alex_pescaru
Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4642
|
Doar la pornirea masinii, dupa o perioada de stationare cu motorul oprit, dar avand anterior AC-ul pornit.
Poate nu chiar abur, dar cu siguranta, geamul, pe interior, se abureste un pic, pana intra in functiune cum trebuie AC-ul.
E normal, deoarece condensul de pe evaporator, ramas din timpul functionarii, din cauza caldurii in timpul opririi, se evapora.
La tine e ca si cum, cand functioneaza, cand se opreste.
1. Iti merg ventilatoarele de pe radiator cand AC-ul e pornit?
2. E posibil sa-ti fi incarcat un pic mai mult freon decat iti trebuie si, acum pe timp calduros, presiunea in circuit devine pentru scurte perioade de timp prea mare si protectia la presiune actioneaza si intrerupe compresorul.
Verifica, cand iti face asa, daca ambreiajul compresorului cupleaza si decupleaza intermitent.
Daca da, mergi din nou la ei si verifica presiunile (high si low) in timpul functionarii.
Presiunea, in functionare, inainte de evaporator (high pressure) trebuie sa fie aprox. 10-12 bari si cea de dupa evaporator (low pressure) pe la 2-2.5 bari. Asta la o temperatura ambianta de aprox. 25 grade. Un pic mai mari pentru temperaturi ambiente mai mari.
|