Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Relantiul scade la luarea piciorului de pe acceleratie
Post Reply  Down to end
Page 2 of 2 <12
Print this entire topic · 
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Drinovan Ovidiu wrote:
A,intrebam asa,cum reuseste motorul sa fie oprit,dupa ce se apasa pe Stop Very Happy

Daca nu glumesti - ca nu-mi dau seama din context Very Happy - atunci e cam asa:
CJB - care gestioneaza butonul start/stop - va trimite informatia stop motor ECU-ului de motor care nu o sa mai actioneze injectoarele si in acelasi timp ECU-ul de motor va inchide complet clapeta de pe admisie pentru o oprire lina si fara "zguduituri".
Cu alte cuvinte i se taie si motorina si aerul.

lynx_lynx wrote:
a iesit ceva legat de senzorul de nivel al uleiului - cod P252F-00 = Engine oil level sensor-circuit high / permanent; si P253F-00- Engine oil deteriorated/ permanent.

A doua eroare este din cauza primei, deoarece acelasi senzor detecteaza nivelul, temperatura si calitatea uleiului.
Valoarea default pentru temperatura uleiului motor, in cazul defectarii acestui senzor, este de 100 grade celsius. Pe baza unei astfel de temperaturi, cantitatea de motorina injectata este mult mai mica decat in mod normal.

Post #298567 12th May 2016 5:49 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Multumesc Alex pentru raspuns! Eram curios cum isi face oprirea! Wink
Referitor la senzorul de ulei daca detecteaza o temperatura prea mare ar trebui sa-i taie motorina mai tot timpul functionari pentru a evita supraincalzirea.Acest ,lucru s-ar observa in mod clar!E bine de stiut!Oare cum ar functiona motorul fara sezorul de ulei cuplat Rolling Eyes ?Tot asa?

Post #298580 13th May 2016 6:34 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Da. Considera, precum am spus, ca uleiul ar avea o temperatura de 100 grade.
Oricum, uleiul, fata de apa, poate avea temperaturi mult mai mari, chiar si peste 130 grade in sarcina prelungita.
Iar ideal ar fi ca uleiul sa aiba un pic peste 100 grade.

Post #298582 13th May 2016 7:06 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
lynx_lynx



Member Since: 03 Jul 2015
Location: Bucharest
Posts: 80

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Manual Aintree Green

Am schimbat sonda Lambda si nu mai scade turatia la franare. Este drept, inainte de a schimba sonda aveam eroarea P2297 Oxygen sensor out of range during deceleration. Bank 1 - sensor 1, eroare care a disparut dupa inlocuire. Rezolvat si asta.

Post #305720 31st Aug 2016 10:08 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Dar noua nu ne-ai spus de eroarea asta.... Ne-ai spus de 252F, 253F, dar nu de asta.
Daca ne spuneai, era clar, pentru ca si la benzinare se comporta asa cand sonda lambda are probleme...
Ai vrut sa testezi daca suntem vigilenti... Laughing Laughing

Post #305757 31st Aug 2016 3:37 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Sintonul acesta era prezent mai dinainte de a aparea eroarea cu sonda lambda?

Post #305796 1st Sep 2016 6:22 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
lynx_lynx



Member Since: 03 Jul 2015
Location: Bucharest
Posts: 80

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Manual Aintree Green

@Alex: nu fii rautacios Smile Smile Smile Very Happy Very Happy. Pur si simplu nu am considerat eroarea ca fiind importanta la momentul respectiv. Dupa ce m-am mai documentat, am vazut ca o sonda defecta duce la cam multe bube in functionare (un exemplu):
http://www.ngkntk.fr/details-produits/sond...placement/

Sonda am luat-o de pe e-bay :

http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll...1533932560
si m-a costa 250 lei cu tot cu adus la usa!

Eroarea aparea la fiece pornire dupa cativa km de rulare deci, cand motorul incepea sa se incalzeasca... eroare la decelerare. Dar... caderea ralanti-ului se producea doar cu motorul cald. Era clar ca sonda era defecta si trebuia inlocuita. Am inlocuit-o si pare-se ca s-a rezolvat si problema cu ralanti-ul odata cu inlocuirea sondei. Zic pare, pt ca dupa 2 drumuri prin oras nu pot da un verdict final.

@Ovidiu: Prima data am vazut eroarea la un service, in iarna trecuta. Si ralanti-ul cadea la franare. Nu pot spune daca au aparut simultan sau nu.

Post #305812 1st Sep 2016 12:09 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Hei, am glumit... Laughing Laughing Laughing
Sonda trebuie sa se incalzeasca bine pentru ca ECU-ul sa considere semnalul de la ea - chestii chimice inauntrul ei. Are chiar o rezistenta care o ajuta sa se incalzeasca mai repede. La rece ECU-ul ignora informatiile de la sonda, deoarece nu se poate baza pe ele. De aceea la rece masina se comporta relativ normal.

Post #305827 1st Sep 2016 5:16 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

deci sa intelegem ca la cei cu benzinar asta ar fi una din cauze,acum ramine sa aflam la cei cu diesel care este cauza,si eu aceasta problema si inca mai caut cauza,din unele sfaturi primite ar fi sa schimb switch-urile de la pedala de ambreiaj.o sa o fac cu prima ocazie,desi nu prea cred,dar merita incercat.a doua varianta as incerca sa vad daca nu am aer fals pe sistem de vacuum,tinint cont ca la frinare se foloseste servo,deci o legatura cu sistemul de vacuum,si mai am inca un "inculpat" de verificat,in speta clapetele "swirl flaps" care la mine tija de actionare e rupta si sint blocate pe deschis manual ( asta daca or mai fi ceva ramas din aceste swirl flaps Smile).

Post #305880 2nd Sep 2016 8:11 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642

Pai pentru vacuum este o pompa de vacuum separata, care nu are nici o legatura cu functionarea motorului.
Doar ca e comandata de axa cu came de pe admisie. Deci cred ca se poate elimina varianta asta....

Post #305908 3rd Sep 2016 12:46 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

salut Alex,ma gindeam la pompa de vacuum nu ca si actiune directa,ci indirect,datorita valvulelor de comanda pe linia de vacuum.turbina din cite imi aduc aminte ar fi cu actionare electrica a geometriei variabile,dar am mai vazut ceva furtune de vacuum,asa ca trebuie sa le identific sa vad care si ce face.

Post #305910 3rd Sep 2016 1:57 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 2 of 2 <12
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site