Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Operatiunea axul cu "scame"
Post Reply  Down to end
Page 2 of 2 <12
Print this entire topic · 
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Pistoanele, bielele, segmentii, rampa de injectie, injectoare, poate... Cu rezerve.
Blocul motor, chiulasa, axa cu came, ma indoiesc. Poate timigul camelor este la fel, dar cu siguranta diferite cuplaje difera.
Cauta de exemplu pe youtube si pe net motorul 2.2 HDI si o sa vezi ca exista diferente la aspect si la auxiliare.
Ford si-a pus amprenta pe diferite componente dupa ce a luat motorul de la PSA...

Post #169353 27th Jan 2013 1:51 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
atlas



Member Since: 27 Jul 2012
Location: Timisoara
Posts: 207

Romania 2007 Freelander 2 TD4 HSE Manual Tambora Flame

Au venit piesele. Comanda am facut-o online la http://eshop.original-teile.de, un site din Germania. Sant seriosi insa comunica cam greu dar au preturi bune, chiar mai mici decat in UK.

Pe etichetele de la axele cu came scrie ca sant fabricate in Germania, poate asta explica preturile mici. Am pus si cateva poze:

Click image to enlarge


Click image to enlarge


Click image to enlarge


Last edited by atlas on 30th Jan 2013 6:31 am. Edited 1 time in total

Post #169704 29th Jan 2013 8:07 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

din ceea ce vad in poza,capul de conexiune cu pompa de inalta nu mai este corp comun cu axa cu came...deci un plus ca sa nu se mai afecteze axa cu came( evita ruperea ei intre cilindri) si se pare ca si alt material.daca poti sa spui,care au fost codurile si preturile lor (si eu voi fi printre cei care vor trebui sa faca aceasta operatiune)??

Post #169707 29th Jan 2013 8:29 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
atlas



Member Since: 27 Jul 2012
Location: Timisoara
Posts: 207

Romania 2007 Freelander 2 TD4 HSE Manual Tambora Flame

Pai codurile sant cele din postul de mai jos, iar preturile poti sa le vezi daca cauti codul pe situl de unde am comandat piesele sau chiar pe google.

http://www.freel2.com/forum/post167163.html#167163

Post #169711 29th Jan 2013 9:10 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
ionutzs



Member Since: 06 Jun 2013
Location: Bucharest
Posts: 8

Romania 2007 Freelander 2 TD4 HSE Auto Stornoway Grey

Salut. Ai schimbat pana la urma arborii?
Stiti cumva daca difera profilurile camelor la cele 3 variante de arbori cu came disponbili pe TD4? '69 Capri 3000GT
'93 Escort Karmann XR3i
'06 Mondeo ST220
'07 Freelander 2 TD4 HSE

Post #186679 6th Jun 2013 10:32 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
atlas



Member Since: 27 Jul 2012
Location: Timisoara
Posts: 207

Romania 2007 Freelander 2 TD4 HSE Manual Tambora Flame

Spear ca luna asta sa am timp sa merg la service. Am fost destul de ocupat in ultima perioada din pacate.

Post #186855 7th Jun 2013 10:07 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
atlas



Member Since: 27 Jul 2012
Location: Timisoara
Posts: 207

Romania 2007 Freelander 2 TD4 HSE Manual Tambora Flame

Vreau ca in luna urmatoare, octombrie, in sfarsit sa ajung intr-un final la service si sa schimb axele cu came si distributia.

Credeti ca merita sa duc injectoarele si pompa de inalta la verificat, respectiv curatat cu ultrasunete injectoarele ? Masina are 100.000 Km.

In timisoara am inteles ca cei de la Erlend Diesel http://www.erlendieselservice.ro sant mai seriosi. Am discutat si cu mecanicul de la service despre curatare injectoare si parerea lui este ca exista mari sanse sa am probleme dupa curatare, dar nu prea inteleg logica lui.

Post #200329 23rd Sep 2013 8:23 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
ionutzs



Member Since: 06 Jun 2013
Location: Bucharest
Posts: 8

Romania 2007 Freelander 2 TD4 HSE Auto Stornoway Grey

Eu nu as umbla la ele. Le poti testa cu un tester Ford/JLR, verificandu-le debitele, ca sa vezi daca au ceva probleme. Dar, la 100000 km, nu cred ca este cazul.

"If it ain't broke, don't fix it." '69 Capri 3000GT
'93 Escort Karmann XR3i
'06 Mondeo ST220
'07 Freelander 2 TD4 HSE

Post #200338 23rd Sep 2013 10:07 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Injectoarele fiind piezo, s-ar putea ca vibratiile curatarii cu ultrasunete sa "deranjeze" pachetul de discuri/cristale piezo si sa ai probleme dupa. Deci mai bine nu... Just my 2 cents.

Post #200396 23rd Sep 2013 5:09 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Un mic update....

http://www.freel2.com/forum/post203530.html#203530

PS: Ne-ai uitat cu povestea... Laughing Laughing Laughing

Post #204608 25th Oct 2013 8:15 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
andreiz



Member Since: 26 Mar 2014
Location: Bucuresti
Posts: 5

Romania 

Cam la ce suma ajunge toata operatiunea de schimbare a axului? Ma refer la comandarea pieselor separat + aproimativ o manopera la un service. Multumesc

Post #220577 27th Mar 2014 9:20 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Am citit cate ceva aici despre problema ce apare la axul cu came,daca se intepeneste pompa de inalta presiune si sincer imi fac griji cu motorul,masina fiind din 2007 Surprised .
Interesant e ca pe Cartea de identitate nu are tecuta seria de motor(fara serie) si primul propietar a cumparat-o de noua din Germania,iar dupa ce a terminat leasing-ul a vandut-o la 160k la al II-lea propietar,dupa care am luat-o eu la 212000km.

Post #292525 4th Mar 2016 3:41 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Silviu Galusca



Member Since: 28 Dec 2020
Location: București
Posts: 8

Romania 2007 Freelander 2 TD4 HSE Auto Martinique Blue

Salutare... Am luat un Freelander 2 la licitatie. Problems era axa ruptă la pompa! Toate bune am cumpărat alta pompa alte axe! Mașina era la 133 de mii! Piesele sunt aproape noi după cum arată axa pe evacuare nu este cea cum am văzut mai sus cu capătul adaptat,in fine am făcut-o pornește, problema este alta nu știu la câți km a fost axa care am cumpărați data jos și pompa care am luat-o de la un alt vânzător! Întrebarea este sa folosesc motorina premium pt a nu risca că cea ieftina să aibă apa in ea și să facă acel blocaj cat despre condus sa incerc pe cat posibil să conduc cat mai ușor pt a nu da acea smucitură pompa in axa! Că dacă iar o desfac sa schimb a doua oară axa mă i.a capul! Va multumesc

Post #401797 28th Dec 2020 10:09 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 2 of 2 <12
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site