Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
Home > Romanian > Relantiul scade la luarea piciorului de pe acceleratie |
|
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 |
Multumesc Alex pentru raspuns! Eram curios cum isi face oprirea!
|
||
13th May 2016 6:34 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Da. Considera, precum am spus, ca uleiul ar avea o temperatura de 100 grade.
|
||
13th May 2016 7:06 am |
|
lynx_lynx Member Since: 03 Jul 2015 Location: Bucharest Posts: 80 |
Am schimbat sonda Lambda si nu mai scade turatia la franare. Este drept, inainte de a schimba sonda aveam eroarea P2297 Oxygen sensor out of range during deceleration. Bank 1 - sensor 1, eroare care a disparut dupa inlocuire. Rezolvat si asta. |
||
31st Aug 2016 10:08 am |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Dar noua nu ne-ai spus de eroarea asta.... Ne-ai spus de 252F, 253F, dar nu de asta.
|
||
31st Aug 2016 3:37 pm |
|
Drinovan Ovidiu Member Since: 04 Mar 2016 Location: Timisoara Posts: 150 |
Sintonul acesta era prezent mai dinainte de a aparea eroarea cu sonda lambda? |
||
1st Sep 2016 6:22 am |
|
lynx_lynx Member Since: 03 Jul 2015 Location: Bucharest Posts: 80 |
@Alex: nu fii rautacios . Pur si simplu nu am considerat eroarea ca fiind importanta la momentul respectiv. Dupa ce m-am mai documentat, am vazut ca o sonda defecta duce la cam multe bube in functionare (un exemplu):
|
||
1st Sep 2016 12:09 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Hei, am glumit...
|
||
1st Sep 2016 5:16 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
deci sa intelegem ca la cei cu benzinar asta ar fi una din cauze,acum ramine sa aflam la cei cu diesel care este cauza,si eu aceasta problema si inca mai caut cauza,din unele sfaturi primite ar fi sa schimb switch-urile de la pedala de ambreiaj.o sa o fac cu prima ocazie,desi nu prea cred,dar merita incercat.a doua varianta as incerca sa vad daca nu am aer fals pe sistem de vacuum,tinint cont ca la frinare se foloseste servo,deci o legatura cu sistemul de vacuum,si mai am inca un "inculpat" de verificat,in speta clapetele "swirl flaps" care la mine tija de actionare e rupta si sint blocate pe deschis manual ( asta daca or mai fi ceva ramas din aceste swirl flaps ). |
||
2nd Sep 2016 8:11 pm |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4642 |
Pai pentru vacuum este o pompa de vacuum separata, care nu are nici o legatura cu functionarea motorului.
|
||
3rd Sep 2016 12:46 pm |
|
cata26bcn Member Since: 02 Oct 2012 Location: constanta Posts: 122 |
salut Alex,ma gindeam la pompa de vacuum nu ca si actiune directa,ci indirect,datorita valvulelor de comanda pe linia de vacuum.turbina din cite imi aduc aminte ar fi cu actionare electrica a geometriei variabile,dar am mai vazut ceva furtune de vacuum,asa ca trebuie sa le identific sa vad care si ce face. |
||
3rd Sep 2016 1:57 pm |
|
|
All times are GMT |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis