Costin
Member Since: 09 Mar 2013
Location: Bucuresti
Posts: 31
|
Hei Alex, multumesc pentru clarificari. Acuma, fara sa intru in detalii ce nu-si au locul aici, pentru mine standardele daca se incadreaza in definitia standardului, nu ar trebui sa difere.
1. Bref, eu iau farul ca unitate si judec dupa nr. de lampi (becuri): daca ambele sunt xenon atunci il consider bixenon, daca doar unul (indiferent de functionalitate) este xenon atunci nu e bi. Cand stabilesc categoria , ma refer strict la faruri OEM. AM nu le consider ca facand parte din clasificare.
2. Umblu mult prin tara, ajung frecvent si la Constanta asa ca sper ca vom avea ocazia sa ne intalnim si sa ne cunoastem. Masina mea e un model mai aiurit... este dintr-un lot pentru federatia Rusa si are un nr. de optiuni care nu se prea regasesc in pachetele standard pentru Romania. Una din aceste optiuni sunt spalatoarele de faruri cu care a fost echipata standard, dsi afarurile originale sunt cu halogen.
3. "Prietenii cetateanului" ( cei care se pricep) in general se uita la sistemul de actionare al levelling-ului. Am studiat mai multe modele FL2 si cele cu Xenon OEM nu au acel buton rotita care regleaza pozitia farului functie de asieta masinii, la echiparile standard cu halogen. Ergo...pentru militieni masina nu are levelling...si cum prea putini isi bat capul cu stocarea informatiilor tehnice am serioase indoieli vis a vis de capacitatea lor de a discerne intre un sistem dinamic si unul pasiv.
Oricum, merita incercat pentru ca e vorba de 2 faruri OEM, care vor fi montate si reglate rofesional. Mai ramane sa profit de gaselnita ta cu alimentarea seriala la becurile luminilor de drum pentru efectul de DLR si...cred ca ma pot opri din retrofit la masinuta.... Small roadrunner...
|
11th Mar 2013 6:48 pm |
|