Drinovan Ovidiu
Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150
|
Am facut sa mearga din nou reglajul automat al farurilor prin prinderea la loc a potentiometrului in furca de la tija aceea alba, care culiseaza inauntru si afara si care regleaza farul sus/jos si curtarea ei de putinul praf ce a intrat din cauza lasari deschis un timp indelungat a capacului ce se afla in spatele farului!,lucru ce facea ca mecanismul sa mearga greu,uneori blocandu-se!
Initial farul din sanga statea orientat la maxim in sus,de noaptea deranja pe cei de pe contrasens!
Deschiderea capacului de la motoras se face destul de usor folosind un cuter!
Potentiometrul de langa motoras are 5Kohmi(face ca motorasul sa stie limitele pana la care sa mearga),iar cel de la bord din care reglezi farulrile are 10kohmi(cand farul este sus) si nu coboara mai mult de 5kohmi(cand farul este jos),acesta facand sa varieze o tensiune de la 5,5v pana la 11v,tensune ce se poate masura la pinul din mijloc de la cupla dispozitivului de reglare faruri.La extremitatile cuplei vom avea tensiunea de alimentare de la baterie 12v sau 14v cand motorul este pornit.Motorasul se alimenteaza la 12v!
La montare se ridica potentiometrul din interiorul masinii la maxim,iar tija motorosului se scoate si ea la maxim avand grija ca cursa potentiometrului de langa motoras sa nu depaseasca limita de jos a lui!,altfel va iesi din furca!
Cod produs:6H5X 13K198 AA
Atasez cateva poze:
http://imgur.com/a/MYBcN
|
9th Sep 2016 12:30 pm |
|