar mai fi un alt criteriu? Peace to you!

Post #229157 16th Jul 2014 8:15 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Nu, cam astea ar fi.
Temperatura e pana in 100 grade, poate mult mai jos, deci orice cauciuc rezista.
Cat despre rezistenta, incearca sa gasesti unul cu o insertie intre straturile de cauciuc.

Post #229172 16th Jul 2014 2:05 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
ejas



Member Since: 26 Apr 2013
Location: Bucharest
Posts: 31

2009 Freelander 2 TD4 S Auto Martinique Blue

Azi am vorbit cu cei de la Ford. Vestile au fost dezamagitoare, pentru mine:

1. Motorul de la Freelander il intilnesti si la Ford si la Volvo. Dar caroseriile sunt diferite, deci tot ce pleaca de la motor e diferit, furtunurile, coturile, etc.

2. Cind porneste turbina presiunea in furtun ajunge la 14 bari, deci iti trebuie un furtun adevarat..

3. Vaporii de ulei sunt foarte agresivi, un cauciuc obisnuit se deterioreaza repede sau apar infiltratii intre straturile de cauciuc si in final se fisureaza. Cum s a intimplat dupa 100.000 km si la mine..

Nu stiu, cred ca o sa iau decizia HARD: o sa cumpar ansamblul de nou. Ma deranjeaza teribil ca am de cumparat un ditamai ansamblul cind eu am de inlocuit un furtun de 10 cm lungime..

Multumesc oricum, pentru lupta comuna impotriva aberatiilor LR. Peace to you!

Post #229195 16th Jul 2014 8:12 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Quote:
Cind porneste turbina presiunea in furtun ajunge la 14 bari, deci iti trebuie un furtun adevarat..

Laughing Laughing Laughing
Punem pariu?....
Cum sa fie presiunea in admisie 14 bari? Scuze ca o spun, dar chiar atat de razna sunt cei de la Ford?
Turbina aia nu poate ridica mai mult de 1.7 bari... +1 bar atmosferica, total 2.7 bari.
Iaca mai jos din manualul de service al FL2....

Post #229200 16th Jul 2014 9:24 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
ejas



Member Since: 26 Apr 2013
Location: Bucharest
Posts: 31

2009 Freelander 2 TD4 S Auto Martinique Blue

Ok,

Sunt de acord cu argumentul tau. Cei de la Ford pot fi razna... Sau isi apara interesul sa vinda furtunuri cu 450 lei bucata..

O sa incerc sa mai caut furtunul respectiv, precizind producatorilor pericolul vaporilor de ulei si eventual temperatura.

Daca gasesc ceva interesant, te anunt.

Daca mai ai vreo idee de producator, productie industriala sau auto, fac cinste cind mai trec prin Constanta! Peace to you!

Post #229206 16th Jul 2014 11:45 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Eu nu stiu de motor 2.2 diesel pe volvo... au de 2 si 2.4 litri. Cred ca s-au referit la cutiile de viteze automate.
De ce nu incerci la dezmembrari sa iei un furtun mai lung si cat de cat drept de la un turbo diesel, pe care sa-l tai?

Post #229287 18th Jul 2014 3:39 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Post Reply  Back to top
Page 1 of 3 123>
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site