Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > probleme trapa si senzori parcare
Post Reply  Down to end
Page 2 of 2 <12
Print this entire topic · 
johnny_22_83



Member Since: 04 Dec 2010
Location: bucuresti
Posts: 182

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Sumatra Black

da. La Tiriac trebuie sa-ti faci programare asa cum fac fetitele la coafor (apropo de asta, cand m-am dus sa las masina, primul lucru care m-au intrebat: ati vorbit cu cineva?)
acum urmeaza problema mai nasoala
m-au sunat de la service sa-mi spuna ca au intampinat o problema cu trapa
cica a fost lipita Big Cry Big Cry
mi-au spus ca daca vreau sa o inlocuiasca ma costa 8.000 lei Big Cry Big Cry Big Cry
evident ca nu dispun de o astfel de suma. Pe cale de consecinta, a trebuit sa le spun sa monteze trapa la loc, asa cum e ea, lipita.
Din cate am inteles, o sa am probleme cu infiltratii de apa din aceasta cauza.
Am ajuns intr-un dead end se pare Banging Head

Post #104801 9th Jun 2011 6:28 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Nasol cu lipitul...
Probabil a avut problema de la care s-a plecat in acest recall si "mesterul" roman a improvizat, nestiind ca rezolvarea e gratuita din cauza recall-ului...

Oricum, nu cred ca o sa ai probleme cu infiltratiile de apa...
Sistemul e destul de bine facut, iar tuburile de scurgere a apei sunt de pe fundul unor "santuri" care sunt mult mai jos decat garnitura pe unde ar putea sa se faca infiltrarea.
Cu alte cuvinte are trebui sa ai aproape 2 cm de apa in "santurile" din jurul trapei ca sa intre apa inauntru.
Iar garniturile sunt destul de OK in general.
Cu siguranta ca ai prins ceva ploi serioase de cand ai masina si nu ai avut probleme, nu-i asa?...

PS: De ce te-au intrebat daca ai vorbit cu cineva? Unde crezi ca "bateau"?

Post #104806 9th Jun 2011 7:47 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
johnny_22_83



Member Since: 04 Dec 2010
Location: bucuresti
Posts: 182

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Sumatra Black

pana in prezent nu am avut probleme cu apa
insa, daca stau bine si ma gandesc, pe scaunul din dreapta este o urma de apa pe tapiterie. Sper ca cel de la care am luat masina sa fi varsat ceva si sa nu se fi scurs apa.
Crezi ca am vreo sansa sa gasesc undeva o trapa la un pret mai decent?
P.S. intrebarea celor de la Tiriac se referea la programare (nu cred ca viza nu stiu ce combinatii sau spaga), pentru ca daca nu ai, te lasa sa astepti acolo pana-si termina ei toate treburile si doar atunci, daca mai au timp, te baga in seama.

Post #104827 10th Jun 2011 4:32 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Masina e prea "recenta" ca sa gasesti piese pe la dezmembrari...
Poate doar din vreun accident. Sau poate pe ebay.co.uk, dar slabe sperante din cate am vazut.
Nou, tot ansamblul, e scump. Dar poate cineva priceput prin Bucuresti poate sa-si arunce ochiul si poate se rezolva mai usor/ieftin. Incerca sa mergi la intalnirile lor joi si cine stie...

Post #104829 10th Jun 2011 5:34 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
johnny_22_83



