Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > ulei sub motor
Post Reply  Down to end
Page 1 of 1
Print this entire topic · 
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 
ulei sub motor

Am 170 000 km . pe la 80 000 am schimbat in garantie semeringul de la arborele cotit . Zilele trecute verific uleiul, si ce sa vezi, era sub minim. Ma uit sub masina , scutul naclait de ulei. Uleiul pare a veni printr o fanta intre motor si cutia de viteze,automata, cred ca e vorba de acelasi semering. Deoarece masina nu mai e in garantie, va trebui sa merg la un atelier sa mi l schimbe, ma puteti ajuta cu ceva manual de service, codul semeringului etc..... Oare sa fie din cauza uleiului, ultima data am pus liquy moly in loc de castrol. S a mai lovit cineva de problema asta?

Post #218298 28th Feb 2014 7:58 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Eu la ultimul schimb de ulei am observat ca pierdeam ceva pe la baia de ulei. Nesemnificativ ca si cantitate, insa indeajuns ca sa fie mudar si umed pe acolo. Am dat baia jos, curatat profilul, reetansat. Verifica si asta, poate scapi mai usor.

Post #218302 28th Feb 2014 9:11 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

http://lrparts.ru/engl/
aici poti sa gasesti codul de piesa,e un catalog on-line de la fratii nostri rusi.

Post #218308 1st Mar 2014 3:31 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 

Multumesc pentru raspunsuri. Am spalat bine zona si o sa mai circul un pic sa vad pe unde curge. Site-ul nu functioneaza. o sa mai incerc

Post #218581 4th Mar 2014 6:19 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

astazi am vazut ca nu merge,cum 2 zile mergea,posibil sa fie ceva momentan...

Post #218586 4th Mar 2014 6:53 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
sandelgrasu



Member Since: 21 Nov 2014
Location: Hatfield
Posts: 13

2007 LR2 TD4 HSE Auto Baltic Blue

Buna ai aflat de unde aveai scurgerea ? Am aceasi problema si eram curios ce ai facut .Mersi

Post #241984 21st Nov 2014 8:30 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 

Da, era de la semeringul de la palier. L am schimbat de doua ori pana acum. Acum am vazut ca curge ceva ulei si de pe la cutie, dar mult mai putin.

Post #242357 25th Nov 2014 7:07 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Unii, pe alte forumuri - si parca si aici - spuneau ca sunt de la mai multi producatori.
Si se pare ca cele originale Peugeot sunt cele mai trainice....

Post #242359 25th Nov 2014 7:09 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
sandelgrasu



Member Since: 21 Nov 2014
Location: Hatfield
Posts: 13

2007 LR2 TD4 HSE Auto Baltic Blue

Buna , in legatura cu problema mea cu uleiul , eu am descoperit ca mine uleiul provine de la furtunele de la turbo,intercooler ,admisie (da de la toate ) .Bine ca nu sunt asa de scumpe se inlocuit ,adica daca ar fi semeringul de la rampa m ar usca manopera asa furtunele se pot schimba si de mine

Post #244483 10th Dec 2014 10:04 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
DareDevil



Member Since: 08 Dec 2013
Location: Bucharest
Posts: 25

Romania 2009 Freelander 2 TD4 SE Manual Santorini Black

Am patit-o si eu cu semeringul de la arbore. Nefiind un mecanic priceput, am intrat in service cu masina pentru un schimb de discuri fata (deja bateau in pedala de frana). I-am rugat pe baieti sa verifice si de unde as putea avea uleiul acela scurs pe "burta" motorului si pe scut. Au fost mai multe "bubite". Furtun intercooler imbatranit, radiatorul de la intercooler imbibat cu ulei pe laterale ca un fagure de miere si semeringul minune. A doua zi am dat o fuga pe acolo sa vad despre ce este vorba, sa vad si eu un FL2 desfacut. Tocmai dezmebrau cutia de viteze si ghici ce, volata avea un joc destul de mare in toate directiile si axele iar rulmentul de presiune nu arata nici el stralucit. Am apreciat atitudinea fair-play a mecanicului care a spus ca inca mai pot circula cu ele, personal nesimtind nimic ciudat in comportamenul masinii. Fiind dezmembrata deja am preferat sa le schimb. Altceva nimic, toarce ca un tractoras si am remarcat ca-i plac "drumetiile" Thumbs Up "Acela care ar respecta intocmai toate regulile de prudenta invatate, ar ramane in mod practic condamnat la inactivitate" Lionel Terray

Post #269107 9th Jul 2015 3:10 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 1 of 1
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site