Member Since: 04 Dec 2010
Location: bucuresti
Posts: 182

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Sumatra Black

M-am gandit sa va descriu toata experienta pe care am avut-o cu Tiriac Auto Service. Pregatiti-va, ca e lunga povestea! Cam asa sta treaba:
Am lasat masina la ei in urma cu mai mult de 3 saptamani pentru cele 2 actiuni de service (trapa si cutie viteze).
Dupa o saptamana de cand lasasem masina m-au sunat sa-mi spuna ca trapa e lipita. Intrucat pretul uneia noi era prea mare le-am cerut sa moteze la loc trapa veche. Nu am mai primit niciun telefon de la ei. Dupa inca o saptamana am sunat sa vad ce se intampla cu masina si de ce dureaza atat. Intrucat cel caruia ii predasem masina era in concediu, a trebuit sa vorbesc cu un coleg al acestuia. Habar nu avea de ce se intampla cu masina. Din discutia pe care am avut-o mi-am dat seama ca citea din calculator dar nu intelegea nimic, nu stia in ce stadiu este masina. A incheiat discutia spunandu-mi ca a doua zi revine colegul din concediu si o sa ma sune acesta sa-mi spuna care e stadiul.
A doua zi, evident, nu am primit niciun telefon. Spre sfarsitul programului am sunat eu si, dupa ce am reusit sa dau de persoana potrivita, am aflat ca "mai dureaza putin" si ca "o sa ma sune".
Dupa vreo alte 2 zile am primit telefonul mult sperat prin care ma instiinta ca masina este gata si ca pot sa vin sa o ridic urmatoarea zi. Nu m-am dus chiar in ziua urmatoare, ci dupa vreo 2 zile (cand programul de lucru mi-a permis).
Acum povestea devine interesanta. Cand am ajuns la service, omul de la care trebuia sa ridic masina era ocupat cu un alt client. Pe cale de consecinta m-am asezat si eu "la rand" pe un scaun, langa biroul acestuia. 40 de min a plimbat acte si s-a uitat la calculator (pana si clientul care era in fata mea era exasperat de situatie). Dupa ce a terminat cu respectivul client, fara sa ma intrebe de ce naibii sunt postat langa biroul lui, i-a spus casierei ca poate pleca. Cand am auzit, i-am spus ca nu se poate intrucat vreau si eu sa platesc factura si sa ridic masina. Omul a parut uimit (probabil a crezut ca mie doar imi place sa stau pe scaune prin service-uri auto).
Am platit factura si am luat cheia. Cand am ajuns la masina, surpriza: tot plafonul era demontat si pus pe bancheta. Numai "gata" nu era masina. Omul, care ma insotise pana la masina, cand a vazut plafonul m-a intrebat daca nu e tarziu sa-mi aduca el masina a doua zi. Evident, nu puteam sa iau masina in halul ala. Asa ca am returnat cheia si am plecat acasa pe jos.
Aseara mi-a fost adusa masina.
Am platit 875 lei pentru demontare/montare plafon si nu stiu ce solutie de lipit. Mi s-a spus ca au rezolvat actiunea de service la cutie, dar nu si cea de la trapa intrucat imi trebuie o trapa noua.
Toate bune si frumoase pana cand am vazut masina. Arata ingrozitor: parasolare, scaune si plafon pline de urme de degete murdare (ba chiar sunt si vreo doua urme rosiatice pe plafon, ca si cum s-ar fi sters pe degete de vreo pasta, ceva), jaluzelele nu se mai strang deloc (doar atarna daca le deplasez cu mana), jaluzeaua din fata iese de pe canturi imediat cum o misc, plasa de la aceeasi jaluzea este rupta intr-un colt (unde se prinde de lamela care are incuietoarea), jaluzeaua din spate nu se mai prinde in incuietoare (am impresia ca au rupt acea incuietoare), trapa, pe exterior, e manjita de solutia aia cauciucata de lipit, iar barele acelea longitudinale, de pe exteriorul plafonului, sunt prinse ca naiba (nu urmaresc linia plafonului deloc).
Si pentru toate acestea, am platit 875 lei si am tinut masina in service mai bine de 3 saptamani (cu toata programarea lu' peste). Nu e asa ca e frumos sa te duci la reprezentanta?
Tot timpul uit ce fel de oameni lucreaza in reprezentantele din Romania si ma trezesc ca am dus masina intr-un astfel de service si am luat-o mai rau decat arata cand am dus-o. Poate o sa ma invat minte ca reprezentanta nu inseamna oamenii cei mai priceputi ci doar o mana de lucru exagerat de scumpa si o bataie de joc.
In alta ordine de idei, cum se desfac acele bare longitudinale de pe plafon? Vreau sa incerc sa le aliniez.

Post #106252 28th Jun 2011 8:39 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Imi pare rau pentru experienta ta neplacuta...

Pentru petele de pe tavan, sunt prin benzinarii solutii de curatat tip spray cu spuma activa pentru materiale textile. Dai pe zona, face spuma, o lasi sa actioneze si apoi stergi cu o carpa uscata. Si mie mi se intampla, mai ales in zona portbagajului cand mai transport ceva voluminos si murdar.

Jaluzelele au prostul obicei de a nu se mai retrage complet daca au stat o perioada lunga intinse. Eu periodic le las libere si dupa o zi, doua arcul de retragere isi revine. Dar este si o procedura de intindere a acestui arc daca incepe "sa-si faca de cap".

Cat despre ornamente, iaca mai jos.

PS: Stiu, toate operatiunile astea ar fi trebuit sa le faca ei, dar...

Click image to enlarge

Post #106254 28th Jun 2011 8:58 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
johnny_22_83



Member Since: 04 Dec 2010
Location: bucuresti
Posts: 182

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Sumatra Black

multumesc mult alex
sa inteleg ca procedura de intindere a arcului presupune demontarea plafonului si nu e tocmai simpla?

Post #106295 28th Jun 2011 11:52 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Da, cred ca trebuie demontat plafonul.
Cat despre procedura in sine, nu e asa de greu.
Iata mai jos procedura.
https://www.freel2.com/gallery/albums/user...cedure.pdf

Post #106304 28th Jun 2011 12:41 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
johnny_22_83



Member Since: 04 Dec 2010
Location: bucuresti
Posts: 182

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Sumatra Black

categoric ar trebui demontat plafonul.
nu stiu daca o sa ma apuc de treaba asta.
o sa ma mai gandesc cand o sa montez camera in spate (eventual poate trag firul prin plafon)

Post #106310 28th Jun 2011 1:05 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 2 of 2 <12
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site